Daar ziet ze er wel leuker uit jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Dit nummer is zo fokking mooi, kippenvel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Dat zingen van Paul in het Nederlands klopt gewoon bij dit nummerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar ziet ze er wel leuker uit ja
Ik krijg kippenvel van hemquote:
Okeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!! Jij vind jezelf te gauw vervelend of irritant of 'te' in een topic... Maar zelfs dan ben je nog een van de netste users die in een topic rondhuppelt!
ja hier gaat het geluid over de boxenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg kippenvel van hem
TV staat knoerhard
Dan floept iedereen er wel eens iets uit waarvan ie later denkt 'hoezo postte ik dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Misschien omdat ik me wat opgelaten en enthouisast voel en dat voelt niet alitjd even prettig
sooow, echt zo mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Mijne welquote:
Ja daaromquote:
crazyquote:
Ja misschien welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan floept iedereen er wel eens iets uit waarvan ie later denkt 'hoezo postte ik dat?'...
Ik bedoelde nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is nietSiepie
Dus heb nu 2 keer gebeld
jah ga nu ff iemand ophalen dan naar bedquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef crv het volgende:
die duffy en Ben passen wel goed bij elkaar. beide domme tokkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |