abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91677731
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef plak_bandje het volgende:

[..]

Wat heeft drinken hiermee te maken? Mensen die drinken spugen toch geen bier in je gezicht.
Rokers stinken. Ik hou niet van verbrand gras en papier.
Alsof meeroken nog mogelijk is met al die verboden. :') Dat is al helemaal de kop ingedrukt, derhalve verworpen.
pi_91678489
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef kutkabouter het volgende:
ik stop voorlopig nog niet :W

als alle rokers in nederland af spreken in afspreken met z'n allen een week te stoppen, dan weet de regering niet waar ze het zoeken moet, dan hebben ze een humonguous gat in de begroting
Doe dat dan eens een keer ;( Toen ik dat voorstelde deed niemand mee, nu zit ik in m'n eentje de overheid te stangen en merken ze het niet eens :'(
pi_91679066
quote:

[..]

Wat heeft drinken hiermee te maken? Mensen die drinken spugen toch geen bier in je gezicht.
Mensen die gezopen hebben en tegen je praten tuffen en meuren ook naar drank. Niet dat ik niet drink hoor, maar just saying.. Bier stinkt net zo hard.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:01:31 #94
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_91684883
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:00 schreef Phantomesse het volgende:
Ben een mooie meid
ewa hier stopte ik met lezen :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:26:23 #95
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91686176
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

dat komt omdat roken een sociaal geaccepteerde bezigheid is, behalve voor de nederlandse regering, die er een melkkoetje van probeert te maken :')
Schattig..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:28:06 #96
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91686286
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Micson het volgende:
Al die moraalridders hier die roepen:" Van mij mag het nog 3 x duurder worden :') "

Hypocriete sukkels zijn jullie allemaal, en je maar kapot zuipen elk weekend. Laat mensen gewoon roken als ze dat willen, en ga niet zo zielig afgunstig doen aub :')

Overigens ben ik slechts een gematigd liefhebber van jonko's, dus ik word niet echt getroffen hierdoor
Mag ook 20x zo duur. Niemand zegt dat ze niet mogen roken, alleen de prijs mag best om hoog, wellicht wat lastig te volgens voor een helder licht zoals jij
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:29:03 #97
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_91686344
Kan mij het schelen...ik rook toch niet :W
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:29:27 #98
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91686370
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef ElectraPlectra het volgende:
Al die rokers-bashers :')

En maar janken als de benzine weer duurder wordt. :') :')
Rijd er toch niets minder om, als je het niet kan betalen; niet doen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:34:08 #99
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91686679
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef fs180 het volgende:

[..]

Mag ook 20x zo duur. Niemand zegt dat ze niet mogen roken, alleen de prijs mag best om hoog, wellicht wat lastig te volgens voor een helder licht zoals jij
en als een biertje 50 cent duurder wordt dan is heel nederland ineens te klein :') hypocriete mensen :r
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:43:09 #100
240618 Micson
The lonely stoner
pi_91687241
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef fs180 het volgende:

[..]

Wat een achterlijk geval ben jij :') Er wordt al een paar honderd procent per pakje gevangen door de overheid, roken is op elke openbare plek verboden en nog moet roken 20x duurder worden :') Ik kots op mensen als jij die deze hypocriete hetze steunen..

Mensen die het verband met alcohol niet zien zijn sowieso al niet de slimste, maar ik zal het nog even uitleggen. Alcoholmisbruik verneukt je lichaam , verneukt onze kinderen die hun hersenen kapotzuipen, zorgt voor openbaar dronkenschap en gerelateerde maatschappelijke overlast. Ik zou wel eens de reacties willen zien als een biertje overal 1 euro duurder werd :')

Daar zou ik overigens niet blij mee zijn, daar ik zelf geregeld bier drink. Ik toon alleen de hypocrisie aan van zielige nerds als FS180
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:47:05 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_91687536
Wees blij dat je nog sigaretten kan kopen in plaats van dat ze illegaal zijn (wat veel logischer zou zijn als je kijkt naar de illegaliteit van minder verwoestende drugs).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_91688505
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Micson het volgende:

[..]

, roken is op elke openbare plek verboden [..]
helaas in de openbare ruimte nog niet...

quote:
Mensen die het verband met alcohol niet zien zijn sowieso al niet de slimste, maar ik zal het nog even uitleggen. Alcoholmisbruik verneukt je lichaam , verneukt onze kinderen die hun hersenen kapotzuipen, zorgt voor openbaar dronkenschap en gerelateerde maatschappelijke overlast. Ik zou wel eens de reacties willen zien als een biertje overal 1 euro duurder werd :')

Daar zou ik overigens niet blij mee zijn, daar ik zelf geregeld bier drink. Ik toon alleen de hypocrisie aan van zielige nerds als FS180
doe ook maar 100% extra belastingen op alcoholhoudende dranken, goed plan ^O^
idem voor bezine ^O^
pi_91689021
like i fuckin care :') :r vieze vuile kanker sigaretten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91689868
Terechte klacht overigens voor de mensen die roken :)
pi_91689901
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
like i fuckin care :') :r vieze vuile kanker sigaretten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeden grap zo die kankerstokjesahhaha
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:29:54 #106
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_91690122
wooow nou nou 50 cent meer. wat een ramp. :') lekker boeiend man. lekker roken! mmm
Syndroom van Kraepelin
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:53:15 #107
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91691091
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Wees blij dat je nog sigaretten kan kopen in plaats van dat ze illegaal zijn (wat veel logischer zou zijn als je kijkt naar de illegaliteit van minder verwoestende drugs).
ja, want roken maakt op korte termijn heel je leven kapot als je verslaafd bent net als bepaalde harddrugs :')
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91691252
De rokers zullen de belasting betaler meer kosten door de zorg die ze nodig hebben als kankerpatiënt. Maar zullen geld besparen omdat ze geen AOW trekken doordat ze al op vroegtijdige levetijd zijn gestorven aan long/huid/bloed/hersen/insert orgaan-kanker.
Fear is the grease of society.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:30:05 #109
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_91692563
Ik dacht dat vetkleppen de rokers al voorbij gestreefd waren als grootste kostenpost?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:35:26 #110
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91692752
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef Twiitch het volgende:
Ik dacht dat vetkleppen de rokers al voorbij gestreefd waren als grootste kostenpost?
dat weet ik wel zeker

maargoed, accijns op vet of iets dergelijks schiet natuurlijk ook niet op :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:44:15 #111
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_91693053
Accijns op de FRIET!
(Niet op de patat, want patat bestaat niet)
pi_91693505
quote:

[..]

Bier spugen? Ik heb dronken mensen meegemaakt die vreemdere dingen deden, totaal
geen rekening houden met wie er omheen staat, agressief en grenzeloos gedrag tentoonspreiden.

Alcohol is op de maatschappelijke ladder veel destructiever dan roken, dat is wat drinken met
deze discussie te maken heeft. Het gezondheidsargument speelt geen enkele rol, en dan blijven
er weinig troeven over voor de anti-rokers om hun standpunt kracht bij te zetten.

Rationeel zal een anti-roker nooit kunnen overtuigen, het is alleen maar een gevoel van
onrechtvaardigheid die het enorme ego in de weg zit. Anti-rokers lijken wat dat betreft
wel wijven tijdens hun lastige dagen.
pi_91694133
en weer duurder..
voor straf ga ik morgen iedereen rook in zn gezicht blazen. voor 50 cent per persoon hou ik ermee op.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 02:30:28 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_91694300
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

ja, want roken maakt op korte termijn heel je leven kapot als je verslaafd bent net als bepaalde harddrugs :')
Op korte termijn valt het mee ja, maar longkanker en hart- en vaatziekten zijn al bewezen dingen die je van roken krijgt, dus is het lekker makkelijk om het over de korte termijn te hebben he :').
Paddo's en LSD zijn illegaal terwijl je daar geen longkanker of iets anders van kan krijgen :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_91694373
van mij mochten ze het wel 2euro duurder maken pauper dingen
pi_91694497
Zonder alcoholgebruik goed te praten, qua gezondheidsschade is alcohol zoveel minder dan roken. De helft van alle rokers gaat dood aan het roken.

Ben wel blij met deze verhoging, misschien trekt het wat mensen over de streep om te stoppen. En mensen die niet kunnen stoppen blijven toch wel betalen, hoe duur het ook wordt :D Win-win situatie
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 22 januari 2011 @ 02:53:11 #117
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_91694782
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bier spugen? Ik heb dronken mensen meegemaakt die vreemdere dingen deden, totaal
geen rekening houden met wie er omheen staat, agressief en grenzeloos gedrag tentoonspreiden.

Alcohol is op de maatschappelijke ladder veel destructiever dan roken, dat is wat drinken met
deze discussie te maken heeft. Het gezondheidsargument speelt geen enkele rol, en dan blijven
er weinig troeven over voor de anti-rokers om hun standpunt kracht bij te zetten.

Rationeel zal een anti-roker nooit kunnen overtuigen, het is alleen maar een gevoel van
onrechtvaardigheid die het enorme ego in de weg zit. Anti-rokers lijken wat dat betreft
wel wijven tijdens hun lastige dagen.
En wat me vooral opvalt, is dat het vaak juist de ex- rokers zijn die zo reageren (alsof ze jaloers zijn ofzo op degenen die nog wel roken :? ). Ik heb veel niet rokende familie en zij vinden het rookbeleid in Nederland waardeloos. Uitgaan is niet leuk, want binnen de kortste keren staat iedereen buiten om te roken en de niet rokers alleen binnen (en gaan dus ook maar naar buiten omdat het zo zielig is om alleen binnen te staan); als er niet gerookt wordt in de uitgaansgelegenheid, stinkt het enorm naar zweet; mijn dochter wordt er echt :r van. Andere niet rokers willen liever niet meer uit eten met een groepje, want na het eten gaan de rokers naar buiten en dan zitten de niet rokers alleen aan dat tafeltje. Dit zijn dus de dingen die ik hoor van niet rokers.....

Ik legde laatst dus ook uit aan iemand die een mislukte stopppoging had gedaan dat je van een sigaret nog wel dezelfde blijft. Anders dan van alcohol of drugs. Een sigaret roken, zorgt er niet voor dat je beneveld raakt, andes gaat denken of reageren. Dat doen drugs en alcohol wel; daarom kun je roken niet scharen onder de verdovende middelen zoals alcohol of drugs. Verslavend wel ja, maar dat is niet de nicotine die ervoor zorgt dat je er niet buiten kunt, maar alle toegevoegde middelen die erin zijn gestopt om mensen te verslaven.
pi_91696796
sigaretten boycotten, en illegale sigarettenhandel beginnen iedereen! Kut regering!
pi_91697041
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef shiftknop het volgende:
Lkker voor jullie, kankerpatientje.
ze zouden het juist goedkoper moeten maken zodat ze zich helemaal de tering in roken en binnen een jaar dood zijn

-en ze roeien zichzelf uit :) -
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_91697183
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef jeloen het volgende:

[..]

ze zouden het juist goedkoper moeten maken zodat ze zich helemaal de tering in roken en binnen een jaar dood zijn

-en ze roeien zichzelf uit :) -
en drinkers dan ?

en het wil niet zeggen dat mensen die zich de tering roken , sterven aan longkanker of iets dergelijks.

Zijn genoeg kettingrokers die 85 of ouder worden .
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')