abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91611530
Hierbij bied ik een HTC wildfire in uitstekende conditie aan, zitten geen krassen op en is altijd met een screenprotector gebruikt.

Je krijgt het Standaard pakket, alles zit nog in plastic, nog nooit opengemaakt verder doe ik er nog een 8GB micro sd kaartje bij.

Toestel draait Cynagogen mod 7 (is dus gingerbread, android 2.3) Echter kan ik hem ook gewoon terug brengen naar de standaard configuratie (alhoewel, zo is die erg snel, zeker vergeleken met de standaard firmware).

Had hem eigenlijk gekocht om beetje te spelen met android, heb ik nu wel genoeg gedaan.

Toestel is bij de mediamarkt gekocht en heeft nog garantie. Bon is daarom ook mee geleverd.

Biedingen lager dan 180 euro hebben geen zin.

voor foto's kan je even hier kijken: http://bit.ly/fcKhm5
pi_91611905
Alles zit nog in het plastic, maar het toestel draait wel een custom ROM?
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:33:26 #3
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_91612218
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Alles zit nog in het plastic, maar het toestel draait wel een custom ROM?
Alle accessoires zullen nog wel in het plastic zitten, niet de telefoon zelf... :')

Ruilen voor een mooie N97 mini?
pi_91612374
Alle accessoires zitten inderdaad nog in het plastic. Telefoon niet dus, lijkt me op de foto's ook nogal duidelijk.

Voor een N97 wil ik niet ruilen, iPhone is wellicht wel een optie hangt af van hoe die eruit ziet ;).
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:42:19 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91612605
180 euro? :{ Hoe oud is ie eigenlijk? Voor 50 euro extra heb je een gloednieuwe..
pi_91612857
Hij is van Oktober 2010.

Prijs is beetje hetzelfde als wat op Marktplaats voor vergelijkbare toestellen wordt gevraagd, toestel ziet er zelf daarnaast ook nog als nieuw uit, dus 50 euro onder de nieuwprijs is zo gek nog niet.

Van mij mag je ook naar de winkel gaan en een gloednieuwe kopen, ik ben echter van mening dat dit een goede prijs is voor dit toestel :)
pi_91612914
Ruilen voor een Sony Ericsson Vivaz Pro? :P
pi_91613039
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Ruilen voor een Sony Ericsson Vivaz Pro? :P
Symbian vindt ik na een avontuur met Nokia niet meer zo lief :(

Nee dus. ;)
pi_91713637
Inmiddels al een bod van 185 euro via marktplaats ontvangen.
pi_91728678
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef kwiwi het volgende:
180 euro? :{ Hoe oud is ie eigenlijk? Voor 50 euro extra heb je een gloednieuwe..
en dus bespaar je 50 euro of bij een goed bod nog meer.

Vind je het te duur dan zoek je toch ergens anders? Zelfde gemekker altijd :')
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:00:42 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91728893
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

en dus bespaar je 50 euro of bij een goed bod nog meer.

Vind je het te duur dan zoek je toch ergens anders? Zelfde gemekker altijd :')
Ik heb al een telefoon, hoef deze niet. Verbaasde me alleen even over de vraagprijs voor een tweede handsje. Maar goed, blijkbaar zijn er toch nog mensen die het willen betalen (gezien het marktplaats bod) dus dat is alleen maar mooi voor TS.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:08:11 #12
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_91741727
Marktplaats vraagprijs is geheel iets anders dan de prijs die uiteindelijk wordt betaald.
Daarnaast kun je best een bod van 185 hebben maar het is en blijft marktplaats. Dusssss: if the money ain't in the pocket, it isn't yours yet (and probably never will be).

En dat is geen gemekker, maar het gebeurt hier steeds vaker dat de prijs wordt opgedreven door een zgn bullshit-bieding op MP. Blijf dan lekker op MP hangen en zet het hier niet neer. Vemeld je op MP ook dat je een bod van x hebt gehad op FOK? Dacht het niet.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_91741820
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef PetervdK het volgende:
Marktplaats vraagprijs is geheel iets anders dan de prijs die uiteindelijk wordt betaald.
Daarnaast kun je best een bod van 185 hebben maar het is en blijft marktplaats. Dusssss: if the money ain't in the pocket, it isn't yours yet (and probably never will be).

En dat is geen gemekker, maar het gebeurt hier steeds vaker dat de prijs wordt opgedreven door een zgn bullshit-bieding op MP. Blijf dan lekker op MP hangen en zet het hier niet neer. Vemeld je op MP ook dat je een bod van x hebt gehad op FOK? Dacht het niet.
har har _O_
pi_91761205
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef PetervdK het volgende:

Inmiddels ook voor 185 verkocht.

Dit topic mag daarom ook op slot.

;(
pi_91764060
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef PetervdK het volgende:

En dat is geen gemekker, maar het gebeurt hier steeds vaker dat de prijs wordt opgedreven door een. zgn bullshit-bieding op MP. Blijf dan lekker op MP hangen en zet het hier niet neer. Vemeld je op MP ook dat je een bod van x hebt gehad op FOK? Dacht het niet.
IK vind het wel gemekker. Te duur? Dan doe je een bod en als ts zegt dat hij een marktplaatsbod heeft van x bedrag dan hoef je toch niet mee te gaan? Risico is voor ts dat er daardoor niet wordt geboden en/of verkocht. Je HOEFT hier niet te bieden.

Vind het altijd apart die reacties :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sharpdressedman op 23-01-2011 20:12:36 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_91793080
Dit was de juiste manier om een slotje aan te vragen.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')