Volgens mij beginnen volgende week de voetbalplaatjes weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef Joysa het volgende:
Het zijn weer Albert Heijn hamsterweken !
Arme jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
verlos mij van het kwaad dat zuidlimburgse collega heet
ik begin er een zenuwinzinking van te krijgenalle dagen drama, huilen, gesprekken. Ik voel me leeggezogen.
die zie ik nu pas!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Dwyn het volgende:
Haha, cool. Die hamster kijkt echt alsof hij het einde van de wereld bereikt heeft
ik wil dan ook mee!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Arme jij
Zal ik 'r een schop komen geven?
Huilen en drama op het werk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
verlos mij van het kwaad dat zuidlimburgse collega heet
ik begin er een zenuwinzinking van te krijgenalle dagen drama, huilen, gesprekken. Ik voel me leeggezogen.
ik herb vandaag 12 pakjes lipton thee gekocht bij de AHquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef Joysa het volgende:
Het zijn weer Albert Heijn hamsterweken !
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik herb vandaag 12 pakjes lipton thee gekocht bij de AH
Ik heb een brabander op mn werk.. moet altijd aan jou denken als hij praatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik huil niet hoor, ik kan alleen nog maar dit:
en ik ben niet eens een brabanderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een brabander op mn werk.. moet altijd aan jou denken als hij praat
Ja maar jij praat wel brabants JONGE!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik ben niet eens een brabander
Joah!!! Samen een bitchfight houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dan ook mee!!!
en dan mag SQ hier komen werken
*trekt dr kensington uggs aan*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah!!! Samen een bitchfight houden
Dan hou ik d'r vast, en mag jij schoppen en slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |