Ik vind Art een beetje childish...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Steve het volgende:
Ik vind Jan juist erg tof overkomen, best een aardige vent volgens mij..
Jan en Art zijn ook echt een leuke stel in widm..
Ik vind Jan vooral irritant omdat iedereen hem adoreert. Nou ja, niet de mensen in WIDM, maar het publiekquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Jan valt me eigenlijk reuze mee... die had ik echt irritanter verwacht... maar misschien komt het door Karin en Soundos die alle aandacht daar vanaf leiden
Wat was het ontzettend simpel eigenlijk, maar ook wel donders leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
Dat toneelstukje was wel ERG leuk trouwens
Artquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind Art een beetje childish...
Ik zou van meedoen aan WIDM ook mijn kind-modus aanzetten volgens mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind Art een beetje childish...
Is dat die blonde van wie ik steeds denk dat het Antonie Kamerling is?quote:
Hij heeft me daar een ouwe kopquote:
Ja, ze doen het leuk jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Steve het volgende:
Ik vind Jan juist erg tof overkomen, best een aardige vent volgens mij..
Jan en Art zijn ook echt een powercouple in widm..
Jart..
Aangezien er verder niemand is die maar een klein beetje van Antonie weg heeft wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat die blonde van wie ik steeds denk dat het Antonie Kamerling is?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou van meedoen aan WIDM ook mijn kind-modus aanzetten volgens mij..
Ik denk het?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Korte blonde stekelharen. Spreekt goed Spaans. Zat in het team met plakkers en commandeerde daar een goede.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Peking Express.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Jan leuk. Hij heeft een leuke mond. En Art vind ik ook leuk, omdat ie zo jongensachtig is en me doet denken aanPeking Express
.
Ja maar hij kan er ook niks aan doen dat ie er goed uit ziet.. hij steekt er zelf ook de draak mee zoals in de TV-kantine vandeweekquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Jan vooral irritant omdat iedereen hem adoreert. Nou ja, niet de mensen in WIDM, maar het publiek
Volgens mij zou hij er veel leuker uitzien als ie z'n haar wat leuker zou doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hij kan er ook niks aan doen dat ie er goed uit ziet.. hij steekt er zelf ook de draak mee zoals in de TV-kantine vandeweek
De TV-kantine... gaan we het over prullenbak-TV hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hij kan er ook niks aan doen dat ie er goed uit ziet.. hij steekt er zelf ook de draak mee zoals in de TV-kantine vandeweek
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij er veel leuker uitzien als ie z'n haar wat leuker zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |