ja oke, maar als je op één avond 4 bands hebt word je echt gaar als je elk klein dingetje moet vragen. Het moet inderdaad van twee kanten komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wat minder begaafd qua communicatie. dat wil niet zeggen dat ze onbelangrijk zijn voor een band. Het moet van beide kanten komenals je aanvoelt dat 1 persoon in de band nog iets wil zeggen vraag 'm dan wat hij/zij wil
(des noods prive)
![]()
Ik heb briljante muzikanten zie falen doordat ze niet goed konden/durfden aan te geven hoe ze de monitors wilden hebben....
En wat een klankquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef brother52 het volgende:
Nieuwe pups![]()
http://twitpic.com/3st6yh
Je hebt in principe geen XLR kabel of mic nodig, de UX1 heeft een directe Instrument ingang, en mbv de software kan je dus zonder versterker oid al opnemenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef Ace-of-Spades het volgende:
@Dribbel: lekkere nummers zeg. Laatst even nummers op jullie site geluisterd; klinkt lekker
@Allemaal: ik ben nog een gitaarnoobje, maar de akkoorden, barre-akkoorden, simpele toonladdertjes dat gaat allemaal prima. Nu wil ik graag zo nu dan eens wat akkoorden en melodieen daaroverheen gaan opnemen. 't Hoeft geen topkwaliteit te zijn, als t maar gewoon goed te horen is. 't Is prettig als t over een paar weken ook nog bruikbaar is voor de Strat. die er gaat komen.
Volgens mij heb ik dit nodig:
- Mic. (Behringer B5 bijv.)
- Interface: LINE 6 POD STUDIO UX1 (o.i.d.)
- Kabel voor mic.
Of kan het eenvoudige?
Ja. Jammer dat het nu al zo laat is en ik de buren niet wakker wil maken.quote:
Software zit ook bij de interface. Niet de beste misschien, maar het is er bij.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Je hebt in principe geen XLR kabel of mic nodig, de UX1 heeft een directe Instrument ingang, en mbv de software kan je dus zonder versterker oid al opnemen
dus alleen een jack kabel en een interface is genoeg.
Je hebt wel sequencer software (bijvoorbeeld Cubase) nodig
Dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja oke, maar als je op één avond 4 bands hebt word je echt gaar als je elk klein dingetje moet vragen. Het moet inderdaad van twee kanten komen.
Veel plezier ermee man, vette setquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef brother52 het volgende:
Nieuwe pups![]()
http://twitpic.com/3st6yh
Thnxquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef Ace-of-Spades het volgende:
@Dribbel: lekkere nummers zeg. Laatst even nummers op jullie site geluisterd; klinkt lekker
@Allemaal: ik ben nog een gitaarnoobje, maar de akkoorden, barre-akkoorden, simpele toonladdertjes dat gaat allemaal prima. Nu wil ik graag zo nu dan eens wat akkoorden en melodieen daaroverheen gaan opnemen. 't Hoeft geen topkwaliteit te zijn, als t maar gewoon goed te horen is. 't Is prettig als t over een paar weken ook nog bruikbaar is voor de Strat. die er gaat komen.
Volgens mij heb ik dit nodig:
- Mic. (Behringer B5 bijv.)
- Interface: LINE 6 POD STUDIO UX1 (o.i.d.)
- Kabel voor mic.
Of kan het eenvoudige?
Ohja Live 7 Lite toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Software zit ook bij de interface. Niet de beste misschien, maar het is er bij.
Gibson Dirty Fingers en '57 Classicquote:
't Is in eerste instantie voor acoustisch idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Akoestisch: Mic en kabel wel nodig.
Electrische kan je zo in de UX1 hangen.
Toch maar allebei m'n mooie kapjes eraf gesloopt ?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gibson Dirty Fingers en '57 Classic
Moet je wel even mee opletten, want de UX1 heeft geen fantoom voeding dus geen condensator mic kopenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
't Is in eerste instantie voor acoustisch idd.
Duidelijk. Thx.
Thanks. Gaat absoluut wel lukken. Het geluid uit deze pups is zo ontzettend veel beter dan wat ik er in had zitten.quote:
Ja hier hingen ze maar een beetje aan de muur te hangenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thanks. Gaat absoluut wel lukken. Het geluid uit deze pups is zo ontzettend veel beter dan wat ik er in had zitten.
Ja, ik vind het zo wel zo mooi staan.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch maar allebei m'n mooie kapjes eraf gesloopt ?
Ja daar zat hij al standaard op, die op die dirty fingers had ik er zelf op gezet die kon er makkelijk afquote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo wel zo mooi staan.
Het heeft ook nog behoorlijk wat moeite gekost om het kapje van die '57 af te krijgen.
laatste keer dat ik dat had geprobeerd was ik 150 euro kwijt voor twee nieuwe pupsquote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo wel zo mooi staan.
Het heeft ook nog behoorlijk wat moeite gekost om het kapje van die '57 af te krijgen.
Opnieuw waxenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat had geprobeerd was ik 150 euro kwijt voor twee nieuwe pups
had de wax eraf proberen te halen met een schroevendraaier__!
Ja, dat is domquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |