Soms zit ik wel erg dicht tegen een mental break down aanquote:
Dat verschil zie je wel hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, ik heb nog een vraagje ook nog
Ik ga dus ook de plafonds witten met histor monodek... alleen nou hoorde ik weer iemand miepen dat als het witkalk (?) is de zooi van je plafond pleurt
Anyway, true or false. En hoe herken ik witkalk? Want de miepert zei dat als je met een natte doek over je plafond gaat en het geeft af op je doek, dat witkalk is.
Maar gipsplaten geven toch ook af?
Maar hoe herken ik witkalkquote:Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat verschil zie je wel hoor
Een gipsplaat geeft wellicht een heel klein beetje stof af (of heel veel meer als je het zeikend nat maakt).
Er is een reden waarom verbouwingsprogramma's leuk zijn om te kijken. Vooral als je zélf een keer verbouwd hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms zit ik wel erg dicht tegen een mental break down aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er is een reden waarom verbouwingsprogramma's leuk zijn om te kijken. Vooral als je zélf een keer verbouwd hebt
"kijk, zij hebben het ook".
Maar, sterkte, het komt allemaal goed
Ook als je nog nooit verbouwd hebt. "Dat gaan we dus nooit doen!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit! Direct gedoopt ook?quote:
The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook als je nog nooit verbouwd hebt. "Dat gaan we dus nooit doen!"
[..]
Ziet er goed uit! Direct gedoopt ook?
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ha, resultaatOpbouwen is nog leuker dan slopen
Mooi pilsje Q.quote:
JF, diep ademhalen, uitblazen en dat x 1000 ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff stukadoor neemt nog steeds niet op en problemen met het douchescherm. Ik sta echt op het punt mezelf op te hangen
Nou, niet als de fucking stukadoor niet opneemtquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
JF, diep ademhalen, uitblazen en dat x 1000 ofzo![]()
Het gaat als een speer, het wordt haske mooi en over een half jaar kijk je terug op een hele leuke periode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |