Bea is de jongste niet meer dus dat duurt evenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
En toch, staat er nog geen bier voor m'n neus
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
En toch, staat er nog geen bier voor m'n neus
Een heel krat? Oh wacht dat was Anglequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Al mijn biertjes zijn aan Q beloofd, sorry
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een heel krat? Oh wacht dat was Angle
Pass maar doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch niet
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch niet
Arme Q hij weet niet wat hem overkomtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bier voor nodig
+1quote:
Hoi Tijnquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Q hij weet niet wat hem overkomt
Jawelquote:
Niet samen delen? Heel romantischquote:
Ja hoor hier ook zn gangetjequote:
Dat is heftigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor hier ook zn gangetjewas weer een apart weekje deze week ben blij dat ie bijna afgelopen is... collega is dinsdagnacht overleden.. is wel heel erg heftig op t werk nu
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet samen delen? Heel romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |