Dat is geen mens dus dat mag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik pest nu zelfMaar ja, dat is Kitao
Nee ik had niet een grote bek tegen iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik op de middelbare school zat en altijd tegen IEDEREEN een grote bek had.
Tot ik iemand trof die dat niet pikte en zei: Ik wacht je op na school!
Ik huilend naar huis, verhaal halen bij pa. Die zei: Ik mag hopen dat je een klap op je bek krijgt, misschien leer je dan die grote bek eens te houden!
Toen vond ik hem een ontaarde vader, achteraf snap ik zijn punt wel.
Werk ze, en niet je sleutels vergeten vanacht hequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom sta ik nu ook te fokken!![]()
Nouja, ik ben trots op wat ik bereikt heb, ik ben als enige geworden wat ik wilde worden toen ik klein was, de rest zit vele niveaus onder hun "droombaan"..
En nu ga ik me snel uit de voeten maken, anders kom ik nog te laat op m'n werk
Ik heb vroeger op school nooit klappen gehad, want, en ik quote: Jij bent zo klein, je bent soms wel irritant, maar ik sla je doormidden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik had niet een grote bek tegen iedereen.
Maar waar iedereen bepaalde groepjes zoveel mogelijk probeerte te vermijden of er in ieder geval niet tegen in ging deed ik dat wel.
En dat resulteerde weleens in een, jij en ik, na school alleen.
En dan was ik alleen, en hij niet.
Heeft me toen wel een aantal keer een pak slaag opgeleverd.
Nu moet je op deze leeftijd weer helemaal overnieuw beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap prima waarom ik vroeger nooit ergens bij hoorde... ik snap nu alleen niet dat ik ook zo heb kunnen zijn
Goed planquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werk ze, en niet je sleutels vergeten vanacht he
Whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu moet je op deze leeftijd weer helemaal overnieuw beginnen.
Je bent bang dat ze zich doodlachen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu al medelijden met diegene die wellicht ooit als eerste een klap voor zijn bek krijgt van mij
Als je een kater hebt, werkt het prima!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Aan de voedingsdeskundigen hier: als je een beetje ziekig/grieperig bent, is een broodje döner dan een goede manier om je beter te voelen? 't Is namelijk wel hartig.
Berenburg! 70+ kruiden, moeten wel werkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Aan de voedingsdeskundigen hier: als je een beetje ziekig/grieperig bent, is een broodje döner dan een goede manier om je beter te voelen? 't Is namelijk wel hartig.
Jij eet vaak doner of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Op 1 of andere manier hield ze dat bij mij niet tegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op school nooit klappen gehad, want, en ik quote: Jij bent zo klein, je bent soms wel irritant, maar ik sla je doormidden.
Dus ik kwam overal mee weg omdat ik fysiek gewoon geen partij ben.
Karma.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Ripley het volgende:
De kinderen die mij gepest hebben op de lagere school zijn typische amsterdam noorders geworden, met tribals en 86 kinderen en zo. Daar kan ik dan wel om lachen.
Beter? Eerder rotter met het kans op voedselvergiftiging e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben een meid. DAT is het verschil.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier hield ze dat bij mij niet tegen.
Terwijl ik toch ook maar een schriel mannetje was.
Nee, ik heb nog nooit iemand zo geslagen. En ben dat ook niet van plan. Als ik het wel doe, heeft iemand mij ontzettend pissig gemaakt. Dat gecombineerd met dat ik mijn eigen kracht niet ken EN niet weet hoe hard ik in zo'n situatie nou werkelijk moet slaan... Mja, laten we zeggen, dat wordt vlieglesquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent bang dat ze zich doodlachen?
Veel drinken lijkt me niet erg. Wel de uitwerking van die kruiden op de maag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij eet vaak doner of niet?
Zou het niet aanraden. Eet gewoon een broodje. Te gekruid eten zou ik ff mijden, hier krijg je alleen maar dorst van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |