Zoiets?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Op welke speler dan hihihihi op deze Aladin Bakmaz (CM) (292139885)
Dat mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja nicedaar moeten ze wel overheen gaan
ja, want anders heb je een niet prent in je team en dat kan natuurlijk nietquote:
En ik heb al zoveel spelers.... Straks maar een grote schoonmaak gaan houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, want anders heb je een niet prent in je team en dat kan natuurlijk niet
Hehehehe dat mag, ik denk all1 niet dat er veel verandering mogelijk is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je een redder in nood nodig? Ben ik momenteel ook voor Filleadh Mor...soort van interimanager met een botte bijl
Dan moeten die er wel zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je op zoek naar vleugelspelers.. daar win ik mijn wedstrijden op dit moment ook mee..![]()
komend weekend kun je overigens wel counteren..
Er is genoeg verandering mogelijk heurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe dat mag, ik denk all1 niet dat er veel verandering mogelijk is.
[..]
Dan moeten die er wel zijn.
Daar gokte ik ook al op.
Na maandag gezakt te zijn dus komende maandag zal ie wel weer zakkenquote:Roberto Belmonte Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
Mja dan moet er wel geld zijn om andere spelers aan te kopen en dat is er niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is genoeg verandering mogelijk heurEens beginnen met kappen met een familieteam
Ik wist dat je je teamnaam en logo als excuus zou gaan gebruiken. Maar je hoeft je naam en logo helemaal niet te veranderen....het is tenslotte echt je achternaam, en jij bent de manager!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan moet er wel geld zijn om andere spelers aan te kopen en dat is er niet.Daar naast heb ik net alles veranderd. Dus om nu weer een andere team naam en logo te moeten gaan zoeken...... Neuh daar pas ik voor.
Een aantal?? Ik zeg de meeste. Ik heb echt geen slecht team. Dat heb ik hier al eens laten zien. Het komt er all1 niet uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wist dat je je teamnaam en logo als excuus zou gaan gebruiken. Maar je hoeft je naam en logo helemaal niet te veranderen....het is tenslotte echt je achternaam, en jij bent de manager!
En wellicht heb je een aantal vdBosschen die prima in je "normale" team zouden kunnen spelen
Weet je al waarom precies het er niet helemaal uit wil komen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een aantal?? Ik zeg de meeste. Ik heb echt geen slecht team. Dat heb ik hier al eens laten zien. Het komt er all1 niet uit.
Nope daar heb ik me niet in verdiept. Ik heb gewoon de handoek geworpen door gebrek aan zin ed om er weer meer moeite in te moeten steken. Ok mn aanval is veel te slecht mja geen geld voor verbetering.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet je al waarom precies het er niet helemaal uit wil komen?
Ik heb ook even snel gekeken..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet je al waarom precies het er niet helemaal uit wil komen?
Ik ben al naar je wedstrijdprogramma aan het kijken. Komende twee wedstrijden moeten in principe goed te doen zijn. Derde wedstrijd ook, mits je door zijn oersterke def heen kunt komen (SE/SP?).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope daar heb ik me niet in verdiept. Ik heb gewoon de handoek geworpen door gebrek aan zin ed om er weer meer moeite in te moeten steken. Ok mn aanval is veel te slecht mja geen geld voor verbetering.
Om te handhaven is langzaam geen optie....wedstrijdschema zegt: nu of nooit. Maar het is zeer zeker goed mogelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb ook even snel gekeken..
Verdediging is prima. Goed genoeg en eigenlijk zou hij met 3 verdedigers moeten ballen ( 3x formidabel/uitstekend rating is namelijk teveel van het goede.
Hij heeft 2 prima CM's alleen nummer 3 ontbreekt of vleugelspeler..
1 spits die top is, de andere is helaas niet goed genoeg...
Het probleem is naar mijn mening dat hij 3-5-2 moet gaan ballen alleen dan moeten er wel 1/2 CM's op de TL komen en een spits/vleugelspeler
Possie kan je 1 verdediger niet verpatsen om wat geld te creëren? en zodoende langzaam opzoek te gaan naar een CM.
Possie je kan natuurlijk 1 Prentje verpatsen als je geld nodig hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
1. spitsen wilde ze niet verkopen en ik ben al een tijdje gestopt met zoeken naar van den Bosch spelers. (Dus dat gaat waarschijnlijk een speler met een andere naam worden.)
2. Ik ben niet echt fan van vleugelspelers (dat is hier ook algemeen bekend.) en ik speelde hier voor ook met regelmaat met 3 cm's en dat werkte prima.
3. Ik wil 1 van mn "sterke" verdedigers houden om als reserve te dienen aangezien mn B team helemaal niets is. Dus verkopen en weer wat geld krijgen kan pas als mn spelers in mn B team goed genoeg zijn. All1 moet ik dan geen training gaan overslaan.
in de laatste 2 heb ik aan het begin van het seizoen juist mn punten gepakt en ik verwachte dat t daarna all1 maar beter zou gaan worden. Mja juist niet dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben al naar je wedstrijdprogramma aan het kijken. Komende twee wedstrijden moeten in principe goed te doen zijn. Derde wedstrijd ook, mits je door zijn oersterke def heen kunt komen (SE/SP?).
Vierde wedstrijd moet ook kunnen....Laatste drie wedstrijden valt er in principe weinig te halen
Kan ja maar ik heb een afspraak lopen met jou.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie je kan natuurlijk 1 Prentje verpatsen als je geld nodig hebt
Je pm al gelezen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om te handhaven is langzaam geen optie....wedstrijdschema zegt: nu of nooit. Maar het is zeer zeker goed mogelijk!
Nou, ga eens kijken hoe en wat je kan doen om je team te versterken. Als je net wat geld tekort komt ga ik gewoon akkoord met het terugkopen van topperttttttt Pascalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ja maar ik heb een afspraak lopen met jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |