quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh oh... heb ik potver nu plots 2 kaartjes voor mary poppins voor zondag.
Nou ja ik vind KFC wel lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven, maar het viel mee
Mjah, fastfood he, not really my friendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind KFC wel lekker.
Is mijn donkere kant dan denk ik
mjah, lijkt me eigenlijk best wel heul erg grappigquote:
Pas je wel op een overdosis cultuur heb je zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mjah, lijkt me eigenlijk best wel heul erg grappig
Doe ik ook nog eens iets aan cultuur enzo.
Echt vreselijk, een van de ringen van de helquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet zeuren, je bent in ieder geval van de honger af hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, fastfood he, not really my friend
Welke honger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je bent in ieder geval van de honger af he
Om over een uur weer honger te hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je bent in ieder geval van de honger af he
Nou jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh oh... heb ik potver nu plots 2 kaartjes voor mary poppins voor zondag.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok je zoontje is in ieder geval tevreden dan
Vrolijk nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heeft zijn buikje vrolijk volgevreten
Ja echt, hij vond het zo lekker, hij glom er gewoon vanquote:
Heb t al aan iemand anders gevraagd of die mee ging, dus dat moet ik sowieso nog even afwachtenquote:
Zat ie zo onder het vet danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, hij vond het zo lekker, hij glom er gewoon van
quote:
Dat is mooi tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, hij vond het zo lekker, hij glom er gewoon van
Daar twijfel ik ook geen moment aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hij is nog wel een beetje opgevoed hoor.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook geen moment aan.
Maar misschien word hij wel heel enthousiast van kip en vergeet hij alles om zich heen
Bwuh ik heb an sich wel lekker gegeten (kogelbiefstuk en zulks) maar het was gewoon te veel voor mijn zieke toestand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |