Wat een rust en overzicht!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens twee schoenendozen met memorabilia. Liefdesbrieven van een klaverliefde, een dictafoon met een bandje erin met een interview met Autechre, reisdagboeken, foto's, exotische coupures, het oude fixoflexbandje van mijn horloge...
Ik heb inmiddels anderhalve jaargang van De Groene thuis, op de een of andere manier voelt dat als een onmisbare schat die ligt te verstoffen. Weggooien zou ik vooralsnog heel vervelend vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef Frollo het volgende:
Tijdschriften kan ik erg slecht wegdoen.
In 2006 heb ik na lang aarzelen toch maar 17 jaargangen Oor bij het oud papier gezet. Het luchtte enorm op en ik heb nooit nog maar één seconde gewenst dat ik ze nog had.
Je zou denken dat het daarom helemaal niet moeilijk is om ook mijn 11 jaar PC Gameplay en 15 jaar Zone 5300 weg te doen. Maar dat is het dus wel.
Nee, ik heb geen schoonmoeder. Ook geen schoonvader. We zullen gewoon een groot huis moeten kopen, met een extra kamer voor 's mans bezigheden en liefhebberijen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef Frollo het volgende:
Heb je nu ook een schoonmoeder, Ringo? Grijp je kans en dump die Groenes!
Aha. Zoiets?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen schoonmoeder. Ook geen schoonvader. We zullen gewoon een groot huis moeten kopen, met een extra kamer voor 's mans bezigheden en liefhebberijen.
Dat is wel erg gewaagd. Toch heb ik de laatste tijd het gevoel dat ik ook langzaam in die trant begin te denken. Voor mijn vijfenveertigste liggen de eerste boeken in de papierbak, vermoed ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef Gellius het volgende:
Ik heb jarenlang last gehad van dat ongefundeerde ontzag voor boeken, maar tegenwoordig gaan ze gewoon bij het oud papier als niemand ze wil hebben.
Ben jij dan ook iemand die met instemming en plezier kijkt naar Ochtendspits?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Thisbe het volgende:
De Groene? Ik lees gewoon Elsevier mensen!
Ja, maar,quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb dat afgelopen maandag voor het eerst gezien omdat zodiakk ernaar kijkt. Die vindt het leuk, en ik vind het vreselijk. Hij leest de Groene, en ik Elsevier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ben jij dan ook iemand die met instemming en plezier kijkt naar Ochtendspits?
Nee, dat is niet helemaal waar. Toen ik ging verhuizen heb ik dingen uit kasten gehaald en ingepakt in verhuisdozen. Een deel van de verhuisdozen staat nog altijd ingepakt in de kelderberging, terwijl een deel van de kasten in mijn appartement nog wacht op inhoud. Een ander deel kan inderdaad ingepakt blijven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:00 schreef zodiakk het volgende:
Ja, maar dan is er geen sprake van 'uitpakken', maar gewoon van verplaatsen van huisraad. Als je iets uitpakt dan betekent dat je het hebt ingepakt vanwege een verhuizing en dat de spullen in het nieuwe huis ook weer in uitgepakte staat zouden moeten raken. Waar jij het over hebt zijn dingen die je sowieso al ingepakt had, los van de verhuizing. Jij hebt waarschijnlijk dus wel alles uitgepakt, behalve de zaken die al ingepakt waar worden onafhankelijk van de verhuizing.
Ja, ik moet ook erg lachen om Ochtendspits. Maar dan vooral omdat het zo ontzettend echt nergens over gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen maandag voor het eerst gezien omdat zodiakk ernaar kijkt. Die vindt het leuk, en ik vind het vreselijk. Hij leest de Groene, en ik Elsevier.
Vind ik niks aan.quote:
Ivan niet jaloers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Veel geweldiger dan dit wordt het niet, mensen, met z'n viertjes op bed.
Ik weet wel beter: zoodje heeft gewoon nooit genoeg ruimte gehad om troep te verzamelen en wist na de verhuizing van gekkigheid niet hoe hij dat gigantische appartement op moest vullen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef Thisbe het volgende:
Dat heb ik ook Frollo! Ik kies de mooiste edities uit om te bewaren, en de rest gooi ik weg.
Ik moet zeggen dat ik erg geinspireerd raak door het appartement van zodiakk, heel rustgevend.
Nee, hij is ontzettend lief voor haar. Hij is wel behoorlijk labiel, rent de hele dag hysterisch door het huis terwijl hij of 'Lena Lena' of 'papa papa' of 'mama mama' prevelt.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Thisbe het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, hij is ontzettend lief voor haar. Hij is wel behoorlijk labiel, rent de hele dag hysterisch door het huis terwijl hij of 'Lena Lena' of 'papa papa' of 'mama mama' prevelt.
Wat is dat Ochtendspits? Hoe kan ik dat gemist hebben? Is het iets van de laatste dagen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook erg lachen om Ochtendspits. Maar dan vooral omdat het zo ontzettend echt nergens over gaat.
Uit arren moede schakelen we dan over naar BBC Breakfast, dus we weten nu ook dat er in de UK vraagtekens worden gezet bij de borstvoedingsrichtlijn van 6 maanden.
Opheffer lees ik altijd als eerste.quote:
Da's toch al heel wat. Toen mijn zusje geboren was schijn ik over de rand van haar wieg gekeken hebben, en 'baby, baby' geroepen te hebben. Dat de baby een naam had werd me pas later duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, hij is ontzettend lief voor haar. Hij is wel behoorlijk labiel, rent de hele dag hysterisch door het huis terwijl hij of 'Lena Lena' of 'papa papa' of 'mama mama' prevelt.
Van 7:30 tot 9:00 op Nederland 1. Een braaf en degelijk ochtendprogramma van onze Wakkere Omroep. Sinds ze een roedel vaste co-presentatoren in dienst hebben die de host mogen bijpraten over actuele kwesties, heeft het allemaal nét iets meer inhoud gekregen en wordt het Telegraaf-toontje tenminste duidelijk. Arend-Jan Boekestijn, Eric Nordholt, Thomas Lepeltak, Willem Vermeend, en mis ik nu iemand? Hun commentaar op de wereld is geënt op de gewone man maar vaak ook wel heel aardig genuanceerd. Zeker geen show (volgens mij) die de linkse medemens doldriest een steen naar de teevee doet werpen. (Deed die dat maar, deed iedereen dat maar es.)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is dat Ochtendspits? Hoe kan ik dat gemist hebben? Is het iets van de laatste dagen?
Mja, ik denk alleen maar: Wat een zeikerd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Opheffer lees ik altijd als eerste.. Een man die zijn midlifecrisis al heeft overleefd, volledig is vastgelopen op zijn oude idealen en bitter lacht om iedere droom die een ander hem vertelt; maar daar oprecht als een kind over durft schrijven. Zijn columns ontroeren me.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen mijn broertje geboren was (ik was 3) scheen ik op de vraag 'En, wat heb je gekregen?', geantwoord te hebben: 'Nieuwe slippers!'quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's toch al heel wat. Toen mijn zusje geboren was schijn ik over de rand van haar wieg gekeken hebben, en 'baby, baby' geroepen te hebben. Dat de baby een naam had werd me pas later duidelijk
'Linksige' zzp-ers stemmen rechts vanwege hun ondernemerschap heb ik wel eens het idee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb moeite om jou een etiketje op te plakken Ringo. Mijn eerste reactie was uiteraard: links, maar het valt me mee.
Ah. Alle stukjes-tikkers die ik ken zijn zzp-er ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Ringo het volgende:
En een overtuigd loonslaaf. Maar dat moet nog blijcken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |