O gelukkig, ik ben niet de enige met dat probleemquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een superhuisvrouw ben ik toch ook. Mijn afgewassen glas wat nog steeds onder de vette vingers zit, geeft een afwasmiddelsmaak aan mijn cola.
Bestaan er uberhaupt zoveel Smart modellen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, daar ben ik mee bezigEr moet een 'dreams and nightmares' in, maar ook vier SMART geformuleerde doelen
En daar ben ik dus nu mee bezig...
Ik heb er nog maar twee.
Jupquote:
volgens mij wel, kan de eerste, de sportcoupe en de 4-4 al uit mijn hoofd noemen... zitten we al op 3. en ik ben geen smart fan.. dus goed mogelijk dat er nog 1 isquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt zoveel Smart modellen?
Er is een SMART model, die ik moet toepassen op vier zelf geformuleerde doelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt zoveel Smart modellen?
Ohjee, dat is wel ff doorwerken dan ja. Beetje creatief zijn en niet te moeilijk denken misschien? Dat advies geef ik mezelf ook altijd maar ik luister niet zo vaak naar mezelf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
JupGelukkig wel bijna klaar. Alleen de laatste opdracht baart me wat zorgen... stage plan schrijven en planning schrijven, dat moet morgen nog overlegd worden, voor ieder professioneel leerdoel twee activiteiten en voor ieder persoonlijk leerdoel twee activiteiten
Blegh
Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een SMART model, die ik moet toepassen op vier zelf geformuleerde doelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Er is een SMART model, die ik moet toepassen op vier zelf geformuleerde doelen.
Ja, daar ben ik al mee bezigquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee, dat is wel ff doorwerken dan ja. Beetje creatief zijn en niet te moeilijk denken misschien? Dat advies geef ik mezelf ook altijd maar ik luister niet zo vaak naar mezelf.
Ow hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze bijten wel vandaag hè?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekte maagpijn gaat maar niet weg ook he.
Stress?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekte maagpijn gaat maar niet weg ook he.
Op mijn maag ja?quote:
Mjah, ik dacht eerst de garnaaltjes van gisteren, maar ik begin nu te twijfelen...quote:
Ik hoorde van docente via mail dat ik een onvoldoende had voor een heel belangrijk onderdeel van mijn scriptie. Schrijft ze: we bespreken het donderdag, sterkte.quote:
Nog een kusje op de maag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte maagpijn gaat maar niet weg ook he.
Als die niet goed waren dan ga je eerder aan de race lijkt me?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik dacht eerst de garnaaltjes van gisteren, maar ik begin nu te twijfelen...
Dood aan die sterktequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoorde van docente via mail dat ik een onvoldoende had voor een heel belangrijk onderdeel van mijn scriptie. Schrijft ze: we bespreken het donderdag, sterkte.![]()
STERKTE!?
Ja indd. Zou mijn stuk er zo rampzalig en hopeloos uitgezien hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dood aan die sterkteWat heb je daar nu aan?
Ik begin nu aan het laatste deel van m'n opdracht...
Het is echt alleen van die stekende maagpijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Als die niet goed waren dan ga je eerder aan de race lijkt me?
Het wordt nog druk bij mijn buikquote:
Mja, zal je zien dat meneer de CC'er er niet blij mee isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Zou mijn stuk er zo rampzalig en hopeloos uitgezien hebben?Het cijfer nog niet terug gehad.
Jij bent al een end op de goeie weg dan.
Klinkt misschien gek, maar op je linkerzij gaan liggen wil nog weleens helpen bij buikpijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is echt alleen van die stekende maagpijn.
* missbehavin schuift direct haar bureau leeg en trekt zich niets aan van de rare blikken van haar collegaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar op je linkerzij gaan liggen wil nog weleens helpen bij buikpijn.
Ook bij maagpijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Klinkt misschien gek, maar op je linkerzij gaan liggen wil nog weleens helpen bij buikpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |