Niet kunnen ophoesten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben het er ook wel deels mee eens, vind alleen wel dat het de kansen voor mensen die nog moeten gaan beginnen met studeren verkleint, niet iedereen kan gewoon dat bedrag ophoesten en dat is zonde.
Laat ze die langstudeerders die zonodig bestuursjaren willen doen maar boetes betalen
X.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Waaraan ga je?
ik had laatst een poedertje, toffe avond mee gehad!
Zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar thuis is ook heel leuk
dan moeten ze hun studie gewoon netjes in maximaal 6 jaar afronden en vantevoren goed nadenken welke studie ze willen doen. de maatschappij betaalt voor een groot deel mee dus daar mag best beter over nagedacht worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben het er ook wel deels mee eens, vind alleen wel dat het de kansen voor mensen die nog moeten gaan beginnen met studeren verkleint, niet iedereen kan gewoon dat bedrag ophoesten en dat is zonde.
Laat ze die langstudeerders die zonodig bestuursjaren willen doen maar boetes betalen
Waarom moet je werken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef rival het volgende:
Ik doe wel bier natuurlijk
Maar weekend gevoel moet even wachten tot morgenmiddag
volgende stap is dat collegegelden omhoog gaan... Ik heb gelukkig af en toe steun van mn ouders, want met alleen stufi, stagevergoeding en bijbaan lukt het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet kunnen ophoesten?
Zo verschrikkelijk duur is studeren niet, en met minder borrelen en erbij werken is het prima te doen. Er zijn maar een paar studies zo zwaar dat je er niet naast kan werken.
Ik snap het wel, ze willen natuurlijk studeren zoals "wij" dat konden, maar dat kan nu niet meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet kunnen ophoesten?
Zo verschrikkelijk duur is studeren niet, en met minder borrelen en erbij werken is het prima te doen. Er zijn maar een paar studies zo zwaar dat je er niet naast kan werken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moeten ze hun studie gewoon netjes in maximaal 6 jaar afronden en vantevoren goed nadenken welke studie ze willen doen. de maatschappij betaalt voor een groot deel mee dus daar mag best beter over nagedacht worden.
2e studie vond ik zijn argument ook goed. 1 studie draagt de maatschappij en de overheid aan mee want dat verdient zich terug, een 2e studie is puur voor jezelf. dusssssssssssssssssssss
Wel voor de studenten. Die hebben niet door dat de wereld veranderd is en dat het allemaal niet meer vanzelf gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien erg lullig, en ik zou het ook kut vinden, maar onredelijk is het niet. Hoe makkelijk het voorheen ging is geen argument.
daarnaast gaan er nu meer mensen studeren dan 20 jaar geleden, dus het kost de maatschappij nu veel meer dan toen terwijl het collegegeld niet of nauwelijks gestegen is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ze willen natuurlijk studeren zoals "wij" dat konden, maar dat kan nu niet meer.
Er zijn nog legio voorbeelden te noemen die mensen vroeger wel konden en nu niet. je kan nog steeds studeren, alleen je zal ook daadwerkelijk moeten studeren, niet feesten.
Misschien erg lullig, en ik zou het ook kut vinden, maar onredelijk is het niet. Hoe makkelijk het voorheen ging is geen argument.
Er moeten een hoop dingen gebeuren die niet gedaan kunnen worden tijdens werktijden, en wat je niet in 1 avondje af hebt zonder het veels te laat te maken... dus ze vroegen of ik dat in het weekend kon doen.. ik zei ja!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef YipYip het volgende:
Die Zijlstra heeft humor. Bedankt de aanwezige studenten voor hun aanwezigheid op zijn verjaardag.
En dat ze gekomen zijn om 100 dagen Rutte 1 te vieren![]()
ik had mdma, aanradertje. (zit dat trouwens niet in X? *noob* )quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
X.
Das de enige chemie die ik nog tot me neem.
ja, je zegt het zelf : de studie, niet het in de kroeg hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het idd wel redelijk dat een studie deels vergoed wordt, daar kun je al mee de arbeidsmarkt op
Het is hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik had mdma, aanradertje. (zit dat trouwens niet in X? *noob* )
Was je uit of lekker thuis?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik had mdma, aanradertje. (zit dat trouwens niet in X? *noob* )
Lekker thuis!quote:
Hoe vaak ben je voor niks erheen gelopen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker thuis!
echt jaren terug dat ik dat had gedaan.... was goed! (en schrikken toen ik naar het toilet ging, dat was ik vergeten)
En was het wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt vorige maand voor het eerst zoiets geprobeerd.
geen 1 keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je voor niks erheen gelopen?
Schrok je op het toilet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Wat, jij aan de mdma ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Waar schrok je dan van?quote:
Ach ja, ik ben niet vies van wat proberen opzich. ben er verder nooit zo mee in aanraking gekomen in mijn scenequote:
SpaceWave?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
! toeval, ik schrok me net op het toilet de pest, ik deed de deur open en liep bijna tegen mijn exschoonzusje op
.
maar nee, ik merkte er niet zoveel van, lichtjes. Was ook een noob-versie.
Rustig beginnen dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]! toeval, ik schrok me net op het toilet de pest, ik deed de deur open en liep bijna tegen mijn exschoonzusje op
.
maar nee, ik merkte er niet zoveel van, lichtjes. Was ook een noob-versie.
Het formaat van zijn schwanz denk ik ?quote:
Och mannen zijn ook zo gevoeligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het formaat van zijn schwanz denk ik ?
(al heb ik daar met X geen last van, dat is bij speed zo hier...)
haha, dat effect is er alleen in slappe toestand. dat kunnen andere "gebruikers" vast beamenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Dus ik hoef niet te vragen of je nog geneukt hebt rival?
Daarnaast snap ik nog steeds niet dat je niet gewoon je eigen geld erbij kunt verdienen, met uitzondering van studies als medicijnen bijvoorbeeld. basisbeurs en de rest zelf bijverdienen. Dan blijf je maar wat langer thuis wonen of dan maak je maar wat meer uren. Ik vind de meeste studenten die ik dus in mediastudies ed. tegenkom ook gewoon best lui.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je zegt het zelf : de studie, niet het in de kroeg hangen.
Ik weet dat het erg lullig klinkt voor iemand die niet meer hoeft te studeren, maar er zijn voor werkenden ook tig bezuinigingen etc erbij gekomen.
En ze vragen alleen dat je doet waarvoor je geld krijgt, studeren.
Zeker in paniek geroepen 'help, hij is volgens mij kapot, kijk snel eens of ie het nog doet!'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
haha, dat effect is er alleen in slappe toestand. dat kunnen andere "gebruikers" vast beamen
quote:
Kijk, er zijn gewoon uitzonderingen. Studenten met een chronische ziekte bijv. Maar een normale, gezonde student kan zijn studie afronden in de tijd die ervoor staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik nog steeds niet dat je niet gewoon je eigen geld erbij kunt verdienen, met uitzondering van studies als medicijnen bijvoorbeeld. basisbeurs en de rest zelf bijverdienen. Dan blijf je maar wat langer thuis wonen of dan maak je maar wat meer uren. Ik vind de meeste studenten die ik dus in mediastudies ed. tegenkom ook gewoon best lui.
Doorpompen wordt het dan zeker ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
Ik zou X best nog wel eens willen proberen. En dan een weekendje in een hotel doorpompen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |