Wat een rust en overzicht!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens twee schoenendozen met memorabilia. Liefdesbrieven van een klaverliefde, een dictafoon met een bandje erin met een interview met Autechre, reisdagboeken, foto's, exotische coupures, het oude fixoflexbandje van mijn horloge...
Ik heb inmiddels anderhalve jaargang van De Groene thuis, op de een of andere manier voelt dat als een onmisbare schat die ligt te verstoffen. Weggooien zou ik vooralsnog heel vervelend vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef Frollo het volgende:
Tijdschriften kan ik erg slecht wegdoen.
In 2006 heb ik na lang aarzelen toch maar 17 jaargangen Oor bij het oud papier gezet. Het luchtte enorm op en ik heb nooit nog maar één seconde gewenst dat ik ze nog had.
Je zou denken dat het daarom helemaal niet moeilijk is om ook mijn 11 jaar PC Gameplay en 15 jaar Zone 5300 weg te doen. Maar dat is het dus wel.
Nee, ik heb geen schoonmoeder. Ook geen schoonvader. We zullen gewoon een groot huis moeten kopen, met een extra kamer voor 's mans bezigheden en liefhebberijen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef Frollo het volgende:
Heb je nu ook een schoonmoeder, Ringo? Grijp je kans en dump die Groenes!
Aha. Zoiets?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen schoonmoeder. Ook geen schoonvader. We zullen gewoon een groot huis moeten kopen, met een extra kamer voor 's mans bezigheden en liefhebberijen.
Dat is wel erg gewaagd. Toch heb ik de laatste tijd het gevoel dat ik ook langzaam in die trant begin te denken. Voor mijn vijfenveertigste liggen de eerste boeken in de papierbak, vermoed ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef Gellius het volgende:
Ik heb jarenlang last gehad van dat ongefundeerde ontzag voor boeken, maar tegenwoordig gaan ze gewoon bij het oud papier als niemand ze wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |