helaas in de openbare ruimte nog niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Micson het volgende:
[..]
, roken is op elke openbare plek verboden [..]
doe ook maar 100% extra belastingen op alcoholhoudende dranken, goed planquote:Mensen die het verband met alcohol niet zien zijn sowieso al niet de slimste, maar ik zal het nog even uitleggen. Alcoholmisbruik verneukt je lichaam , verneukt onze kinderen die hun hersenen kapotzuipen, zorgt voor openbaar dronkenschap en gerelateerde maatschappelijke overlast. Ik zou wel eens de reacties willen zien als een biertje overal 1 euro duurder werd![]()
Daar zou ik overigens niet blij mee zijn, daar ik zelf geregeld bier drink. Ik toon alleen de hypocrisie aan van zielige nerds als FS180
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
like i fuckin care![]()
vieze vuile kanker sigaretten
Goeden grap zo die kankerstokjesahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, want roken maakt op korte termijn heel je leven kapot als je verslaafd bent net als bepaalde harddrugsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Wees blij dat je nog sigaretten kan kopen in plaats van dat ze illegaal zijn (wat veel logischer zou zijn als je kijkt naar de illegaliteit van minder verwoestende drugs).
dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef Twiitch het volgende:
Ik dacht dat vetkleppen de rokers al voorbij gestreefd waren als grootste kostenpost?
Bier spugen? Ik heb dronken mensen meegemaakt die vreemdere dingen deden, totaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
Wat heeft drinken hiermee te maken? Mensen die drinken spugen toch geen bier in je gezicht.
Rokers stinken. Ik hou niet van verbrand gras en papier.
Op korte termijn valt het mee ja, maar longkanker en hart- en vaatziekten zijn al bewezen dingen die je van roken krijgt, dus is het lekker makkelijk om het over de korte termijn te hebben hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, want roken maakt op korte termijn heel je leven kapot als je verslaafd bent net als bepaalde harddrugs
En wat me vooral opvalt, is dat het vaak juist de ex- rokers zijn die zo reageren (alsof ze jaloers zijn ofzo op degenen die nog wel rokenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bier spugen? Ik heb dronken mensen meegemaakt die vreemdere dingen deden, totaal
geen rekening houden met wie er omheen staat, agressief en grenzeloos gedrag tentoonspreiden.
Alcohol is op de maatschappelijke ladder veel destructiever dan roken, dat is wat drinken met
deze discussie te maken heeft. Het gezondheidsargument speelt geen enkele rol, en dan blijven
er weinig troeven over voor de anti-rokers om hun standpunt kracht bij te zetten.
Rationeel zal een anti-roker nooit kunnen overtuigen, het is alleen maar een gevoel van
onrechtvaardigheid die het enorme ego in de weg zit. Anti-rokers lijken wat dat betreft
wel wijven tijdens hun lastige dagen.
ze zouden het juist goedkoper moeten maken zodat ze zich helemaal de tering in roken en binnen een jaar dood zijnquote:
en drinkers dan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef jeloen het volgende:
[..]
ze zouden het juist goedkoper moeten maken zodat ze zich helemaal de tering in roken en binnen een jaar dood zijn
-en ze roeien zichzelf uit-
ik denk dat maar weinig rokers om een longtransplantatie mekkeren, lol...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Maar snap niet waarom iedereen die keuze niet aan de rokers zelf overlaat.. laat die lui lekker. Maar ga dan niet lopen mekkeren om organen als je ze later nodig hebt.
Ja dat zou redelijk zijn. Mensen die diabetes krijgen laten betalen voor hun ongezonde levenstijl (enorme oprukkende ziekte door ongezonde leefstijl), mensen die overgewicht hebben laten betalen als ze vaat of hart aandoeningen krijgen, mensen die levercirrose of kanker krijgen en drinken dit ook zelf laten betalen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:52 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik denk dat maar weinig rokers om een longtransplantatie mekkeren, lol...
bovendien, moeten we iedereen die door eigen schuld iets krijgt, minder medische mogelijkheden bieden? dat zou een hoop geld besparen..
Precies ja, al die verboden en plichten, wat mij betreft doen ze er allemaal gewoon niet meer toe. Gewoon, "Nee". Keihard blowen in de bibliotheek. Zwaar dampen in het stadskantoor. Je weet hoe we doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:23 schreef okiokinl het volgende:
en weer duurder..
voor straf ga ik morgen iedereen rook in zn gezicht blazen. voor 50 cent per persoon hou ik ermee op.
Wait..What?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:21 schreef childintime het volgende:
Ik vind verslaafd aan alcohol of roken iets totaal verschillends. Onder invloed van alcohol kun je heel wat schade aanrichten bij jezelf of om je heen. Iemand die 10 of 20 sigaretten per dag rookt, gaat zich daardoor niet wezenlijk anders gedragen zoals drinkers. Misschien krijgt'ie op een gegeven moment last van nicotine tekort en moet even roken, maar hij raakt niet in een toestand waarbij iemand raakt die alcohol heeft gedronken (of heeft geblowd).
God heeft dan ook bepaald dat je kanker, impotentie, longaandoeningen enzovoort krijgt van regelmatig roken. Hij heeft het zelfs op het pakje gezet!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:15 schreef manusjehatte het volgende:
Wat een onzin van alle rokerhaters hier
Je gaat heul niet eerder dood. God bepaald wanneer ie je komt halen en daar
staat je rookgedrag buiten van!!
Die blatente leugens op die pakjes sigaretten jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Graslul het volgende:
[..]
God heeft dan ook bepaald dat je kanker, impotentie, longaandoeningen enzovoort krijgt van regelmatig roken. Hij heeft het zelfs op het pakje gezet!!!
Nou niet gaan doen alsof roken onschadelijk isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:05 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die blatente leugens op die pakjes sigaretten jaAparte klacht waardig..
"Roken is dodelijk" <- Pertinent onwaar..
"Roken veroorzaakt dodelijke longkanker" <- Wederom onwaar.. En tevens.. DODELIJKE longkanker? Holy shit, is de gewone op ofzo?
"Rokers sterven jonger" <- Gemiddeld jonger, of mogelijk jonger, of sommige rokers sterven jonger. Rokers sterven niet zomaar jonger.
"Roken kan leiden tot een langzame pijnlijke dood" <- WAT? NET WAS HET NOG GEWOON DODELIJK! Mn geld terug wil ik!
"Roken kan de bloedsomloop verminderen en veroorzaakt impotentie" <- Dus de bloedsomloop word mogerlijkerwijs minder, maar impotent word je sowieso? Ik snap het niet?
"Roken veroorzaakt verstopping van de bloedvaten, hartaanvallen en beroertes" <- Bepaal jij dat ofzo?
Roken is onschadelijk is net zo'n onzinbewering als roken is dodelijk..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof roken onschadelijk is
Ik heb vandaag nog niet gerookt, maar niet uit protest.. Gewoon toevalligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef MASD het volgende:
Heeft een van jullie junkies al een dag niet gerookt als protest?
Dat roken tot staatsvijand nr 1 wordt gebombardeerd. Dat alcohol nog steeds met een laag accijns (vergeleken met rookwaar) verkrijgbaar is voor iedereen vanaf 16 en feitelijk veel meer schade aanricht (direct of indirect). Dat roken wordt gezien (dat is iig wat de media tracht te bereiken) als iets wat iedereen in gevaar brengt. Ik kom, als ik 's nachts met de hond wandel, liever een roker in een auto tegen, dan iemand die alcohol of drugs heeft gebruiktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wait..What?
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dat roken feitelijk iets anders is als drinken en blowen lijkt me nogal een open deur, waar wil je heen met die stellingname?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |