Mwaah, wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilt er inderdaad niet dood gevonden worden
koffie is the keyquote:
Nee dat is het beginquote:
hoe laat is de uitslagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Misschien helpt het. Ik heb gewoon de voice of holland finale aan staan, slecht he
Geen idee, Leonie is net afgevallen... nu gaan ze nog even geld uit de telefoonstemmen melken voor de top 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe laat is de uitslag? Ben er om eehm kwart over ofzo
benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Geen idee, Leonie is net afgevallen... nu gaan ze nog even geld uit de telefoonstemmen melken voor de top 3.
met die fijne rauwe stemquote:
iemand met zon goeie versie van een van mn favo nummers vergeet ik niet zo snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
Volgend jaar is hij toch weer vergeten
Of niet, en dan lachen wij jou allemaal uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
Volgend jaar is hij toch weer vergeten
Doe jullie dat niet sowieso al?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Of niet, en dan lachen wij jou allemaal uit
tuurlijk niet suffie!quote:
Hoi en weltrusten danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
hoi..ik ben er weer even bij voordat ik straks mijn bedje opzoek
abbykoffiemeisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
Spaansnerdmeisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
hoi..en ik ga nog niet mijn bedje in. Blijf nog wel even hangen hoor..ik zei ook voordat ik straks mijn bedje opzoekquote:
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi..en ik ga nog niet mijn bedje in. Blijf nog wel even hangen hoor..ik zei ook voordat ik straks mijn bedje opzoek
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |