Lijkt me fake.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:25 schreef Cortax het volgende:
http://www.ipadclub.nl/15(...)amera-en-12-ghz-cpu/
Roel_Jewelquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef dj0knuf het volgende:
Wie gaat het btw presenteren nu steve ziekjes is?
Ik hoop het voor je zou wel heel chill zijn voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de mijne even kwijt. Het synchronisatieprobleem is toch niet opgelost, er zit ergens een interne fout. Dus gisteren naar de Macstore waar ik 'm heb gekocht en na tweemaal testen waaruit mijn gelijk bleek, sturen ze 'm op naar Apple. Of hij wordt gemaakt of - en dat vond de verkoper aannemelijker - ik krijg een nieuwe.
En daarbij maken ze natuurlijk een foutje en krijg ik een van de eerste 2's.
Ja, heus!
Ik gun het je hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de mijne even kwijt. Het synchronisatieprobleem is toch niet opgelost, er zit ergens een interne fout. Dus gisteren naar de Macstore waar ik 'm heb gekocht en na tweemaal testen waaruit mijn gelijk bleek, sturen ze 'm op naar Apple. Of hij wordt gemaakt of - en dat vond de verkoper aannemelijker - ik krijg een nieuwe.
En daarbij maken ze natuurlijk een foutje en krijg ik een van de eerste 2's.
Ja, heus!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Roel_Jewel
"Noah, di issem dan ehj, haje!"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
Geruchten gaan dat Steve Jobs even langs zal komen.
Wacht wel op de video op iTunesquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:28 schreef Gekkebolle het volgende:
Vanavond 19:00 met popcorn voor je beeldscherm: iPad 2! Of is dit teveel enthousiasme voor een kleine update van de iPad
Ze bellen 'm op via FaceTime, vervolgens loopt ie het podium opquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
heb je een livestream?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:28 schreef Gekkebolle het volgende:
Vanavond 19:00 met popcorn voor je beeldscherm: iPad 2! Of is dit teveel enthousiasme voor een kleine update van de iPad
Van bovenaf?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
dan wordt de Ipad 2 een nog groter succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk alleen op een apple apparaat, maar er zijn zat sites die het doorstreamenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef Stevennn het volgende:
Kan ik ook live meekijken via windows? Of iphone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |