quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, is die winter nog niet voorbij, het sneeuwt verdomme gewoon weer hier! Ben er wel klaar mee nu.
Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk het, krijg weer reacties op de bandjes
Ja, had eindelijk ook wel weer behoefte aan iets te eten. Maar ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dat is minder. Voedselvergiftiging was het toch?
Ik verkoop (gebruikte) winterbanden, krijg (sinds gisteren eigenlijk al) weer reacties op mijn advertenties...quote:
Ja, op een gegeven moment moet je het toch gewoon proberen. Is soep ofzo geen beter idee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, had eindelijk ook wel weer behoefte aan iets te eten. Maar ja.
Dat is echt zo kut ja, ik had dat een tijdje terug, ik kon niet eens ranja verdragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verkoop (gebruikte) winterbanden, krijg (sinds gisteren eigenlijk al) weer reacties op mijn advertenties...
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
Hoe bevalt het herstarten met roken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).
Hoi klots.
De terugvlucht was heerlijk inderdaad. Niets kotst lekkerder dan kloppende mensen op de deur.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).
Hoi klots.
HET IS SCHANDALIG! SNEL VERBIEDEN!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
Mensen
'Postcode Loterij is bangmakerij'
Nou, inderdaad. Waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
Mensen
'Postcode Loterij is bangmakerij'
wil je meedoen? dan koop je een lot. wil je dat niet. dan hou je je bek.quote:
Ja er zijn veel belangrijkere dingen! Zoals dat de vlokken steeds dikker wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Waar je je al niet druk om kan maken.
Sleeën!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er zijn veel belangrijkere dingen! Zoals dat de vlokken steeds dikker worden
Dat is dan wel weer leuk, met de slee naar de Holterbergquote:
ZE TROGGELEN GELD VAN ONS AF! EN HENK EN INGRID HEBBEN HET AL ZO MOEILIJK MET ONZE MOEILIJK LERENDE KINDEREN>!!!11!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
wil je meedoen? dan koop je een lot. wil je dat niet. dan hou je je bek.
de buurman zou ook de staatsloterij kunnen winnen toch
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |