Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm Q balen! Was dit ook de stucadoor met de bellende tel in zak?
Hihi laten rekenen en dan zeggen dat je zéker weet dat er wat af kanquote:
Straks is inmiddels allang geweest... en geen update.quote:
Vet drukquote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Straks is inmiddels allang geweest... en geen update.
De kneus.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet druk
Hij is niet langs geweest. Waarom weet ik niet, maar geen belletje of niks. Nou, prima, dan niet
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
Loodgieter geweest voor die vet vage afvoer. Dat het zo rond ligt dat moest, maar er zit een 40mm pijp op een 32mm pijp die naar het riool loopt en ergens in de meterkast weer een 40 mm pijp wordt.
Hij moest weten wat er in de meterkast zat, dus zonder het ff te vragen ook ofzo pakt ie een hamer en ramt hij mijn plankje naar de klereHeb wel gezegd dat ie er een nieuwe opzet
![]()
Morgen half 7 komt ie de pijn opnieuw trekken naar een 40mm pijp.
250 euro lichter maar geen lekkage meer
Antwoord van de loodgieter :quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
Loodgieter geweest voor die vet vage afvoer. Dat het zo rond ligt dat moest, maar er zit een 40mm pijp op een 32mm pijp die naar het riool loopt en ergens in de meterkast weer een 40 mm pijp wordt.
Hij moest weten wat er in de meterkast zat, dus zonder het ff te vragen ook ofzo pakt ie een hamer en ramt hij mijn plankje naar de klereHeb wel gezegd dat ie er een nieuwe opzet
![]()
Morgen half 7 komt ie de pijn opnieuw trekken naar een 40mm pijp.
250 euro lichter maar geen lekkage meer
Het was echt heel debiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
weg plankje..
Dat is ook lullig zeg als je daar naar staat te kijken!
Wil je geen problemen in de toekomst met je toilet boven zal je toch op een standleiding van 110 mm uitkomen, met een beluchting door het dakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
Zo, afgebeld. Lui van de badkamer willen het fixen voor 75 euro voor me. Toch ook nog ff 4 andere loodgieters gebeld die ff komen kijken vandaag.
40mm is volgens mij nog iets te klein omdat we ook toilet boven hebben natuurlijk. Dus misschien mag het zelfs wel 80. Maar goed, ik ben geen loodgieter
Die beluchting zit er alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef exlurker het volgende:
[..]
Wil je geen problemen in de toekomst met je toilet boven zal je toch op een standleiding van 110 mm uitkomen, met een beluchting door het dak
MM en ik waren beide echt vet verbaasd. Zegt ie ook nog "Ja dat plankje ga ik niet opnieuw plaatsen" en toen begon ik best te koken en zei de stukadoor dat hij het wel zou fixenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, behoorlijk. Hij kan natuurlijk ook jullie er even bijhalen om te overleggen dat dat plankje in de weg zit. Dan kun je altijd zelf nog zeggen dat ie het weg mag halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |