quote:
te veel moeitequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom halen zo weinig mensen deze dingen [..] weg uit hun quotes? Ben ik de enige die ze irritant vind om te zien?
Dat dusquote:
Ja! En wat Annie dus zeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Lielie, heb jij ook een Samsung Galaxy S? Heel toevallig? Hoe moet ik MMS versturen?
Niet zo schreeuwenquote:
Alleen jammer dat ik een MMS naar mezelf moet sturen om de instellingen te activeren, maar die MMS komt niet aan, hij wordt niet eens verzondenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Niet zo schreeuwenJe ging volwassen doen he
daar valt apres ski muziek luisteren toch niet onder he?quote:
Ja? Ik gebruik het eigenlijk nooit. Maar ik kan gewoon een afbeelding aan een sms toevoegen en dan wordt ie verstuurd..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik een MMS naar mezelf moet sturen om de instellingen te activeren, maar die MMS komt niet aan, hij wordt niet eens verzondenGezeik
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef DarkElf het volgende:
dit is je volwassen versie Lein? stampvoetend en gillend?
Nooit opgevallen eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom halen zo weinig mensen deze dingen [..] weg uit hun quotes? Ben ik de enige die ze irritant vind om te zien?
Vroeger stond ik bekend om mijn 'stampend de trap op' act, thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef DarkElf het volgende:
dit is je volwassen versie Lein? stampvoetend en gillend?
LOLquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vroeger stond ik bekend om mijn 'stampend de trap op' act, thuis
Ik heb een keer een MMS naar mijn zus gestuurd met mijn vorige telefoon. Ze was op vakantie en ik mocht op haar ratjes passen. Voor ik naar bed ging had ik het eerste velletje van een rol wc papier tussen de tralies van de kooi gedaan. De volgende ochtend lag het HELE hok vol met papier, ratten helemaal begraven. Ik een foto gemaakt, en naar zus gestuurd met: probleempje. Ik ben de ratten kwijt. Ze kon er hartelijk om lachen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef LieLie het volgende:
Ja? Ik gebruik het eigenlijk nooit. Maar ik kan gewoon een afbeelding aan een sms toevoegen en dan wordt ie verstuurd..
is mij ook nooit opgevallen... lees er gewoon overheen, weinig moeite mee eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nooit opgevallen eigenlijk![]()
Nu wel natuurlijk, maar nu is het ook zo stom om weg te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |