SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat ie het al tig x bij anderen had geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Mensen die chicks (ook TS) lastigvallen voor een date zijn kut.
Gisteren in de trein wilde iemand "een keer wat gaan drinken", ik ken je verdomde naam niet eens.
?quote:Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
Hallooooo!! die kerels roepen iedereen na.quote:En zelfs als ik kapot terug kom na twee uur reizen roepen bouwvakkers naar me.
GA DOOD. IDIOTEN.
Echte mooie meisjes zijn mannelijke aandacht zo gewend dat ze er nooit een topic over openen, dan blijven ze bezig namelijk. Geniet er dus van.quote:kijk mij boos zijn omdat ik chagrijnig ben van het treinen.
edit: en te druk heb met school en daarom niet mijn frustraties weg kon fok!ken voor wel 24 uur.![]()
wens mij hier geluk dat ik de kamer krijg die ik achterna ging jagen. (waardoor ik zo laat nog moest treinen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
HAHAquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef chroestjov het volgende:
Eigen schuld TS, moet je je maar niet zo op straat laten zien in die "gewaagde" kleding van je.Inderdaad. Gekleed als een tippelaarster brengt ze alle mannen het hoofd op hol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je steeds wegvlucht in je *kuch* Aston Martin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik doe serieus iets fout als vrouw-zijnde
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Heb je dorst dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Heb je al plannen voor morgenavondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
dat komt omdat die cultuur in tegenstelling tot wat je zou denken niet zo heerst in den boschquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
edit: faalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |