Ik heb het nog nooit gedaan. Op het stoeien dat vrij ver ging met mijn broer na dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinige pussy's die het nooit nodig acht om geweld te gebruiken en het derhalve pas 1x in zijn leven gedaan heeft? (van wat ik me kan herinneren)
Ja maar het ging erover dat als je door je vrouw geslagen word he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon helemaal geen geweld gebruiken maar het met woorden af kunnen.
Ik heb zelf 2 keer een tik aan een vriendje verkocht en die waren beiden terecht.
Je weet neem ik aan wel wat gezond en licht verteerbaar is en wat niet. Maar als jij zo met zooi eten bezig bent zal dat ziek zijn ook wel meevallen, dus dan maakt het niet echt uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gekookte worst/grillworst. Is dat ook te gekruid?
Zover moet je het niet eens laten komen. Spullen pakken en gaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar het ging erover dat als je door je vrouw geslagen word he.
Denk dat het punt van het met woorden oplossen al achter je ligt als ze met de koekepan achter je aanzit
Dan heb je gewoon het recht jezelf te beschermen. Maar wel binnen proporties.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar het ging erover dat als je door je vrouw geslagen word he.
Denk dat het punt van het met woorden oplossen al achter je ligt als ze met de koekepan achter je aanzit
Nee hoor, ik heb het ook maar een paar keer gedaan en dat was zeker 10 jaar terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinige pussy's die het nooit nodig acht om geweld te gebruiken en het derhalve pas 1x in zijn leven gedaan heeft? (van wat ik me kan herinneren)
Soms ontkom je er niet aan hoor. Als iemand jou begint te meppen bijvoorbeeld dan sla je toch wel terug zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
En toch... blijft vrouwen slaan lekker
Spanken is wat anders en geoorloofd he babs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
En toch... blijft vrouwen slaan lekker
Ik moet nog een keer een toekomstige vrouw een backhand slap geven. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fysiek geweld is pure frustratie. Ik heb nog nooit iemand geslagen in de zin van echt met de vuist oid, ik durf dat niet eens en ik weet niet eens hoe het moet.
Vlakke hand dan weer wel.
Ja dat is wat ik wil zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon het recht jezelf te beschermen. Maar wel binnen proporties.
Nopez.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan hoor. Als iemand jou begint te meppen bijvoorbeeld dan sla je toch wel terug zeker?
Nee, die schakel je uit, dat kan nagenoeg zonder pijn, ligt er aan hoeveel verzet diegene geeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan hoor. Als iemand jou begint te meppen bijvoorbeeld dan sla je toch wel terug zeker?
Mijn vader heeft ons nooit fysiek gestraft. Zijn motivatie: Als ik zo boos ben dat ik je wil slaan, sla ik je in een rolstoel. Dus doe ik het maar helemaal niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik wil zeggen.
Maar het is voor heel veel mensen denk ik moelijk om op zo'n moment te bepalen wat proportioneel geweld is.
Klopt. Dat is het en dat moet je zelf proberen in te schatten. Ga er vanuit dat iemand natrappen die al op de grond ligt altijd buiten proportioneel isquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik wil zeggen.
Maar het is voor heel veel mensen denk ik moelijk om op zo'n moment te bepalen wat proportioneel geweld is.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een toekomstige vrouw een backhand slap geven. Gewoon omdat het kan.
Soms moet je wel, voor mij was het in beide gevallen de enige uitweg .quote:
Ik zou jou ook niet zo snel durven te slaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie jou dat niet zo snel doen eigenlijk. Ik zou je toch terug hoeken
Ik ben vroeger een paar keer in elkaar geslagen en ik klap echt dicht op zo'n moment. Verbaal kom ik overal wel uit, maar ik was die keren zo flabbergasted dat ik niet eens wist wat ik zou kunnen doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je laat jezelf gewoon inelkaar slaan?
nope. De keer die ik net noemde op de basisschool was de enige keer en ik vond het dermate eng om compleet de controle over mezelf kwijt te zijn dat ik me sindsdien altijd beheers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik zou in jouw geval hetzelfde hebben gedaan. Of iig een poging totquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms moet je wel, voor mij was het in beide gevallen de enige uitweg .
Ja ik geef je groot gelijk hoor. Je moet je toch verdedigen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms moet je wel, voor mij was het in beide gevallen de enige uitweg .
Nopez... Ben ook nog nooit gemeptquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |