Energieverspillen bestaat niet. Eerste wet thermodynamicaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Dus ik vind dat het wel mag, een beetje energieverspillen.
Voor mij is vis ook gewoon vlees. Als het maar geleefd en liefst ook geleden heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Gellius het volgende:
Ik wilde vis maken vanavond, maar jullie hebben me net op tijd in het domein van de rode biefstukken getrokken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Z het volgende:
Een wasdroger was onze beste aanschaf van 20062010.
Wat was haar motief om vegetariër te worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef Ringo het volgende:
Mijn lief is vegetariër en ik vind het prima om met haar mee te doen. Meat is missable.
Nu ja, af en toe een broodje bal bij Dungelmann doet wonderen.
Hmja, ik merk het. Gelukkig zit er een flinke mik hardcore chocolade in, dat trekt de smaak wat op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Lienekien het volgende:
Koekjes zonder zout zijn helaas een beetje zouteloos, Ringo.
Als het zo uitkomt (als ie toch moet draaien) gaan ook de sokken, ondergoed, t-shirts e.d. erin. Geen dingen die gestreken moeten worden, ondanks dat het ding een overhemdenstand heeft. Oh ja, de dure designsokken uiteraard ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Lienekien het volgende:
We hebben de droger vooral voor beddengoed en handdoeken. Maar doen jullie ook je gewone kleren in de droger? De werkkleren van dwerg durf ik wel aan. Maar ik twijfel een beetje over de rest. Krimpt het nou? Of slijt het alleen wat sneller?
Ha, goed om te weten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik doe alles in de droger, Lienekien. De enige uitzondering zijn dure/bijzondere kledingstukken en daar hebben we er weinig van. Van snellere slijtage merk ik niks en de krimp is er wel maar die is minimaal.
Want op de overhemden sta je dan uren te strijken om ze netjes te krijgen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt (als ie toch moet draaien) gaan ook de sokken, ondergoed, t-shirts e.d. erin. Geen dingen die gestreken moeten worden, ondanks dat het ding een overhemdenstand heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |