Als je tieten hebt jaquote:
Dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toen ik 14 was, was dat geen probleem.. En alcohol bestellen ook niet..
Toen ik 14 was ook niet, werd altijd ouder geschat dan ik wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toen ik 14 was, was dat geen probleem.. En alcohol bestellen ook niet..
quote:
quote:
Ik werd altijd jonger geschatquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik 14 was ook niet, werd altijd ouder geschat dan ik was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 22:44:21 ]
Ze schrokken wel een beetje toen ik 4 jaar later jarig was en ze vroegen hoe oud ik was geworden..nou ehm..18quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Poesjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Vroeger wel maar nu vind ik het niet meer ergquote:
Bij ons deden ze er nooit zo moeilijk overquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik 14 was ook niet, werd altijd ouder geschat dan ik was
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze schrokken wel een beetje toen ik 4 jaar later jarig was en ze vroegen hoe oud ik was geworden..nou ehm..18
WB Symquote:
Poesjes![]()
Toffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poesjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |