wat dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nog ff wat op Marktplaats zetten zometeen
Zijn vrouwquote:
weer iets andersquote:
kinderspeelgoed, en ik ga nog ff een oude DELL laptop checken of ie verkoopwaardig isquote:
staat toch in de OP van het postopkriktopique?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Symph eigenlijk?? Die zou me nog uitleggen hoe ik Fok!-radio kon beluisteren...
kinderspeelgoed?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kinderspeelgoed, en ik ga nog ff een oude DELL laptop checken of ie verkoopwaardig is
Probeer het eens in TAL SCquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Symph eigenlijk?? Die zou me nog uitleggen hoe ik Fok!-radio kon beluisteren...
Op de manier hoe hij ons gisteren liet luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat toch in de OP van het postopkriktopique?
Wat zeg je??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat toch in de OP van het postopkriktopique?
hmmm is kennelijk al eerder geprobeerd door anderen (hun vrouw op MPL zetten)quote:
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smeer jij nu mosterd aan de vrouw van Koen?
nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm is kennelijk al eerder geprobeerd door anderen (hun vrouw op MPL zetten)
yep, op gegeven moment worden ze te groot ergens voor en is het nog primaquote:
Hoezo, mag het niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat wil je verkopen en waarom niet aan mij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op gegeven moment worden ze te groot ergens voor en is het nog prima
Vandaag werd een step opgehaald
En je bedacht niet dat er misschien een goede reden was waarom ze te koop werd gezet, toen je het winnende bod uitbracht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |