stoewiequote:
Hoiquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
En ben weer weg![]()
Ik ga even een filmpje kijken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
En ben weer weg![]()
Ik ga even een filmpje kijken
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
mooi dan ben jij dus geen moordverdachtequote:
Nopequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
mooi dan ben jij dus geen moordverdachte
verklaar je naderquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Jezus wat kunnen sommige mensen toch kletsen
Vrouw zeker ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Jezus wat kunnen sommige mensen toch kletsen
Hoe is het aan de overkant van die grote plas ?quote:
Super want het is nu weekend voor mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vrouw zeker ?
[..]
Hoe is het aan de overkant van die grote plas ?
Vriendin, telefoonquote:
tja vrouwen en telefoons, dan weet je het welquote:
aah ok, fijn weekend dan, en niet teveel zuipenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super want het is nu weekend voor mij![]()
Dank dank dankquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, fijn weekend dan, en niet teveel zuipen
quote:
misschien moet je eens iets aan sport gaan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat nog maar ff wat rondjes rennen om af te koelen
Geef mij eens wat energiequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat nog maar ff wat rondjes rennen om af te koelen
Yayquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn floow up voor straks staat klaar, hoef het alleen nog maar even te draaien
Ik hoop dat ik het red hoor Symphquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn floow up voor straks staat klaar, hoef het alleen nog maar even te draaien
dus je bent gewoon luije DeeJee geen improfisasie en laaif draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
wtf is dahquote:
ik draai wel wakkerblijf muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het red hoor Symph
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai wel wakkerblijf muziek
ik begin met BZN, daarna komt Frans en Monique, dan de nieuwe single van Rinus en uiteraard de single van Sieneke
sorry, heb net 5 minuten gekeken maar is niet mijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deelneemster van Wie is de mol.
Volg je niet, ik weet het.
Dat wist ik... ik voel je, dat weet je tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, heb net 5 minuten gekeken maar is niet mijn ding
ik denk dat je beter niks had kunnen zeggen, ik haak bij voorbaat afquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai wel wakkerblijf muziek
ik begin met BZN, daarna komt Frans en Monique, dan de nieuwe single van Rinus en uiteraard de single van Sieneke
Ja leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is goffer een heel gevoelig liedje ja
je zit ons te naaien he sympquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut, ik keek in het verkeerde mapje.
Ik zie nu Depeche Mode, King, Nena, Kiss enzo staan
Laat ik die maar doen dan
Proost Stu!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
En ik heb zowaar een Stella (bier dus) gepakt
Ik ga mijn best doen, maar half 6 de wekker morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut, ik keek in het verkeerde mapje.
Ik zie nu Depeche Mode, King, Nena, Kiss enzo staan
Laat ik die maar doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |