abonnement Unibet Coolblue
pi_91713453
Fijn dat ik op deze manier wat feedback kan krijgen :-)
Liefde kan soms een eenzaam verhaal zijn, haha...

Ben nog steeds benieuwd naar verhalen van mannen die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:55:54 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91715718
Ik heb natuurlijk wel eens een meisje gehad dat het rustig aan wilde doen, en dat was echt niet omdat ze me niet leuk genoeg vonden. Ze wilden gewoon niet te snel met me naar bed. ( :'( ;))
Wat overigens helemaal prima is natuurlijk.

Als iemand je écht leuk vindt maakt het echter weinig uit of je uit een relatie komt of niet. Soms is er een onwijze vonk, dan boeit verder niets meer.
Ik vind het van zijn kant nogal emotioneel vrouwengedrag als ik eerlijk ben, zelf herken ik het niet dat ik na een single-leven van 4 maanden nog moeite heb met het slapen met vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91719391
Mijn laatste post voordat ik FOK verlaat:

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef Silenus het volgende:
Als iemand je écht leuk vindt maakt het echter weinig uit of je uit een relatie komt of niet. Soms is er een onwijze vonk, dan boeit verder niets meer.
Klopt. Maar dat geldt alleen voor egoistische mensen die dan tijdens de relatie het leven voor de ander zuur gaat maken. Vaak na enkele weken. De kans op oprechte gevoelens is het grootst als je een tijdje alleen bent geweest en het prima kunt vinden met jezelf.

Een persoon moet na een relatiebreuk herevalueren over wat er mis ging (van te snel van stapel lopen tot totaal andere dingen) en de huidige behoeften in kaart brengen. Als een relatie nét voorbij is, zie je alles emotioneel troebel. De kans dat je leegtes wil vullen is veel groter.

TS; wees blij dat hij jou beschermt van zichzelf ;) Iets wat jij zelf blijkbaar niet kan. Je moet nooit aannames maken in het prille begin van een ''verband''.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 22-01-2011 20:21:23 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:40:04 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91724012
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 08:44 schreef Vlinder29 het volgende:
Heeft iemand een soortgelijke ervaring (als man?) Na een vorige relatie waarin je gekwetst oid bent een nieuw meisje tegengekomen dat je leuk vond, maar 'het rustig aan wilde doen'?

Ik ben dan natuurlijk erg nieuwsgierig naar de afloop... ;-)

In ieder geval leveren deze reacties al meer op dan met je vriendinnen hierover praten. Ieder meisje blijkt ineens afgestudeerd psycholoog en relatie-expert, maar hoor het toch liever van mannen zelf, haha....

Merk ook dat ik zelf nu blokkeer in het contact omdat het door zijn opmerking ineens veel minder spontaan voelt. Alsof ik nu over iedere impuls moet nadenken. (zuchtje)
Niet zozeer omdat ik uit een vorige relatie kwam, eerder omdat ik geen trek had ik een extra fuckbuddy. Liever eerst elkaar leren kennen eer het bed in te duiken geeft namelijk snel een andere sfeer aan je relatie (of toekomstige relatie dus).
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:41:52 #30
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91724123
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:54 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Ik denk dat deze man zich juist heel goed bewust is van dit gevaar, en daarom de boot een beetje afhoudt todat hij zeker weet dat het meer is dan dat.
Dat ja.
pi_91736015
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:59 schreef Vlinder29 het volgende:
Fijn dat ik op deze manier wat feedback kan krijgen :-)
Liefde kan soms een eenzaam verhaal zijn, haha...

Ben nog steeds benieuwd naar verhalen van mannen die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt!
Yup, maar dan sta ik in jouw schoenen. Ik kan je dus niet helpen :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91737788
Sommige mannen hebben een vrouw nodig voor de rebound sex; dan zijn de wonden weer geheeld. Alles werkt nog, perfect ik kan er weer tegenaan, dank vrouw voor het testen van m'n gereedschap. En nu op zoek naar een vrouw voor een relatie.

Dat is de fysiek ingestelde man die voldoening vind in het fysieke, de meer geestelijke man zal hetzelfde doen met een vrouw maar dan zonder de sex; deze man vind de voldoening in het platonische om te controleren of alles in de bovenkamer nog werkt (stel je voor dat hij aan een relatie begint met een mogelijke ware maar ergens blijkt hij zijn charmes verloren te hebben). Een soort platonische rebound dus gok ik. Nuchter gezien; jij hebt heftige gevoelens, hij niet of is er nog niet uit, dan zit je niet op 1 lijn.
pi_91803367
quote:
Nuchter gezien; jij hebt heftige gevoelens, hij niet of is er nog niet uit, dan zit je niet op 1 lijn.
Nuchter gezien misschien wel...
Maar nuchterheid is op dit moment mijn grootste probleem.
Lang geleden dat verliefdheid zo vertroebelde ;-)

Voorlopig is mijn strategie: ruimte geven en heel af en toe luchtig sms-je, vooral niet teveel daten...

Hopelijk land ik ergens in dat proces ook weer met beide benen op de grond...
  maandag 24 januari 2011 @ 16:24:23 #34
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_91803586
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou gewoon hem het initiatief laten nemen, belt ie niet ben je dus duidelijk niet interessant genoeg
inderdaad
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_91808124
Heb je al weer contact gehad?
pi_91812427
Antwoord op je topic titel; Nee, ookal heb ik brad pitt aan de haak geslagen, als hij mij elke dagdeel opbelt krijg ik het bloedje benauwd.
pi_91812666
quote:
Anders is de kans groot dat we bij elkaar in bed belanden, geweldige seks hebben en dat ik na een week moet zeggen dat ik toch geen relatie wil.
heeft ie dat letterlijk zo gezegd?
dont get high on your own supply
pi_91814015
Nee, als dat zo was, had hij ook niet nagedacht over wat de gevolgen zouden kunnen zijn wanneer jullie het nu niet rustig aan zouden doen (en bij elkaar in bed zouden belanden). Dan had hij het wel gewoon gedaan snap je?. Het geeft aan dat nadenkt over de gevolgen en niet handelt als een kip zonder kop.

Hoe is het contact nu tussen jullie?
pi_91814507
@Vlinder29:
Ben zelf een ruime drie maanden uit een relatie en de woorden die hij jou zegt zouden zomaar de mijne geweest kunnen zijn. Iets leuks gaan doen prima, maar een relatie ff niet.

Nu kan ik alleen voor mezelf spreken; als ik zou gaan praten over "rustig aan doen" dan zit er ook niets meer in dan dat. Een relatie kun je dan wel vergeten. Waarom? Waarom denk je dat hij steeds over zijn laatste relatie begint als ie aan heel wat anders kan denken op dat bewuste moment? Hij is er nog niet overheen. Kwestie'tje van elkaar op het verkeerde tijdstip ontmoet hebben? Ga niet je hoop erop vestigen, wordt een pijnlijk verhaal vrees ik....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91818777
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:47 schreef D_ebby het volgende:
Nee, als dat zo was, had hij ook niet nagedacht over wat de gevolgen zouden kunnen zijn wanneer jullie het nu niet rustig aan zouden doen (en bij elkaar in bed zouden belanden). Dan had hij het wel gewoon gedaan snap je?. Het geeft aan dat nadenkt over de gevolgen en niet handelt als een kip zonder kop.

Hoe is het contact nu tussen jullie?
Heb een week na onze laatste 'date' nog een luchtig sms-je gestuurd en ook een berichtje terug gekregen, maar geen nieuwe afspraak ofzo... (ook niet op aangestuurd)... blijft een beetje vaag, maar ik weet dat het geen zin heeft om nu te forceren. Bovendien - en dat is natuurlijk het ergste van alles- vind ik hem daar te leuk voor. Ik wil hem echt heel graag respecteren in de ruimte die hij nodig heeft. Dat neemt niet weg dat ik niets liever zou willen dan in zijn armen liggen :-) (maar dat ga ik dus niet doen!)
pi_91819425
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Vlinder29:
Ben zelf een ruime drie maanden uit een relatie en de woorden die hij jou zegt zouden zomaar de mijne geweest kunnen zijn. Iets leuks gaan doen prima, maar een relatie ff niet.

Nu kan ik alleen voor mezelf spreken; als ik zou gaan praten over "rustig aan doen" dan zit er ook niets meer in dan dat. Een relatie kun je dan wel vergeten. Waarom? Waarom denk je dat hij steeds over zijn laatste relatie begint als ie aan heel wat anders kan denken op dat bewuste moment? Hij is er nog niet overheen. Kwestie'tje van elkaar op het verkeerde tijdstip ontmoet hebben? Ga niet je hoop erop vestigen, wordt een pijnlijk verhaal vrees ik....
Even relativeren: we hebben elkaar drie keer gezien, en ja, hij heeft zijn laatste relatie naar voren gebracht... en ja, ik heb ook het gevoel dat het beter was als we elkaar twee (of meer) maanden later hadden ontmoet, maar ja, dat is nu eenmaal niet zo...

En je hebt gelijk dat het beter zou zijn om niet m'n hoop op deze jongen te vestigen. Maar de realiteit is dat die hoop zich al in mij genesteld heeft... (zucht). En tijdens onze ontmoetingen was het ook heel fijn, veel gelachen, geflirt, vonkjes...

Natuurlijk zit de kans erin dat ik over een paar weken alsnog heel verdrietig word, maar deze jongen is voor mij leuk genoeg om nog even te wachten (met alle irritante verwarrende gevoelens van dien).

(en tot nu toe verschillen de meningen nogal of dit een jongen is die het goed met me voor lijkt te hebben, of juist niet... dus zolang het raadsel uit de titel nog steeds een raadsel is, kijk ik het even aan)
pi_91819455
Forceren is iets dat je sowieso niet moet doen.

Hem de tijd geven, is alles wat je kunt doen op dit moment.

Je hebt het over een ''luchtig sms-je'', wat versta jij onder een ''luchtig sms-je''?

Lastig he?
pi_91819687
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef D_ebby het volgende:
Je hebt het over een ''luchtig sms-je'', wat versta jij onder een ''luchtig sms-je''?

Lastig he?
Haha, ja echt lastig :-)
Luchtig als in: een koetje en kalfje, met een klein knipoogje
Redelijk oppervlakkig dus, geen 'ik mis je', 'zullen we afspreken', of andere content die relatie-gerelateerd zou kunnen overkomen, haha.... (hoop dat ik niet te wollig ben)
pi_91820716
Te wollig... _O-

Hoelang is dat geleden dat smsje?

Wat wil hij zelf eigenlijk? Hebben jullie het er helemaal niet meer over gehad over hoe nu verder?
'
Weet hij van jou gevoelens?

Pff mannen.. Ik ken er ook zo één. >:)
pi_91820776
Een koetje en een kalfje met een klein knipoogje _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 21:35:49 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91820975
Als ik zo'n hysterisch meisje als TS zou ontmoeten, zou ik ook willen dat het rustig aan ging. :P Mens, maak je niet zo druk. :') Dat die jongen het benauwd heeft, wil niet meteen zeggen dat hij niks van je wil. ;)
pi_91822126
quote:
12s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Als ik zo'n hysterisch meisje als TS zou ontmoeten, zou ik ook willen dat het rustig aan ging. :P Mens, maak je niet zo druk. :') Dat die jongen het benauwd heeft, wil niet meteen zeggen dat hij niks van je wil. ;)
Haha, je hebt helemaal gelijk ;-)
Dat zou voor mij waarschijnlijk ook gelden...
Echt te hysterisch.... haha....

maar goed, dan hebben anderen iets om te smullen... :-)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:00:28 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91822761
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef Vlinder29 het volgende:

[..]

Haha, je hebt helemaal gelijk ;-)
Dat zou voor mij waarschijnlijk ook gelden...
Echt te hysterisch.... haha....

maar goed, dan hebben anderen iets om te smullen... :-)
Hou je ons wel op de hoogte van eventuele ontwikkelingen? :)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:09:55 #49
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91823539
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
Als hij net zo verliefd was op jou, dan zou hij er echt geen 2 keer over nadenken.
Da's ook mijn eerste associatie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91885051
Korte persoonlijke ervaring dan;

Wij kwamen beide net uit een relatie, vonden elkaar leuk en hadden beide zoiets van "voorlopig geen relatie". Toch zagen we elkaar redelijk vaak, want, gezellig, leuk, warm en voelt goed. Specifiek het onderwerp relatie niet genoemd, gewoon puur op gevoel afgegaan.

Vorige week dinsdag hebben wij ons 7 jarig jubileum gevierd en volgend jaar gaan we trouwen.

Disney is met ons in gesprek voor een moviedeal (grapje uiteraard) maar niet alles is zo dramatisch.

Mannen vinden het vaak ook leuk als er wat moeite voor ze gedaan word, ookal geven ze aan het rustig aan te willen doen om jou niet te kwetsen en hou jij nu keurig rekening met zijn gevoelens en wensen, maar net zogoed andersom heeft hij ook rekening te houden met jouw wensen en gevoelens. Niets zeggen in lijden in eenzaamheid.

Vraag gewoon of hij binnenkort weer zin heeft om af te spreken, omdat je het erg gezellig met hem hebt gehad en je graag een vervolg ziet. Kom niet terug op wat hij gezegd heeft todat HIJ het onderwerp weer aansnijd; maar ondertussen kun je het toch wel gezellig samen hebben?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')