abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_100455896
geen politiek speel ?? , hoe kom je zomaar aan 80.000 dollar in de nor ??
zou zijn eerste advocaat het nog in zijn hoofd halen om joran's aanklacht tegen staat peru
over zijn behandeling bij arrest te voeren ???

100% meewerken , is 100% liegen ;)


http://www.rtl.nl/%28/act(...)brief-naar-media.xml
pi_100468411
we wachten maar op reactie van altez dan ( zou deze advocaat dan een dief zijn ?? of zou joran liegen ??? ) ik denk het eerste

'Onze overeenkomst kwam erop neer dat hij 20.000 dollar per jaar zou ontvangen en ik heb hem 80.000 gegeven. Hij heeft me het geld niet teruggeven toen ik er om vroeg. Toen ik hem een bewijs vroeg dat het geld nog op zijn rekening zou staan kwam hij daar niet mee over de brug. We hebben opnieuw een gesprek gehad hierover en toen is hij woedend opgestapt.'

De voormalige advocaat - Máximo Altez - zei dat hij later zou reageren op de beschuldiging van Van der Sloot en ook met bewijzen zou komen.
pi_100531556
Heel lang niet meer actief in dit topic geweest, uberhaupt niet op FOK!, maar wat een mooi verhalen zijn er weer in de wereld gekomen :D Erg benieuwd waar niet nou uiteindelijk heen gaat leiden.

Is de FBI inmiddels al wat rustiger geworden of zijn ze nog druk bezig Joran naar the US te krijgen/lokken?
pi_100543650
het is te hopen dat ze weer niets kunnen vinden

i stay by my happy eiland ;) , waar blonde vrouwen zo en nu altijd verblijven( vermist)

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Aruba__.html?p=10,2

goed voorbeeld doet goed volgen })
wordt joran elke avond wel gecontroleerd dat hij er niet stiekum even tussenuit is ??
pi_100543931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef MidnightB00m het volgende:
Heel lang niet meer actief in dit topic geweest, uberhaupt niet op FOK!, maar wat een mooi verhalen zijn er weer in de wereld gekomen :D Erg benieuwd waar niet nou uiteindelijk heen gaat leiden.

Is de FBI inmiddels al wat rustiger geworden of zijn ze nog druk bezig Joran naar the US te krijgen/lokken?
lang niet gezien hier , niet dat er nog zoveel gebeurt en discussie wat de overeenkomst tussen de twee moorden met als verdachte :P , joran. is ver te zoeken, laat staan dat er nog iemand is geintresseerd is wat er nu eigenlijk afspeelde op dat eiland. jammer want het probleem is niet opgelost en kan men zomaar een herhaling verwachten. ook joran moordde twee keer omdat hij dacht als het 1 keer lukt , moet een tweede keer ook lukken. op aruba zou dat zomaar kunnen O-)

iedereen wacht op het proces in peru, als joran levenslang krijgt , zal USA het daar wel bij laten. mocht joran nog 60.000 dollar over hebben ;) zou hij natuurlijk geen moment twijvelen om die 25.000 terug te geven aan beth , met de beloofde brief. we weten allemaal dat diep ergens joran een hart zou moeten hebben o|O
pi_100570456
Nouja ik heb me nooit in de discussie gemengt maar ik vond het wel vermakelijk en ik hoopte dat jullie tmysterie gingen oplossen maar helaas
pi_100571034
Trouwens 1ding ikzelf ben dr van overtuigd dat joran geen flauw idee heeft waar die blonde is ik denk dat paul discreet genoeg was met zn hulp om joran dr buiten te houden ook denk ik dat ze gewoon begraven is
pi_100576855
Ik zie tal voor me een nerveuse paul met beslagen bril glazen snachts een kuil graven en hoppa

ohoh ze beweegt nog en pats met de schep en de volgende dag gewoon naar zn werk geweldig
pi_100590978
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef princem het volgende:
Nouja ik heb me nooit in de discussie gemengt maar ik vond het wel vermakelijk en ik hoopte dat jullie tmysterie gingen oplossen maar helaas
voor een mysterie te kunnen oplossen heb je wel alle puzzel stukjes nodig, en die hebben we gewoon weg niet.verder ben ik het met je eens JORAN weet gewoon niet wat er met natalee is gebeurt nadat hij een ongelukje met haar had ;) , hij is waarschijnlijk geholpen door zijn vader !!!
en zal iedereen weet je moet een leugenaar nooit de waarheid vertellen. verder moet je naar de "gekke dingen"kijken. zoals nu waar zou joran 80.000 dollar vandaan hadden ook al is 95% van het bedrag gelogen. geld is wel naar de eerste advocaat gegaan. verder weet iemand op aruba wat er gaande was, maar is politiek en macht een probleem. waarom zou je je geldbron opzeggen als je daar de rest van je leven van kan leven.

maar het is nog maar 6 jaar , vele vinden dat lang , maar als je er objectief naar kijk is dat nog heel kort. laat MA van der sloot maar eerst op een natuurlijke manier dood gaan, hoevaak in nederland komt het niet voor dat de nieuwe bewoners een lijk in de tuin vinden ;)

of paul van der sloot uiteindelijk zijn zoon heeft geholpen ?? dat is opzich al een item waard. had joran niet zo'n vader was de vermissing vast opgelost. had JORAN die toen 17 jaar was misschien een jaar ofzo in de nor gezetten ( als het al geen ongeluk was) . ook toen peter r de vries de zaak oploste , had een uitweg kunnen zijn. HAD joran toen gewoon toegegeven , had niemand meer verder gezocht , hij had 2 jaar gekregen voor verbergen lijk. maar iedereen had er vrede mee gehad. dus paul van der sloot zoon geholpen , tja waarschijnlijk naar een diepere put.

daarom vermoed ik ook dat politiek en macht hier een grootte rol in speelt. en misschien gaan de pratijken van hoe blonde dames ontvoeren/ vermoorden na gebruik tot op de dag van vandaag nog gewoon door op ARUBA.

maar let vooral op de kleine vreemde dingen. dan zie je dat tegenwerking logisch is.
iedereen op ARUBA weet wel iets van iemand anders en ze houden elkaar in een wurggreep
pi_100617940
Wat denk je duikky in zee,verbrand,begraven of opgegeten?
pi_100622836
En hoe komt ie aan 80k hij had toch een snoep en blikjes handel
pi_100632317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef princem het volgende:
Wat denk je duikky in zee,verbrand,begraven of opgegeten?
OPGELOST ;)

ik schreef eerder al dat we niet alle puzzelstukjes hebben. maar je zou een vergelijking/ overeenkomst kunnen zoeken in hoe Joran handelde in die dagen t.o.v. stef in 2010.
De verhalen over dat ze naar strand zijn gereden , zijn nooit bevestigd. het is het verhaal van de 3 onderleiding van regieur Paul van de sloot. blijf 1 verhaal vertellen daar heeft hij altijd op gehamerd.
toen afzetten hotel HI niet meer kon, moest het strand maar zijn. het vreemde heb ik altijd gevonden dat iemand die je net 6 maanden ken , zo blijft steunen. de twee slaven ;) , hadden ook kunnen zeggen alles wel maar wij liegen niet meer. maar ja als je zelf ook schuldig bent deepak moet maar eens bewijzen dat zijn uitsprak over dat natalee niet sex met hem had ( dr. evil case) kan winnen. verder hadden/hebben de drie nog steeds ruzie over het naar het huisje van joran gaan die nacht. als je alle verklaringen van de 3 nou eens als leugen neemt. is de route ook anders.

het is logischer dat ze bij C&C bij de stoplichten links zijn afgeslagen en dan in een rechte lijn naar joran's huis zijn gereden. vooral omdat ik opeens 70 schoolmaten van natalee in de hoofdstraat kwijt ben ( ze de eerste keer wel de auto van deepak zagen , en 1 minuut later was iedereen volgens deepak weg ?? ) , ook heeft niemand wat gezien op strand , het was daar heel druk was festival !!!.

of natalee wat is overkomen in de auto of in joran's huisje is mij nog niet duidelijk. wel dat vaders van der sloot is wakker gemaakt. en waarschijnlijk de twee kalpoe's naar huis heeft gestuurd. deepak had 8 minuten een telefonisch contact omdat hij nu wel eens wou weten wat de toestand en handeling met natalee was. waarschijnlijk is joran met zijn vader in de rode auto naar strand gereden. of natalee daar in een bootje is gelegd of dat dit een dwaalspoor is. ben ik nog niet uit.
het is namelijk best mogelijk dat de opzet om natalee op het strand achter te laten om een of andere reden niet doorging ( toch te veel publiek/ vissers op zee). joran werd lopend ?? ( hij kan net zo goed naast zijn vader in de auto terug naar huis zijn gegaan toen deepak belde) in iedergeval dat natalee op dat strand en die tijd is verdwenen is nooit maar door iemand gezien.
blijft over ergens anders verborgen. alle bloedspullen van joran zijn in andere poel uitgespoeld ;) ja en met natte spullen mag je niet terug in de auto, dus reed vaders achter joran aan.

het lijk van natalee is waarschijnlijk 6 keer verplaatst in huis van der sloot kon het natuurlijk niet blijven. uiteindelijk ligt natalee ergens waar niemand het ooit zal zoeken. waarschijnlijk niet in huize van der sloot. een mooie oplossing is gewoon in een oud graf en de ouwe botten van dat persoon laten verdwijnen in zee ;)

ik geloof niet dat ze ooit in zee lag, verbrandt zou kunnen, maar ik ga voor het wisselen met een oud graf of een die gecremeerd moest worden.

hoe JORAN trouwens aan al dat geld komt, zou leuk zijn om dat eens duidelijk te krijgen. iemand moet dat aan hem geven via moeders waarschijnlijk, maar er zijn ook gekken die joran geweldig vinden en misschien geld opsturen. maar als het veel is denk ik aan zwijggeld.
pi_100637734
Ja ik kan me wel vinden in dat scenario alleen in een ander graf?
ik denk dat ze idd niet op het strand zijn geweest

6keer verplaatst hoe kom je daarbij?
pi_100641645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:09 schreef princem het volgende:
Ja ik kan me wel vinden in dat scenario alleen in een ander graf?
ik denk dat ze idd niet op het strand zijn geweest

6keer verplaatst hoe kom je daarbij?
als ik zeg "inside information" proberen ze gelijk mijn ip uit te lezen en wordt ik vannacht nog uit mijn bed gehaald. w/
tel zelf eens, het is namelijk wel makkelijk als je weet waar de politie en OM gaat zoeken of een bevel voor heeft. en paul van der sloot zat dicht bij het vuur.
dus moest natalee zo af en toe weg, ging stinken ( meisje niet elke dag meer douchen 8)7 )
pi_100716585
het moet nog maar bewezen worden dat joran een mens is ;)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)el-is-een-mens.dhtml
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:01:21 #166
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_100911315
En het wordt steeds gekker.... 'Joran van der Sloot kan vrij komen door traag OM'
http://www.nu.nl/buitenla(...)-komen-traag-om.html
Neerkomen wel!
pi_100913670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef Freeflyer het volgende:
En het wordt steeds gekker.... 'Joran van der Sloot kan vrij komen door traag OM'
http://www.nu.nl/buitenla(...)-komen-traag-om.html
heb ik een ander voor je ;) , het is maar wat je wil geloven

http://www.telegraaf.nl/b(...)et_vrij__.html?p=4,1
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:15:58 #168
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_100967070
Ah, dag op dag aanvullend nieuws :P

Het wordt in ieder geval gaande weg rustiger met het Joran nieuws.
Neerkomen wel!
pi_101129214
eigenlijk het noemen niet waard , maar oke
joran moest even papieren inzien en tekenen ?? ( mijn spaans is niet aanwezig)

http://www.reuters.com/vi(...)as?videoId=218413118

zoiets als
ken je het lezen jongen ? een op de hoogte brengen van een uitbreiding van je proces over twee weken(????) . ik teken alleen voor dat u deze lijst mij overhandigd(?) , niets meer ?

[ Bericht 24% gewijzigd door duikky op 24-08-2011 15:42:49 ]
pi_101130714
*edit* Antwoord gehad, nvm :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Messina op 25-08-2011 11:44:00 ]
Je raekt an de dinge geweun.
pi_101143560
Staat dr eigenlijk. nog een beloning op het vinden van de botten?
pi_101162502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef princem het volgende:
Staat dr eigenlijk. nog een beloning op het vinden van de botten?
JA maar je moet het wel handig aan pakken , niet melden bij de mensen van aruba, die maken van blood chocolade ;) en vinden ze een meisjes kaakbeen , stellen ze het dna niet vast , en zoeken niet wie er dan wel vermoord is ;)

BOTTEN ( bevestigd van natalee holloway ) leveren zo'n 250.000 dollar op
pi_101175138
zet deze ook maar even hierbij , joran goed voorbeeld ???

http://www.telegraaf.nl/b(...)gedood___.html?p=3,1
pi_101182457
Denk je dat die kaak en de chocola wel afkomstig is van. nh
pi_101205134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef princem het volgende:
Denk je dat die kaak en de chocola wel afkomstig is van. nh
het punt is niet zo dat de chocola en kaak been van natalee afkomst kunnen zijn

maar bedenk dit :

deepak en satisch waren zeer zuinig op hun auto , zeer vaak schoonmaken.
zelfs nog voordat ze uitgingen op de dag met natalee. is het dan niet vreemd dat er een chocolade vlek in de zitting aanwezig was ?? en van wie was die chocolade vlek dan , wie had die daar gemaakt ??? had een vraag kunnen zijn van de politie.

maar vele denken dat het toch bloed was.

bij de kaak zijn ook twijvels of het wel dezelfde kaak is die is opgestuurd
maar dan nog , als het menselijk is , vraagt dan niemand zich af wie zijn we nog meer kwijt ???

zijn de kleine dingen , die aruba nalaat zodat je als buitenstaander toch wel zoiets kan hebben , van het intresseert ze gewoon geen moer, ze willen het niet oplossen

en niet oplossen is paradise voor mensen die kwaad willen en weten dat ze er mee wegkomen !!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')