Hoeft ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Vind dit niet echt een plaat om op te dansen.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu RTLblvd en nu opeens iets over Bruno Mars. Schijnt al 3 nr 1 hits gehad te hebben maar ik heb er nooit iets van gehoord.
3FM heeft de platen van hem best veel gedraaid. Grenade is een top trackquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu RTLblvd en nu opeens iets over Bruno Mars. Schijnt al 3 nr 1 hits gehad te hebben maar ik heb er nooit iets van gehoord.
Ik luister echt zelden meer naar 3quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM heeft de platen van hem best veel gedraaid. Grenade is een top track
Was bij 538 he? De webcams moesten uit, hij mocht niet gefilmd wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Haha dat is duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister echt zelden meer naar 3
Heb je al es van Lady Gaga gehoord? Schijnt ook wel hits te scoren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
BenDonder op met die gast, hopelijk wint er niemand
.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
BenDonder op met die gast, hopelijk wint er niemand
.
Whehequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je al es van Lady Gaga gehoord? Schijnt ook wel hits te scoren.
Talentenjachtenquote:
Amen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Talentenjachten.
Hoor je ooit nog iets van de winnaars van de afgelopen series?
Weet zo niet eens meer wie het überhaupt zijn, nee dus.
Ja, je hoort nog eens van sommigen. Maar de meeste liedjes zijn kut. Maar ik vind het leuke tv-shows. Soit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Talentenjachten.
Die Jaap van X-factor van afgelopen jaar (die met dat lekkere rauwe randjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Talentenjachten.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij 538 he? De webcams moesten uit, hij mocht niet gefilmd worden_.
zomg, werd ie net gedraaid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Lola Kite. Top track! Wel erg Customs achtig.
Hans is trots op jequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Zooo ik heb mijn nieuwe toetsenbord net aangesloten, even wennen hoor. Hij is wel mooi en maakt een stuk minder herrie dan de vorige
Meer niet? [/Jon Bakker-modus]quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij 3FM kan dat trouwens ook best makkelijk, kwestie van PRGM op AUX2 zetten (is het logo-animatieloopje wat ook op de beeldschermen in DJ1 te zien is).
Was net te horen inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
zomg, werd ie net gedraaid?![]()
Ik ga em even Spotifyen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer niet? [/Jon Bakker-modus]
De technicus van dienst heeft ook geen zin om te luisteren blijkbaar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef Allrounder het volgende:
Ik heb het 40 min. volgehouden naar Domien te luisteren. Maar even een Avicii mix aangeslingerd.
Doen we!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk weer allemaal braaf naar Wie is de Hans? kijken he...
Nee, maar ik heb liever dat source 'MSN' op zoveel mogelijk monitoren in de studio te zien is (is de Social Radio studio-samenvatting).quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer niet? [/Jon Bakker-modus]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef Allrounder het volgende:
Ik heb het 40 min. volgehouden naar Domien te luisteren. Maar even een Avicii mix aangeslingerd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk weer allemaal braaf naar Wie is de Hans? kijken he...
u bent bekend met het fenomeen www.uitzendinggemist.nl?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Allrounder het volgende:
Ik was ook van plan WIDM eens te volgen. Heb de 1e aflevering gezien 2e vergeten. Nu kijk ik niet meer, want dan snap ik er toch niks van.
Jazeker, echter geen zin om dat nu nog terug te kijken. Ik ben eigenlijk niet goed in series volgen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u bent bekend met het fenomeen www.uitzendinggemist.nl?
ik ken het, maar voor dingen als de Mol, Robinson en Peking Expres maak ik een uitzondering. dat moet ik zien en het liefst op het moment van uitzenden zelf en anders zsm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jazeker, echter geen zin om dat nu nog terug te kijken. Ik ben eigenlijk niet goed in series volgen.
Ik wil zulke series (spellen) idd ook op het moment zelf zien. Met series maakt me dat niet uit. Die download ik gewoon en kijk ik dan in 1 keer uit, i.p.v. elke zondagavond voor de buis te moeten zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het, maar voor dingen als de Mol, Robinson en Peking Expres maak ik een uitzondering. dat moet ik zien en het liefst op het moment van uitzenden zelf en anders zsm.
Vast een heruitgave ofzo dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Deze is toch helemaal niet meer zo nieuw ?
ouderwets kutquote:
Is niet nieuw meer.quote:
+1quote:
Jeps, denk het ook. Dit nummer is ook lekker trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Chef's special. Daar gaan we het komend jaar veel van horen! Leuke single en ze schijnen ook wel OK te zijn geweest @ Noorderslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |