M'n favo chipsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in bolognese chips van de Croky
Ligt dat niet meer aan jou dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naar.
Mijn verdere bijnamen zijn:quote:
Sjonnie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn verdere bijnamen zijn:
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naar.
Mijn pa noemde me vroeger Sanneke. En dat vond ik eigenlijk altijd wel lief klinken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
ja, je hebt gelijk, eens in de zoveel tijd maak ik zo'n zak open, spoel alle kruiden eraf en dan doe ik hem weer dicht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan jou dan?
Damn, er is allemaal choco-spul waar ik het bestaan heul niet van ken!quote:
Ik ben niet zo'n chips-eter. Alleen die oven-baked vind ik wel lekker, maar ik weet niet eens welk merk dat is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.
Ik ben gek op chips.
Vond die ribbelchips van croky met zwarte peper altijd lekker, maar die is er niet meer volgens mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.
Ik ben gek op chips.
Heb je dat choco-baksels-topic in CUL wel eens gespot?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, er is allemaal choco-spul waar ik het bestaan heul niet van ken!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk, eens in de zoveel tijd maak ik zo'n zak open, spoel alle kruiden eraf en dan doe ik hem weer dicht..
Linkje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je dat choco-baksels-topic in CUL wel eens gespot?
Die was lekker ja, maar die hebben ze niet meer. Ik eet wel eens van die Kettlechips met peper en zout.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond die ribbelchips van croky met zwarte peper altijd lekker, maar die is er niet meer volgens mij
Daar zit een verhaal achter. Je kent het liedje Sjonnie en Anita van de Heideroosjes of the Opposites, van wie het origineel ook maar mag zijn...quote:
Die is sigwaardig MissB.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde je smaak, dat je verkouden bent ofzo. Maar kluts zegt net dat het zo is en als kluts het zegt is het waar.
ik heb ook van die achterlijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |