Alle accessoires zullen nog wel in het plastic zitten, niet de telefoon zelf...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Alles zit nog in het plastic, maar het toestel draait wel een custom ROM?
Symbian vindt ik na een avontuur met Nokia niet meer zo liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Ruilen voor een Sony Ericsson Vivaz Pro?
en dus bespaar je 50 euro of bij een goed bod nog meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef kwiwi het volgende:
180 euro?Hoe oud is ie eigenlijk? Voor 50 euro extra heb je een gloednieuwe..
Ik heb al een telefoon, hoef deze niet. Verbaasde me alleen even over de vraagprijs voor een tweede handsje. Maar goed, blijkbaar zijn er toch nog mensen die het willen betalen (gezien het marktplaats bod) dus dat is alleen maar mooi voor TS.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en dus bespaar je 50 euro of bij een goed bod nog meer.
Vind je het te duur dan zoek je toch ergens anders? Zelfde gemekker altijd
har harquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef PetervdK het volgende:
Marktplaats vraagprijs is geheel iets anders dan de prijs die uiteindelijk wordt betaald.
Daarnaast kun je best een bod van 185 hebben maar het is en blijft marktplaats. Dusssss: if the money ain't in the pocket, it isn't yours yet (and probably never will be).
En dat is geen gemekker, maar het gebeurt hier steeds vaker dat de prijs wordt opgedreven door een zgn bullshit-bieding op MP. Blijf dan lekker op MP hangen en zet het hier niet neer. Vemeld je op MP ook dat je een bod van x hebt gehad op FOK? Dacht het niet.
Inmiddels ook voor 185 verkocht.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef PetervdK het volgende:
Marktplaats vraagprijs is geheel iets anders dan de prijs die uiteindelijk wordt betaald.
Daarnaast kun je best een bod van 185 hebben maar het is en blijft marktplaats. Dusssss: if the money ain't in the pocket, it isn't yours yet (and probably never will be).
En dat is geen gemekker, maar het gebeurt hier steeds vaker dat de prijs wordt opgedreven door een zgn bullshit-bieding op MP. Blijf dan lekker op MP hangen en zet het hier niet neer. Vemeld je op MP ook dat je een bod van x hebt gehad op FOK? Dacht het niet.
IK vind het wel gemekker. Te duur? Dan doe je een bod en als ts zegt dat hij een marktplaatsbod heeft van x bedrag dan hoef je toch niet mee te gaan? Risico is voor ts dat er daardoor niet wordt geboden en/of verkocht. Je HOEFT hier niet te bieden.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef PetervdK het volgende:
En dat is geen gemekker, maar het gebeurt hier steeds vaker dat de prijs wordt opgedreven door een. zgn bullshit-bieding op MP. Blijf dan lekker op MP hangen en zet het hier niet neer. Vemeld je op MP ook dat je een bod van x hebt gehad op FOK? Dacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |