Alsof meeroken nog mogelijk is met al die verboden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
Wat heeft drinken hiermee te maken? Mensen die drinken spugen toch geen bier in je gezicht.
Rokers stinken. Ik hou niet van verbrand gras en papier.
Doe dat dan eens een keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef kutkabouter het volgende:
ik stop voorlopig nog niet
als alle rokers in nederland af spreken in afspreken met z'n allen een week te stoppen, dan weet de regering niet waar ze het zoeken moet, dan hebben ze een humonguous gat in de begroting
Mensen die gezopen hebben en tegen je praten tuffen en meuren ook naar drank. Niet dat ik niet drink hoor, maar just saying.. Bier stinkt net zo hard.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
Wat heeft drinken hiermee te maken? Mensen die drinken spugen toch geen bier in je gezicht.
Schattig..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat komt omdat roken een sociaal geaccepteerde bezigheid is, behalve voor de nederlandse regering, die er een melkkoetje van probeert te maken
Mag ook 20x zo duur. Niemand zegt dat ze niet mogen roken, alleen de prijs mag best om hoog, wellicht wat lastig te volgens voor een helder licht zoals jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Micson het volgende:
Al die moraalridders hier die roepen:" Van mij mag het nog 3 x duurder worden"
Hypocriete sukkels zijn jullie allemaal, en je maar kapot zuipen elk weekend. Laat mensen gewoon roken als ze dat willen, en ga niet zo zielig afgunstig doen aub![]()
Overigens ben ik slechts een gematigd liefhebber van jonko's, dus ik word niet echt getroffen hierdoor
Rijd er toch niets minder om, als je het niet kan betalen; niet doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef ElectraPlectra het volgende:
Al die rokers-bashers![]()
En maar janken als de benzine weer duurder wordt.![]()
en als een biertje 50 cent duurder wordt dan is heel nederland ineens te kleinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Mag ook 20x zo duur. Niemand zegt dat ze niet mogen roken, alleen de prijs mag best om hoog, wellicht wat lastig te volgens voor een helder licht zoals jij
Wat een achterlijk geval ben jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Mag ook 20x zo duur. Niemand zegt dat ze niet mogen roken, alleen de prijs mag best om hoog, wellicht wat lastig te volgens voor een helder licht zoals jij
helaas in de openbare ruimte nog niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Micson het volgende:
[..]
, roken is op elke openbare plek verboden [..]
doe ook maar 100% extra belastingen op alcoholhoudende dranken, goed planquote:Mensen die het verband met alcohol niet zien zijn sowieso al niet de slimste, maar ik zal het nog even uitleggen. Alcoholmisbruik verneukt je lichaam , verneukt onze kinderen die hun hersenen kapotzuipen, zorgt voor openbaar dronkenschap en gerelateerde maatschappelijke overlast. Ik zou wel eens de reacties willen zien als een biertje overal 1 euro duurder werd![]()
Daar zou ik overigens niet blij mee zijn, daar ik zelf geregeld bier drink. Ik toon alleen de hypocrisie aan van zielige nerds als FS180
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
like i fuckin care![]()
vieze vuile kanker sigaretten
Goeden grap zo die kankerstokjesahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, want roken maakt op korte termijn heel je leven kapot als je verslaafd bent net als bepaalde harddrugsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Wees blij dat je nog sigaretten kan kopen in plaats van dat ze illegaal zijn (wat veel logischer zou zijn als je kijkt naar de illegaliteit van minder verwoestende drugs).
dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef Twiitch het volgende:
Ik dacht dat vetkleppen de rokers al voorbij gestreefd waren als grootste kostenpost?
Bier spugen? Ik heb dronken mensen meegemaakt die vreemdere dingen deden, totaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
Op korte termijn valt het mee ja, maar longkanker en hart- en vaatziekten zijn al bewezen dingen die je van roken krijgt, dus is het lekker makkelijk om het over de korte termijn te hebben hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, want roken maakt op korte termijn heel je leven kapot als je verslaafd bent net als bepaalde harddrugs
En wat me vooral opvalt, is dat het vaak juist de ex- rokers zijn die zo reageren (alsof ze jaloers zijn ofzo op degenen die nog wel rokenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bier spugen? Ik heb dronken mensen meegemaakt die vreemdere dingen deden, totaal
geen rekening houden met wie er omheen staat, agressief en grenzeloos gedrag tentoonspreiden.
Alcohol is op de maatschappelijke ladder veel destructiever dan roken, dat is wat drinken met
deze discussie te maken heeft. Het gezondheidsargument speelt geen enkele rol, en dan blijven
er weinig troeven over voor de anti-rokers om hun standpunt kracht bij te zetten.
Rationeel zal een anti-roker nooit kunnen overtuigen, het is alleen maar een gevoel van
onrechtvaardigheid die het enorme ego in de weg zit. Anti-rokers lijken wat dat betreft
wel wijven tijdens hun lastige dagen.
ze zouden het juist goedkoper moeten maken zodat ze zich helemaal de tering in roken en binnen een jaar dood zijnquote:
en drinkers dan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef jeloen het volgende:
[..]
ze zouden het juist goedkoper moeten maken zodat ze zich helemaal de tering in roken en binnen een jaar dood zijn
-en ze roeien zichzelf uit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |