Ik zweer persoonlijk bij leave no trace conditionerquote:
Ze dacht een half jaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoelang kan je het gebruiken? Want dat valt toch nog best mee als het goed werkt
Dat is heel goed te doenquote:
Ik heb nog wel een potje dure kapperskrullenspul.. mag je wel proberen van me, ik gebruik het toch niet. Ik haat spul in mijn haar!!quote:
Ja, nou ik dacht echt dat ik wel wat terug zou krijgen, ook omdat ik meerdere baantjes tegelijk had en nu weer heb. Maar helaas, het kost me gewoon geld, ik weet niet wat het is. Maargoed, vanaf 1 maart is de door de belastingdienst vooraf ingevulde versie verkrijgbaar (waarom pas vanaf dan eigenlijk?). Misschien heb ik wel een fout gemaakt, in m'n eigen voordeel. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Laatst zei ik nog tegen golfer, wie heeft dat geld uitgevonden, echt de slechtste zet ooit
Lees mijn geweldige argumentatie nog eensquote:
De gegevens van je werkgever moeten er ook in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Maargoed, vanaf 1 maart is de door de belastingdienst vooraf ingevulde versie verkrijgbaar (waarom pas vanaf dan eigenlijk?).
Ik heb gisteren een heel stuk over Pol Pot en Cambodja gelezen en hij had geld gewoon afgeschaft!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Laatst zei ik nog tegen golfer, wie heeft dat geld uitgevonden, echt de slechtste zet ooit
Maar ik moest zelfs drie spulliesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een potje dure kapperskrullenspul.. mag je wel proberen van me, ik gebruik het toch niet. Ik haat spul in mijn haar!!
Via DIGID bij de belastingdienst na 1 maart kan het soms voorkomen dat er niet alle werkgevers. in staan merkte ik vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef Vork het volgende:
Ja, nou ik dacht echt dat ik wel wat terug zou krijgen, ook omdat ik meerdere baantjes tegelijk had en nu weer heb. Maar helaas, het kost me gewoon geld, ik weet niet wat het is. Maargoed, vanaf 1 maart is de door de belastingdienst vooraf ingevulde versie verkrijgbaar (waarom pas vanaf dan eigenlijk?). Misschien heb ik wel een fout gemaakt, in m'n eigen voordeel. Ik hoop het maar.
En je leven .....miljoenen doden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren een heel stuk over Pol Pot en Cambodja gelezen en hij had geld gewoon afgeschaft!
(en bezit)
(en familie)
(en wonen in een stad)
(en intelligentie)
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ja, daar heb je wel gelijk in hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lees mijn geweldige argumentatie nog eens
Ja, dat ging rap toen hij intelligentsia afschafte (hebben van een bril of het kennen van een andere taal = reden voor executie) en iedereen ging wantrouwen.quote:
Nouja, ik heb het nu zelf gedaan, ik verwacht niet al teveel verschil met dat waar de belastingdienst mee aan gaat komen zetten, maarja je weet het maar nooit, ik heb niet voor niets ook nog met een ander akkefietje met je momenteel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Via DIGID bij de belastingdienst na 1 maart kan het soms voorkomen dat er niet alle werkgevers. in staan merkte ik vorig jaar.
ik heb toen gewoon wat zij hadden staan aangehouden. Scheelde mij weer 400 euro aan extra belasting.
Pol Pot, dat is toch die operazangert? Doet ie goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren een heel stuk over Pol Pot en Cambodja gelezen en hij had geld gewoon afgeschaft!
(en bezit)
(en familie)
(en wonen in een stad)
(en intelligentie)
...
Ja, een van de ergste figuren van de pak 'm beet laatste 100 jaar. Maargoed, ik wilde ik alleen maar van het geld af, niet van de rest.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat ging rap toen hij intelligentsia afschafte (hebben van een bril of het kennen van een andere taal = reden voor executie) en iedereen ging wantrouwen.
In totaal gewoon 1/5e van de bevolking vermoord hè
De rest krijg je d'r gratis bij bij onze samenleving, helaas.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef Vork het volgende:
Ja, een van de ergste figuren van de pak 'm beet laatste 100 jaar. Maargoed, ik wilde ik alleen maar van het geld af, niet van de rest.
En dag!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
Leonie zal wel als eerste afvallen.
Minst goede van de finalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |