Investerenquote:
Eens kijken of daar een haakpatroon van is....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stewie gaat nu al een topper worden
Hoeveel bestellingen heb je nog liggen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens kijken of daar een haakpatroon van is....
Je vindt Chinezen lekker?quote:
Jij wordt zo goed dat je zelf haakpatronen gaat maken en verkopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens kijken of daar een haakpatroon van is....
Primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Toekito het volgende:
Ojah Muck die langhaar is er tussen 21 en 21:30 zegtie
Een soort van DeAgostini?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
Het moet zo'n heel vervelende constructie worden. Krijg 1 gratis Angry Bird en neem verplicht de volgende 99 series af tegen een prijs van slechts 35 euro per stuk![]()
Hmmmz, die ziet er wat 'oud' uit voor Stewie dus daar kan jij nog wel wat aan verbeterenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik denk Muck, dat wij een miljoenendeal kunnen sluiten met Albert Heijn. Dus je moet even 15 miljoen Angry Birds haken
Kan hoor, dat is het mooie van hakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, die ziet er wat 'oud' uit voor Stewie dus daar kan jij nog wel wat aan verbeteren
Wat een fuckers zijn dat zegquote:
Duurt nog even voor het EK of WKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik denk Muck, dat wij een miljoenendeal kunnen sluiten met Albert Heijn. Dus je moet even 15 miljoen Angry Birds haken
Wát nou welpies of beesies, Múckies moet je verzamelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
En dan ergens heel klein dat de verzend- en verpakkingskosten 31,05 euro zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
je eigen gehaakte Toek, slecht 8,95 exc verzendkosten
Ja hallo, wat kost het wel niet om zo'n beweeglijk, groot ding te versturenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
je eigen gehaakte Toek, slecht 8,95 exc verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |