Dit doe ik ook vaak. Lekker met mijn 'workboots' het bed in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Een hele enkele keer houd ze wel haar laarzen aan.
Hmmm, dat lijkt me dan weer niet zo mooi, maar goed, iedereen is andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak. Lekker met mijn 'workboots' het bed in.
Heerlijk,, het liefst met de vers gestorte beton, al hardend, er nog aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak. Lekker met mijn 'workboots' het bed in.
Trappen ze weer gaten in het onderlakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Een hele enkele keer houd ze wel haar laarzen aan.
Mijn ervaring is dat met bv zgn stockings aan je de huid veel minder voelt, en de strelingen minder intens kunnen zijn. Daarom voor mij liever ook gewoon 100% naaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Heerlijk,, het liefst met de vers gestorte beton, al hardend, er nog aan.
Maar lingerie is zeer aantrekkelijk, al ben ik zelf van mening dat zelfs normale slipjes me al genoeg opgewonden krijgenMaar ik wil alles uit hebben hoor.. Ik kwetsbaar betekend ook zij kwetsbaar.
Nee joh, seks moet je niet onder de lakens doen, gewoon erboven, dat je alles kan zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Trappen ze weer gaten in het onderlaken
onder < laken, niet onder HET lakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee joh, seks moet je niet onder de lakens doen, gewoon erboven, dat je alles kan zien
Sollyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef zeeeend het volgende:
[..]
onder < laken, niet onder HET laken
het is zeker erg mooi om te zien ja. Maar tijdens het seksen heb ik toch liever dat alles uit is, dat je alles gewoon lekker kunt voelen en betasten aan elkaar. Opwindend is het zeker ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Sofia90 het volgende:
In mijn wereld heb je van tevoren de lingerie aan en dan is het de bedoeling dat je vlak daarna naakt aan het seksen bent
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef kariannekluster het volgende:
Altijd beginnen met Sexy Lingerie! Hier overheen eerst nog een babydoll en eindigen met BH én jarretels. Dat houd het spannend.
Maar dat geldt dan wel voor de vrouw!
>> Dit is sexy lingerie
>> Dit niet
Maar een mooie boxer is natuurlijk wel aan te raden.
ik vind t vooral ouwbollig dat witte lingeriesetje... Tegenwoordig heb je echt wel betere modernere designs... Jarretels zijn zeker leuk als t maar goed bij t totaal past.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:41 schreef otacon het volgende:
[..]
bij dat eerste setje heeft ze geen string aan dat is al 1 minpunt dus. Verder is het sexy
Heerlijk hoe meningen kunnen verschillen, dat fencenet/fishnet vind ik echt 3 keer niks, ik wil het niet gelijk hoerig noemen, maar gewone kousen of jarretels vind ik dan weer veel mooier en stijlvoller.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef B-FliP het volgende:
[..]
ik vind t vooral ouwbollig dat witte lingeriesetje... Tegenwoordig heb je echt wel betere modernere designs... Jarretels zijn zeker leuk als t maar goed bij t totaal past.
Ik ben een sucker voor fencenet thigh-highs en fishnet topjes en accessoires. Zowieso gestreepte kousen/thighhighs zijn erg leuk zeker in combinatie met bijpassende lingerie..
Verder zijn er natuurlijk nog wel veel meer opties qua uitdagende kleding/lingerie maar is t natuurlijk helemaal aan de vrouw die het draagt en hoe ze dat doet. Je kan aan de lingeriekeuze wel vaak goed zien hoe een meid zichzelf ziet en hoe speels ze is of ofdat ze juist schaamte of onzekerheid voelt.
Haha dat heb je leuk verwoord. Maar ik ben het wel met je eens. Leuk als het gewaardeerd wordt van tevoren, maar tijdens de seks vind ik het nogal onhandig. Een slipje o.i.d. in ieder geval..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Sofia90 het volgende:
In mijn wereld heb je van tevoren de lingerie aan en dan is het de bedoeling dat je vlak daarna naakt aan het seksen bent
tijdens sex lingerie aan is ook wel eens lekker hoor. kousen ziet er lekker uit en heb je geen last van. slipje is zelfs lekker tijdens sex. doe je opzijschuiven en ik vind dan lekker om haar op zijn hondjes te neuken en dan aan de string te trekken. zie je dat beetje in het vlees snijden. mmmmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
Haha dat heb je leuk verwoord. Maar ik ben het wel met je eens. Leuk als het gewaardeerd wordt van tevoren, maar tijdens de seks vind ik het nogal onhandig. Een slipje o.i.d. in ieder geval..
Dat is ook wel zo.. Maar dat hoeft van mij niet te vaak..quote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef lekkerlekker70 het volgende:
[..]
tijdens sex lingerie aan is ook wel eens lekker hoor. kousen ziet er lekker uit en heb je geen last van. slipje is zelfs lekker tijdens sex. doe je opzijschuiven en ik vind dan lekker om haar op zijn hondjes te neuken en dan aan de string te trekken. zie je dat beetje in het vlees snijden. mmmm
Helemaal mee eens!!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.. Maar dat hoeft van mij niet te vaak..
Af en toe maakt het juist leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |