Want? Echt veel revolutionaire veranderen zijn er niet, naar mijn mening.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
Nu wordt het interessant om een iPad aan te gaan schaffen.
Snellere CPU is wat je wilt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Cortax het volgende:
[..]
Want? Echt veel revolutionaire veranderen zijn er niet, naar mijn mening.
Hij wordt verkrijgbaar in het wit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Cortax het volgende:
[..]
Oke, scheelt dat echt zo veel? Heb geen ipad 1 dus kan niet oordelen of die nou zo langzaam was. Laat me graag informeren als potentiële koper.quote:
Als je de 2 naast de 1 gebruikt zal 't vast veel sneller aanvoelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef Cortax het volgende:
[..]
Oke, scheelt dat echt zo veel? Heb geen ipad 1 dus kan niet oordelen of die nou zo langzaam was. Laat me graag informeren als potentiële koper.
edit: foutjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij wordt verkrijgbaar in het wit.
De eerste iPad was revolutie, nu komt er alleen nog evolutie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Cortax het volgende:
[..]
Kutjebef, je zal maar 1 week geleden een iPad 16gbwifi voor 499euro gekocht hebben ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef Merkie het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)/ipad?mco=OTY2ODA0NQ
¤379 voor de iPad 1.
Heb je het over jezelfquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kutjebef, je zal maar 1 week geleden een iPad 16gbwifi voor 499euro gekocht hebben ofzo.
Dan voel je je wel effekes genaaid.
Ja, ik ga mezelf maar even onder de trein gooien.quote:
Ik heb die van mij nu iets van 1,5 maar kan me er niet druk om makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf maar even onder de trein gooien.
Ik kon het geduld niet meer opbrengen enzow
Druk maken is een groot woord, maar een vloekje kon ik even niet onderdrukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nu iets van 1,5 maar kan me er niet druk om maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |