Nou, in ieder geval niet allemaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:52 schreef Z het volgende:
'Linksige' zzp-ers stemmen rechts vanwege hun ondernemerschap heb ik wel eens het idee.
Ga je het aan je konijn voeren? Waar is het vlees?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef Ringo het volgende:
Recept.
• rijst
• courgette
• paprika
• prei
• ui
• knoflook
• olijven
• huttenkaas
• raspkaas (oud)
• peper, zout
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:43 schreef beeer het volgende:
[..]
Ga je het aan je konijn voeren? Waar is het vlees?
Ik lees nu ook de Groene, stiekem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef mane het volgende:
Waarom niet de Elsevier en De Groene allebei lezen? Daarna de Elle, als toetje. Voor de interieur plaatjes nog even de VT Wonen. En dat allemaal in bad.
Daar is het konijn mee aan de haal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:43 schreef beeer het volgende:
[..]
Ga je het aan je konijn voeren? Waar is het vlees?
Waarom? Het is toch niet zo raar dat je nu zulke tijdschriften leest? Al is het alleen maar ter ontspanning tussen het borstvoeding geven door.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik ga er rap mee stoppen, hoor.
Dus ik had volgende moeten plaatsen:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Gellius het volgende:
Niet conform de richtlijn smiley-interpunctie, inderdaad..
Hoezo met er standaard achter een smiley een leesteken? Hüttenkäse is een woord, geen zin. Je kan een woord toch ook gewoon zonder punt plaatsen?quote:Hüttenkäse.
Maar alleen bij zinnen van één of twee woorden. Zie [Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:48 schreef Ringo het volgende:
Overigens hoort er een komma tussen het woord en de smiley. Dus:
Hüttenkäse,.
Een algemeen bevredigende definitie van de zin is moeilijk te geven. In de gangbare definities van de zin worden doorgaans heel uiteenlopende eigenschappen genoemd. De zin vormt in ieder geval conceptueel en formeel een op zichzelf staand geheel dat uit één of meer woorden bestaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hüttenkäse is een woord, geen zin.
Gaat lukken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef Thisbe het volgende:
Je ziet het Karrel: er zitten alleen maar eikels in dit topic.
Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen!
De richtlijn is inderdaad glashelder op dat punt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Maar alleen bij zinnen van één of twee woorden. Zie [Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01..
Ha, ik zie dat ik daar zelf geregeld de fout mee inga.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Maar alleen bij zinnen van één of twee woorden. Zie [Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01..
En ik hoorde dat ik altijd naar Frollo moest luisteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:24 schreef Frollo het volgende:
Ik wil graag de gelegenheid te baat nemen om te benadrukken dat ik de smileyinterpunctierichtlijn niet onderschrijf. Ook wat betreft het gebruik van posticons schaar ik mij gaarne onder de dissidenten.
Het gaat erom waar je je happy bij voelt, Karrel.
Het gaat erom waar je je happy bij voelt, Karrel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En ik hoorde dat ik altijd naar Frollo moest luisteren.
Ik ben meer van het petanque.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:44 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben het eens met Frollo, want hij heeft aantoonbare taalskillz. Overigens heb ik bezwaar tegen het woord dissident. Ik erken het gezag en representativiteit van de taalpunctierichtlijn en haar aanhangers niet.
Frollo, Ringo, Karrel, Thisbe, laten we even een kaatsbaan opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |