Koffie ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ok, tip.
Zorg dat je zélf tevreden achterblijft.
Je betaalt, en je hebt wat afgesproken. Die lui moeten zich er niet makkelijk van af maken.
Oh, en, meestal doen "ze" gewoon waar ze zelf zin in hebben, en ook wanneer.
Lijmen met koffie en koek helpt
Schilders en stucadoors zijn getergde artiesten die verlichting moeten zoeken in het gerstenat .quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doeg, een beetje zuipen in jouw verbouwing overdag. Dat moeten ze maar thuis doen hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Schilders en stucadoors zijn getergde artiesten die verlichting moeten zoeken in het gerstenat .
Een beetje begrip zou de klant sieren .
*proest*quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Schilders en stucadoors zijn getergde artiesten die verlichting moeten zoeken in het gerstenat .
Een beetje begrip zou de klant sieren .
zolder van de badkamer /quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Stukadoors zijn varkens, heel mijn zolder van de badkamer naar de tering en kan ik opnieuw witten
Maar hier heb ik het dus over :
[ afbeelding ]
Bellen op de muur
[ afbeelding ]
En dit
Als jij niet weet waar je over lult, hou dan gewoon je waffel dicht. Je zet je eigen compleet voor lulquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
zolder van de badkamer /
of zoldering .als in plafond
maar mevrouw Qwea aan welke criteria moest de stucadoor voldoen ?
of was het net zo'n : zeer waarschijnlijk een geweldige deal gemaakt met de bestratings/tuin man door
mickey Mo?
We wachten het wel af troelquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als jij niet weet waar je over lult, hou dan gewoon je waffel dicht. Je zet je eigen compleet voor lulDie tuinman is een kennis van ons, faler.
Moet je daarom de beleefdheidsvormen loslaten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef lezzer het volgende:
Je moet mensen in deze fase van een verbouwing eigenlijk niet lastig vallen met bijdehandte opmerkingen. Dat weten mensen die al eens verbouwd hebben
verbouwfrustraties... ken het..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef lezzer het volgende:
Oh god, nou veel plezier met je eigen zurigheid hoor.
Ik dacht "ik doe iets luchtigs", maar dat komt niet over.
Ja, en faler zeggen is niet netjes inderdaad, vinnik ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |