Hoeft ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Vind dit niet echt een plaat om op te dansen.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu RTLblvd en nu opeens iets over Bruno Mars. Schijnt al 3 nr 1 hits gehad te hebben maar ik heb er nooit iets van gehoord.
3FM heeft de platen van hem best veel gedraaid. Grenade is een top trackquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu RTLblvd en nu opeens iets over Bruno Mars. Schijnt al 3 nr 1 hits gehad te hebben maar ik heb er nooit iets van gehoord.
Ik luister echt zelden meer naar 3quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM heeft de platen van hem best veel gedraaid. Grenade is een top track
Was bij 538 he? De webcams moesten uit, hij mocht niet gefilmd wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Haha dat is duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister echt zelden meer naar 3
Heb je al es van Lady Gaga gehoord? Schijnt ook wel hits te scoren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |