De meeste hebben toch wel 'kastdroog' en 'kreukvrij'?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef k_man het volgende:
Zijn de prgramma's universeel dan? Dat zal vast verschillen van merk tot merk.
Die is klassiek!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Ringo het volgende:
Geen wollen truien in de droger. Ik herhaal: géén wollen truien.,
.
Ik heb die stand wel eens uitgeprobeerd en het viel me nog best mee, maar gewoon te drogen hangen werkt beter. Ik heb de droger met name voor dingen die te groot zijn om in een appartement op te hangen, zoals inderdaad beddegoed en handdoeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Want op de overhemden sta je dan uren te strijken om ze netjes te krijgen?
Kreukvrij is geen afzonderlijk programma, maar een optie die je aan een programma kunt toevoegen. Komt erop neer dat de droger na afloop van het programma nog zachtjes rondjes blijft draaien, om te voorkomen dat het wasgoed inelkaar gedrukt wordt door het eigen gewicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De meeste hebben toch wel 'kastdroog' en 'kreukvrij'?
Die scheiding is niet nodig. Ik gooi zwart, wit en kleur gerust allemaal bij elkaar in de droger. Tenzij er nieuwe dingen bij zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nooit genoeg overhemden om een kreukvrij droogprogramma te kiezen. Het enige waar ik op let is dat ik geen gekleurde was met witte was droog. Ik heb geen idee of die scheiding nodig is, maar de pluizen die van de was afkomen zijn zo verschillend dat ik het niet aandurf.
Lastig, om voor een ander te zeggen. Een samenloop van omstandigheden. Nu wordt ze zowat misselijk van de gedachte aan een hap vlees. In haar bijzijn mag ik overigens gerust een biefstuk eten, mocht ik dat willen. Niet alleen daarom vind ik haar geweldig tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Spektor het volgende:
[..]
Wat was haar motief om vegetariër te worden?
Op de Nachtegaalstraat. Maneki. Zit geen hond, maar het eten is echt fantastisch! De kantoren in de buurt laten het vooral bezorgen, en gaan niet in het restaurant zitten.quote:
Alsof ik dit voor mijn lol doe.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef Frollo het volgende:
Zolang ik geen Lena, Ivan of WG zie, komt er elk heel uur een poesje bij.
Hard, maar fair.
Dan doe je het voor mijn lol!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Alsof ik dit voor mijn lol doe.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |