Dat zou een kerel ook doen als hij 2 koppen groter is dan een andere kerel. Ik zie niet in waarom je alleen bij het slaan van een vrouw daar rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon een kwestie van ethiek. Je kunt gewoon dan niet je volle kracht gebruiken, want je slaat een vrouw een rolstoel in. En dat is dan buitenproportioneel geweld.
Ik snap wat je bedoelt en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon een kwestie van ethiek. Je kunt gewoon dan niet je volle kracht gebruiken, want je slaat een vrouw een rolstoel in. En dat is dan buitenproportioneel geweld.
Jij hebt het over eten/drinken. Ik zeg je dat als je grieperig/verkouden bent, dat berenburg enorm helptquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik ken de dranken wel maar ik snap niet helemaal wat de relevantie was met het geciteerde.
Oh. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt het over eten/drinken. Ik zeg je dat als je grieperig/verkouden bent, dat berenburg enorm helpt
Ik denk dat ik al best ver ga als ik zeg dat je als man zijnde best een vrouw mag aanpakken als zij fysiek wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een kerel ook doen als hij 2 koppen groter is dan een andere kerel. Ik zie niet in waarom je alleen bij het slaan van een vrouw daar rekening mee moet houden.
Hoe kun je nou geen trek in berenburg hebben... raar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar daar heb ik geen trek in.
En wel in doner?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen trek in berenburg hebben... raar...
Omdat het algemeen bekend is dat vrouwen fysiek minder sterk zijn dan mannen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik heb nog nooit een vriend gehad die minder sterk is dan ik en dat zou in een 'gevecht' heel nadelig uitpakken voor mij wat weer leidt tot overmatig geweldgebruik door vriend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een kerel ook doen als hij 2 koppen groter is dan een andere kerel. Ik zie niet in waarom je alleen bij het slaan van een vrouw daar rekening mee moet houden.
Ik heb weinig nodig om dorst te krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van weduwe Joustra krijg ik geen dorst hoor.. ieeeeeuw
De ex die mij probeerde te slaan, pakte ik vast bij de polsen, daar hield ze een blauwe plek aan over, maar t was zelfverdediging in mijn ogen, toch was ik de boemanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat als je als vrouw een vent slaat oid, hij daar proportioneel in mag ingrijpen. Een man is fysiek meestal sterker dan een vrouw dus dient daar rekening mee te houden. Maar je hoeft je als man niet de keet door te laten slaan onder het mom "ik sla geen vrouwen".
Dan raad ik het hem wel aan..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Vreet je lekker ziek aan doner dan, dat is duidelijk het enige dat je wilt horen
Maar gezond is het niet om heel gekruid en heel vet te eten als je al niet goed voelt. En een voedselvergiftiging kan ik je echt niet aanraden.
Ja.quote:
Gekookte worst/grillworst. Is dat ook te gekruid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Vreet je lekker ziek aan doner dan, dat is duidelijk het enige dat je wilt horen
Maar gezond is het niet om heel gekruid en heel vet te eten als je al niet goed voelt. En een voedselvergiftiging kan ik je echt niet aanraden.
Denk dat een probleem is dat heel veel mensen nog nooit daadwerkelijk iemand echt geslagen hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al best ver ga als ik zeg dat je als man zijnde best een vrouw mag aanpakken als zij fysiek wordt.
Mijn mening is dan ook dat als je jezelf niet in de hand kan houden, je helemaal niet fysiek moet worden.
Dat vind ik dan niet. Je hoeft je niet te laten meppen. Door niemand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ex die mij probeerde te slaan, pakte ik vast bij de polsen, daar hield ze een blauwe plek aan over, maar t was zelfverdediging in mijn ogen, toch was ik de boeman
Mijn ex was qua fysieke kracht verelijkbaar met mij. Ik viel vroeger op klein en iel, dus dat was wel handzaam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het algemeen bekend is dat vrouwen fysiek minder sterk zijn dan mannen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik heb nog nooit een vriend gehad die minder sterk is dan ik en dat zou in een 'gevecht' heel nadelig uitpakken voor mij wat weer leidt tot overmatig geweldgebruik door vriend.
Bij wijze van
Jij bent dan ook het schoolvoorbeeld van iemand die niet boos te krijgen is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen mensen geslagen toen ik stomdronken was.
Nuchter ben ik veels te aardig om te gaan meppen, en om gemept te worden.
Jij pussyquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinige pussy's die het nooit nodig acht om geweld te gebruiken en het derhalve pas 1x in zijn leven gedaan heeft? (van wat ik me kan herinneren)
Daarom, heb ik haar ook uitgelegd, t was wel een breekpunt zeg maar. Ik heb nog nooit mn arm opgeheven tegen een vrouw, zal ik ook nooit doen. Maar ik ben wel assertief, dus bij een dreiging zal ik die wegnemen, ongeacht van wie die komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet. Je hoeft je niet te laten meppen. Door niemand.
Daarom moet je ook gewoon helemaal geen geweld gebruiken maar het met woorden af kunnen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat een probleem is dat heel veel mensen nog nooit daadwerkelijk iemand echt geslagen hebben.
En dan kan 1 verkeerde stoot al voldoende zijn he.
Het is heel moeilijk om een bepaalde kracht mee te geven aan een stoot in een situatie dat je kwaad bent of jezelf wilt verdedigen.
Maar goed, in het geval dat het niet zo is, delf je als zwakkere altijd het onderspit. En daar mag de partner best rekening mee houden vind ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex was qua fysieke kracht verelijkbaar met mij. Ik viel vroeger op klein en iel, dus dat was wel handzaam.
Fysiek geweld is pure frustratie. Ik heb nog nooit iemand geslagen in de zin van echt met de vuist oid, ik durf dat niet eens en ik weet niet eens hoe het moet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinige pussy's die het nooit nodig acht om geweld te gebruiken en het derhalve pas 1x in zijn leven gedaan heeft? (van wat ik me kan herinneren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |