quote:
hier eten we pas over 1 a 2 uurtjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen zijn klaar met werk. En het is etenstijd.
Ik sla even over met die rotmaag, kleine man zit lekker aan de mihoenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier eten we pas over 1 a 2 uurtjes
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
En wat werk betreft. Ik ga ook naar huis.
Hmmm mihoen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sla even over met die rotmaag, kleine man zit lekker aan de mihoen
mihoen lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sla even over met die rotmaag, kleine man zit lekker aan de mihoen
Hmm, wat is dat dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
mihoen lekker![]()
hier eten we een of andere zuid-amerikaanse soep met een soort gekookt vlees erin waar zo'n stuk rond bot inzit
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
En wat werk betreft. Ik ga ook naar huis.
ik kan het omschrijven, maar niet de naam noemenquote:
Hoe gaan de tentamens tot nu toe?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had zuurkoolEn rijstepap met kaneelsuiker toe!
En ik moet morgen onchristelijk vroeg op
Ik kan er niks over zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe gaan de tentamens tot nu toe?
lekker zuurkuul en rijstepap met kaneelsuikerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had zuurkoolEn rijstepap met kaneelsuiker toe!
En ik moet morgen onchristelijk vroeg op
Kwart over vijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
lekker zuurkuul en rijstepap met kaneelsuiker![]()
hoe vroeg moet je dan op?
Ja ook nog in 3D, maar jeetje, wat een rottijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef Ripley het volgende:
Hij is wel leuk, vorige week in voorpremiere gezien
Ja, dat is heel vroegquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
kwart over vijf dat is vroeg
![]()
Ik ga er even vandoor moet de afwas gaan ruimen
Roy meet Karmaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
Pfff was ik net van de buikpijn af, heb ik gegeten is het weer terug.
Zo alles is afgeruimdquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vroeg
Maar ik ga het slim aanpakken, ik ga vanavond douchen en alles klaarleggen zodat ik morgen zo in m'n kleren kan schieten, schoenen en tas kan pakken, naar de badkamer wassen, etage lager eten en tandenpoetsen en om kwart voor vijf op naar 't station!
Make up doe ik in de trein en m'n haar ga ik straks alvast stijlen. Uhuh
Succes met opruimen
Veel plezierquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
DVD concert 1 gezien, gegeten, nu no 2![]()
gaat lukkenquote:
Handig is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
Zo alles is afgeruimd
En dat wat jij vanavond doet doe ik altokd wat bij nos moet de douche altojd eerst bijna 1 uur opwarmen met de kachel en ik wil gewoon zo lang mogelijk in mijn bed blijven
En haar hoef ik bijna niet te doen vanwege kort haar en make up doe ik niet aan
Ik heb dik en stijl haar dus maak het 's ochtends beetje nat wat wax of gel en klaar minder dan 3 minuten werk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handig is datMijn haar zit ook altijd, een borstel erdoor hoeft in feite niet eens, maar ik vind stijl op het moment het mooiste, dus zo ff stijlen, John Frieda erin en dan zit het morgen gewoon goed
En make up doe ik wel aan, worden m'n ogen mooier van
Hij doet me denken aan Jake uit two and a half manquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man en ik kijken HIMYM, stukje over een 'hot girl', zegt ie 'Hm, zo hot is ze nou ook weer niet
'
Maar dan wel slimmer en knapper!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Jake uit two and a half man
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel slimmer en knapper!
Ken je zoontje niet maar afgaande op wat ik weet van hem ben ik het met je eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel slimmer en knapper!
Vind ik niet eigenlijk. Als hij gewoon echt toe rechtaan gaat, geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb dik en stijl haar dus maak het 's ochtends beetje nat wat wax of gel en klaar minder dan 3 minuten werk.
En ik heb een bril dus dat is geen probleem
Trouwens is maku up in de trein niet lasti aan te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |