abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:15:43 #251
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_100223673
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben inmiddels besloten dan maar niet te gaan deze zomer. Manlief moest op een bepaalde dag op zijn werk zijn en dat was midden in de geplande vakantie. We zouden dan eerder kunnen gaan, maar dan zaten we echt vol in het hoogseizoen van de campings en dus duur. Dan spaar ik nog wel effe verder en kijken we dit najaar wel.
Dan kun je idd maar beter wachten. Hou je het lekker nog tegoed, is ook fijn :).

Wij gaan over 1,5 week, het begint nu wel te kriebelen :). Weekje naar Landal Bad Kleinkirchheim in Karinthië en een weekje bij Mayrhofen, in een rustig Gasthof met een speeltuin en paarden :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_100223912
Wij gaan in september naar Toscane met kleine "Bientje" naar een olijvenboerderij met een zwembadje enz enz. Echt super zin in, maar vroeg me af of er hier nog mensen tips hebben waar te stoppen in Duitsland / Zwitserland om de reis in tweeën te delen.

Hoor het graag :)

Foto'tjes van de boerderij:

Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:46:05 #253
5428 crew  miss_sly
pi_100224282
Dat ziet er geweldig uit, zeg, wow O+

Halfords is een goede, kunnen we wel eens even binnenlopen.
die van Prenatal vind ik wel prima, an sich, maar kan niet inschatten hoe groot hij is. Ik vind hem niet te 'baby'. Ik bedoel met baby-dingen meer die slingers voor in kinderstoeltjes en buggy's met wat rammelend spul. Daar is ze wel wat te groot voor ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100224540
OH, ik zie foto's van "onze" camping <3

Zin in dus... Wij gaan in september naar Frejus, maar dan de camping er tegenover... Stacaravan. <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:00:28 #255
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_100224607
Mooi Pipo_de_Clown!
Ik heb geen tips voor overnachtingen voor je, wij overnachten zelf altijd in de richting van Oostenrijk.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_100224780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:57 schreef Ticootje het volgende:
OH, ik zie foto's van "onze" camping <3

Zin in dus... Wij gaan in september naar Frejus, maar dan de camping er tegenover... Stacaravan. <3
Bedoel je dan het andere gedeelte van het park of gewoon echt een gehele andere camping? Want het zijn eigenlijk twee campings toch?

Wij zijn ook aan het kijken voor in september daar. Ik wil een bastidon. De meneer een stacaravan.

Pipo de Clown. Ik zou een stop ergens langs de Vierwaldstättersee maken in Zwitserland. Echt prachtig daar!
Ik weet wel een hotel daar in Merlischachen dat ook voor die regio heel goedkoop is maar dat zijn dan hun traditionele kamers. Je moet er van houden :P Maar op zich voor één overnachting goed te doen denk ik. Het is inclusief lekker ontbijtje op het terras 's ochtends en ze hebben eventueel een zwembad(je) binnen om een duik in te nemen na aankomst.
Dit is hun site en dan direct ook de kamer die ik bedoel. (Ze hebben namelijk ook veel mooiere en dus duurdere kamers). http://www.schloss-hotel.ch/zimmer/chalet-zimmer/index.html
Het ligt op ongeveer 8 uur rijden van Nederland en ze doen aan kinderbedjes weet ik uit ervaring.
Ze hebben in een vierkant meerdere gebouwen bij elkaar liggen maar onderstaande is dus waar je dan een kamer zou krijgen. Ik persoonlijk vind het echt een ontzettende charme uitstralen. Aan de overkant van de weg ligt direct het meer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:23:38 #257
5428 crew  miss_sly
pi_100225188
DML, misschien is een bastidon wel handiger met Puck. De stacaravans staan allemaal wat hoger. Ze hebben wel een soort veranda, maar dat is dus juist met een trapje en niet altijd met dusdanige afwerking dat kleine kinderen er niet tussendoor kunnen. Bastidon heeft wel een afstapje van het terasje naar de tuin, maar dat is maar een 'tree'.

Ik vond de stacaravans ook wel erg leuk, moet ik zeggen, maar vond het met Senna toen toch wel fijn dat we een bastidon hadden.
pi_100225264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Bedoel je dan het andere gedeelte van het park of gewoon echt een gehele andere camping? Want het zijn eigenlijk twee campings toch?

Wij zijn ook aan het kijken voor in september daar. Ik wil een bastidon. De meneer een stacaravan.

Pipo de Clown. Ik zou een stop ergens langs de Vierwaldstättersee maken in Zwitserland. Echt prachtig daar!
Ik weet wel een hotel daar in Merlischachen dat ook voor die regio heel goedkoop is maar dat zijn dan hun traditionele kamers. Je moet er van houden :P Maar op zich voor één overnachting goed te doen denk ik. Het is inclusief lekker ontbijtje op het terras 's ochtends en ze hebben eventueel een zwembad(je) binnen om een duik in te nemen na aankomst.
Dit is hun site en dan direct ook de kamer die ik bedoel. (Ze hebben namelijk ook veel mooiere en dus duurdere kamers). http://www.schloss-hotel.ch/zimmer/chalet-zimmer/index.html
Het ligt op ongeveer 8 uur rijden van Nederland en ze doen aan kinderbedjes weet ik uit ervaring.
Ze hebben in een vierkant meerdere gebouwen bij elkaar liggen maar onderstaande is dus waar je dan een kamer zou krijgen. Ik persoonlijk vind het echt een ontzettende charme uitstralen. Aan de overkant van de weg ligt direct het meer.
[ afbeelding ]
Die camping waar miss stond zijn inderdaad een soort van 2 campings, maar ze zitten gewoon aan elkaar hoor en de zwembaden mag je gewoon gebruiken. Het heet la baume - la palmeraie.. La baume is de camping met tenten en caravans, het andere deel is het deel met de huisjes.

Ja miss, die huisjes zijn echt heel leuk <3... Wij hebben alleen onze caravan daar gewoon standaard staan.. Al jaren. Opa en oma hadden dit jaar een stacaravan op de Pin parasols gehuurd, maar opa ligt al vanaf hemelvaart ergens in het ziekenhuis en ze kunnen niet. Anders hadden we gewoon op La baume gaan staan ja, maar nu gaan we dus naar de pins.. Ook een leuke camping, veel rustiger dan la baume, maar in het na seizoen zal het elkaar niet erg ontlopen.
pi_100225419
Een keertje een andere camping is ook leuk Tico :Y Vervelend van opa wel :{

Miss, dank je voor de tip. We nemen het in overweging. Nu is Puck wel een stuk jonger dan Senna toen en hij ligt eigenlijk gewoon nog braaf stil :+
The way you rock'n'roll
  Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:35:07 #260
5428 crew  miss_sly
pi_100225464
Ik wist niet dat jullie caravan daar standaard stond, ticootje. Je kunt het slechter treffen, want het is een geweldige camping!

Hoe oud is Puck dan als jullie gaan? Senna was wel wat ouder misschien, maar toch...hij zal maar ineens gaan rollen of kruipen ofzo! You never know.
pi_100225503
Bijna 7 maanden. We gaan over vier weken.
The way you rock'n'roll
pi_100225958
Wij gingen met Jen toen ze 5 maanden was.. Ging prima.
pi_100226000
Zo, ik heb net een vakantie geboekt, voor het eerst met Timo naar het buitenland :D (België :P) We zijn een paar keer naar CenterParcs geweest met hem, maar verder nog niet. En zelf zijn we ook niet echt doorgewinterde vakantiegangers, dus ik vind het reuze spannend allemaal :D

We gaan op een camping in een sta-caravan, een kilometer of 30 onder Luik. Zijn er dingen op een camping waar je absoluut rekening mee moet houden? (de laatste keer op een camping voor mij is ehm... véél jaar geleden).
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:45:04 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100248268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wij gaan in september naar Toscane met kleine "Bientje" naar een olijvenboerderij met een zwembadje enz enz. Echt super zin in, maar vroeg me af of er hier nog mensen tips hebben waar te stoppen in Duitsland / Zwitserland om de reis in tweeën te delen.

Hoor het graag :)

Foto'tjes van de boerderij:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pipo dat ziet er geweldig uit! Mag ik (evt in PM) weten waar dat is?

En Vierwaldstättersee is inderdaad een aanrader. Wij maken altijd een tussenstop in Gersau, maar dat is om sentimentele redenen (hoewel het wel een mooi plaatsje is). Het is namelijk net een klein beetje om.
Je zou kunnen kijken in de buurt van Luzern of Beckenried. Dan ben je de andere morgen ook lekker op tijd voor de Gotthard :Y
pi_100261240
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Pipo dat ziet er geweldig uit! Mag ik (evt in PM) weten waar dat is?
Het is Borgo Casalvento geboekt via My Italy. Een vrouw die in 2000 oid naar Italie is vertrokken en daar tussenpersoon is geworden voor huisjes waar ze zelf geweest is. Vonden we wel een fijn gevoel en rechtstreeks contact zodat alles snel te regelen was.

Ook voor de tussenstop zijn we er uit, de vrienden waarmee we op vakantie gaan wilden dolgraag naar Europapark, dus we gaan een dag eerder. Vertrekken op donderdagochtend, zijn dan in de middag in Zuid Duitsland. Daar beentjes strekken en wat rondneuzen, pitten. Volgende dag naar Europapark en vroeg naar bed, en dan op zaterdagochtend het laatste stuk Zwitserland / Italie, nog een keer 6 uur dus :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:36:50 #266
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_100273451
Wij zijn dit jaar met ons zoontje van 5 naar Cornwall (Engeland) geweest.
Echt een aanrader, prima weer. Genoeg te doen en heel kindvriendelijk.
De reis viel mee. In 12 uur ben je via de kanaaltunnel in Cornwall.

We zijn op 3 boerderijen geweest.
De 1e Trenance Farm was zonder dieren maar zat op het Lizard schiereiland. Goede cottages vlakbij een dorpje waar je prima kon eten in de pub. In de omgeving waren op loopafstand strandjes en met de auto waren er genoeg leuke dingen te doen.

De 2e was wat luxer, met een eigen hot-tub. North Hayne heette deze. Wel wat meer afgelegen maar iedere ochtend en avond kon er geholpen worden met de dieren eten geven waarna ze 's ochtends een ritje op de ezel kregen en 's avonds de schapen uit mochten laten. In de buurt waren wel wat leuke stadjes maar niets op loopafstand.

De 3e was ook met dieren, Coombe Mill, hier was alleen 's ochtends dieren voeren maar dat duurde dan ook gelijk 1,5 uur :)
Prima huisjes en een groot terrein met geiten, schapen, kippen, lama's, herten, 2 visvijvers, van alles te doen.
Prima kindvriendelijke stranden op een half uurtje rijden.

Daarnaast hebben we in de 3 weken 4 x een Nederlander gezien. Voor de rest eigenlijk alleen maar Engelsen. En dan niet de Tokkie soort ;)

Het was voor ons de 1e keer die kant op, normaal meer richting Italie. Maar hier gaan we zeker naar toe terug.

Hier staan nog wat foto's van de derde boerderij mocht je nog wat willen zien.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:44:27 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100283653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Het is Borgo Casalvento geboekt via My Italy. Een vrouw die in 2000 oid naar Italie is vertrokken en daar tussenpersoon is geworden voor huisjes waar ze zelf geweest is. Vonden we wel een fijn gevoel en rechtstreeks contact zodat alles snel te regelen was.

Ook voor de tussenstop zijn we er uit, de vrienden waarmee we op vakantie gaan wilden dolgraag naar Europapark, dus we gaan een dag eerder. Vertrekken op donderdagochtend, zijn dan in de middag in Zuid Duitsland. Daar beentjes strekken en wat rondneuzen, pitten. Volgende dag naar Europapark en vroeg naar bed, en dan op zaterdagochtend het laatste stuk Zwitserland / Italie, nog een keer 6 uur dus :)
Ik had het stiekem al gevonden via de link van je foto's :@
De prijzen via my italy zijn hetzelfde als dat je rechtstrees boekt, zag ik. Maar het ziet er geweldig uit! Ik ga het zeker onthouden voor misschien wel volgend jaar ofzo.

ray_nl, dat ziet er ook geweldig uit! Wij willen nog steeds een keer naar Engeland. Hoe heb je dit geboekt? Allemaal los? Of was het een rondreis?
pi_100284530
Ik zal wel laten weten hoe het geweest is, al zijn we pas eind september terug :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:19:37 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100285147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik zal wel laten weten hoe het geweest is, al zijn we pas eind september terug :)
Graag!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:29:03 #270
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_100285622
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ray_nl, dat ziet er ook geweldig uit! Wij willen nog steeds een keer naar Engeland. Hoe heb je dit geboekt? Allemaal los? Of was het een rondreis?
Hebben het allemaal los geboekt, was prima te doen. Hadden een boek, Cornwall with kids, daar hebben we een hoop uitgehaald.
Het is echt een aanradertje!
  Moderator vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:27:55 #271
45833 crew  Fogel
pi_100360335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 07:15 schreef miss_sly het volgende:
Op heel veel campings kun je tegenwoordig een stacaravan huren met eigen toilet en douche. Dat combineert de hele fijne dingen van een camping met in ieder geval de luxe van eigen sanitair :)

Ik ben ook niet echt een tent-kampeerder, maar als deze camping goed bevalt, kan het zomaar zijn dat we volgend jaar een bungalow- of safaritent huren daar. Lijkt me voor Senna toch wel een hele leuke ervaring, namelijk.
Om nog even een oude post aan te halen...
Wat zijn de "hele fijne dingen van een camping" eigenlijk? Ik kan me er echt niks bij voorstellen (als hotel en vakantiehuis bezoeker).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:44:45 #272
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_100365474
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wat zijn de "hele fijne dingen van een camping" eigenlijk? Ik kan me er echt niks bij voorstellen (als hotel en vakantiehuis bezoeker).
Wat ik leuk vind aan een camping, is dat je heel veel buiten leeft. Meer dan dat je in een hotel of huisje doet. Het heeft iets gezelligs (en dan niet eens op een SBS-achtige manier).
Op een vakantiebestemming waar mooi weer bijna gegarandeerd is, zou ik met plezier weer naar een camping gaan. Dan wel weer in een stacaravan met overdekt terras, airco en douche/toilet, ik vind het gewoon geen vakantie als ik 's nachts slaapdronken naar een openbaar toilet moet sjouwen ;).
Bij minder mooi weer heb ik liever een huisje of appartement :+ .
  Moderator vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:42:29 #273
5428 crew  miss_sly
pi_100367966
quote:

[..]

Het meer buiten leven, het gemakkelijker rond laten lopen van een kind, contacten met andere kinderen maken; het is allemaal wat losser naar mijn idee. Ik hoef dan ook niet zo nodig naar een enorme camping zoals je die veel ziet tegenwoordig die veel lijken op de all inclusive resorts. Dan gaan we namelijk wel naar een hotel dat al die dingen heeft.
pi_100371075
Wij zijn een weekje op de sprookjescamping geweest in Rheeze (Hardenberg), leuk hoor!
Huurtent, ging prima met de meiden en ze hebben heerlijk gespeeld!
En het sanitair, echt goed gericht op gezinnen met kinderen!
Fake it till you make it...
pi_100404230
Leuk Nijna! Klinkt als een gezellig weekje. :Y

Poeh, ik vind het ineens heel spannend!
We hebben vanmiddag tickets geboekt naar Turkije.
Alleen nog maar tickets dus. Voor 3 weken, in de herfst.
We gaan met zijn drietjes rondtrekken.
Wrs veel met de trein en bus en ik heb ook wat boottochten op het oog.

Nu eerst maar eens een leuk low budget pension vinden in Istanbul om mee te beginnen. En wat reisgidsen halen bij de bieb.
Ik heb er zin in! Onze eerste echte verder-weg-reis met kind. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100405165
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef oeke het volgende:
Leuk Nijna! Klinkt als een gezellig weekje. :Y

Poeh, ik vind het ineens heel spannend!
We hebben vanmiddag tickets geboekt naar Turkije.
Alleen nog maar tickets dus. Voor 3 weken, in de herfst.
We gaan met zijn drietjes rondtrekken.
Wrs veel met de trein en bus en ik heb ook wat boottochten op het oog.

Nu eerst maar eens een leuk low budget pension vinden in Istanbul om mee te beginnen. En wat reisgidsen halen bij de bieb.
Ik heb er zin in! Onze eerste echte verder-weg-reis met kind. O+
Superleuk! O+ ik krijg er plaatsvervangend zin in :D

ooit hoop ik met de meisjes en lief door China en Japan te trekken <3
:)
pi_100405456
Oh, dat lijkt me ook geweldig zeg. En daar heb je ook een bijzondere band mee.
Plus je spreekt de taal. :7 O+
Ik zou graag nog verder weg willen, maar dan is 3 weken wel erg kort, dus die houden we nog in het vooruitzicht.
En in Turkije is het in de herfst nog best lekker weer. Verder weet ik dus maar bar weinig van Turkije. :@ Tips zijn welkom! :P
Ik wil wel al heel lang naar Istanbul, dat lijkt me een mooie stad.
  Licht Ontvlambaar zondag 7 augustus 2011 @ 00:15:05 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100408787
quote:

[..]

Vooral voor Isa is het geweldig, heel veel contact met andere kinderen. Die zie je nauwelijks op de camping, is continu op avontuur met leeftijdgenootjes. En wij vinden het buiten leven toch ook wel erg lekker :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_100524193
Nou wij gaan ook over een paar wkn met de jongens op vakantie, "gewoon" in nederland.

Wij vinden het helemaal prima hoor, niet te lang rijden en ze zijn nog zo klein.

We gaan naar Bruinisse, zeelandmensen, nog tips?

We horen ze graag!
pi_100524572
Naar Bru! Ik ga er even over nadenken, h-i-m.
pi_100525675
Dat zou fijn zijn.........

We gingen vroeger altijd naar zoutelande en waren vooral veel daar op het strans en dagje vlissingen, middelburg maar verder heeft t weinig indruk op me gemaakt haha.

Ja de stranden, strandtentjes, markten en de bolussen ;)
Oja, en via een internet vriendin een jaar of 12 geleden ofzo naar de hooizolder, stappen.
pi_100526089
Oeh, de Hooi. :X Daar heb ik heel, heel wat uurtjes doorgebracht. In verschillende staten.
pi_100526752
Haha...........ja ik "kende" het al van de vakanties maar toen mocht ik er nog niet legaal naar toe haha, man o man, dat was me toen het avondje ook wel...............ik zeg maar zo....ik zeg maar niks ;)
pi_100650356
Dit jaar voor het eerst in mijn eentje met mijn dochters (bijna twee en bijna vijf) op vakantie geweest. Caravan van een collega geleend en gekampeerd in Nederland. Of de zandbak nu ergens op Mauritius staat of in ons geval in Maarn, voor de kinderen maakt het niets uit :)
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 22:51:25 #285
5428 crew  miss_sly
pi_101839459
Ik heb een vraag over op vakantie met een kind dat geen baby meer is (dus vanaf 2 jaar eigenlijk). Ik ben aan het kijken voor een vakantie met Senna, zonder schaap, in maart. Dan is ze 2,5 en valt niet meer onder de baby's. Het lijkt erop dat ik dan de volle mep moet betalen voor haar. Is er niet zoiets als kinderkorting/kinderprijs? Ze moet een eigen vliegtuigstoel, dus dat je daar voor betaalt, snap ik wel, maar het hotel vind ik dan weer vreemd. Of ben ik zo onbekend nog met deze dingen, en is het heel normaal?
pi_101839594
Miss, wat ik ervan begrepen heb geldt kinderkorting alleen op vluchten met 2 meereizende ouders.
M@x had hetzelfde afgelopen vakantie. Ze betaalde de volle mep voor Kai.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101839851
Zoek je een vakantie helemaal geregeld, Miss?
Voor onze vlucht naar Turkije betaalden we alvast de volle mep, maar ik begreep uit de reisgidsen dat je op hotels vaak een kleinere prijs betaalt voor een campingbedje.
Maar goed, dat is geen georganiseerde reis, dus dat is misschien anders.

Weet iemand of de hepatitus A prik erg veel pijn doet? Ko moet die prik krijgen voor Turkije en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. :@
Zou graag gerustgesteld worden.
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 22:58:24 #288
45833 crew  Fogel
pi_101839893
Afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij krijg je 0-50% korting. Bij de KLM is het 10%.
In hotels betaal je meestal niks extra als je ervoor kiest om het kind bij je in bed te hebben. Cribs moet je soms wel en soms niet voor betalen.
Als je in een tweepersoons kamer verblijft zal de prijs over het algemeen hetzelfde zijn of je nu met een volwassene of kind er samen verblijft.
Waar ga je heen?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 11 september 2011 @ 23:00:17 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101839992
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef oeke het volgende:
Voor onze vlucht naar Turkije betaalden we alvast de volle mep, maar ik begreep uit de reisgidsen dat je op hotels vaak een kleinere prijs betaalt voor een campingbedje.

Weet iemand of de hepatitus A prik erg veel pijn doet? Ko moet die prik krijgen voor Turkije en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. :@
Ik zelf vond het wel meevallen, wel redelijk last gehad van stijve arm
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101840177
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zelf vond het wel meevallen, wel redelijk last gehad van stijve arm
Oh, dat kan je wrs wel een beetje wegmasseren bij zo'n kleintje vlak na de prik, denk ik.

Best spannend, ik ben dan zelf 16-19 weken zwanger als alles gaat zoals het hoort. Ik hoop wel dat ik wat meer energie heb dan nu, want anders zie ik het somber in. :')
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 23:04:20 #291
45833 crew  Fogel
pi_101840218
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef oeke het volgende:

Heb in juni nog een hep a+b gehad, merk je weinig van. Schijnt voor volwassenen zelfs pijnlijker te zijn dan voor kinderen, dus kinderen zouden er helemaal weinig van moeten merken.
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 23:05:25 #292
5428 crew  miss_sly
pi_101840261
We willen naar Egypte, zon, zon en nog eens zon na deze vreselijk mislukte zomer. Schaap is dan een week weg voor zijn werk, dus dit leek ons een goed idee :)
Mijn ouders gaan ook mee, en eventueel mijn zus met haar jongste. Dat wil zeggen 4 volwassenen en 2 kinderen, eventueel te verdelen over 2 2-persoonskamers met campingbedje. Dan vind ik het nogal wat om voor de twee kinderen de volle mep te betalen. Een bepaald bedrag voor de reis ivm eigen stoel snap ik wel, maar in het hotel?

oeke, ik vond het zelf heel erg meevallen, maar geen idee hoe dat voor een kind is.
  zondag 11 september 2011 @ 23:14:36 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101840694
Maar vaak zijn kinderen onder een bepaalde leeftijd toch of gratis of nog met kinderkorting?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102671729
Oi, we gaan bijna weg! *O*
Nog 8 nachtjes slapen en dan zitten we in het vliegtuig.
Ko heeft zijn hep A prik gehad en ik heb een redelijk inpaklijstje gemaakt.
Ik vind het steeds spannender worden!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:08:07 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102676993
oeke, leuk! Heeft Ko er ook zin in?
pi_102906390
Ko heeft nog niet echt een idee, geloof ik. We vertellen hem wel dat hij met het vliegtuig gaat maar goed, het is gewoon nog vaag voor hem natuurlijk.
Morgenochtend vliegen we. Het zal wel een lange dag voor hem worden. :% ;)

Miss Sly, jullie hebben toen onze buggy geleend en ik weet niet meer hoe dat ging, mochten jullie die meenemen het vliegtuig in of ging hij in het ruim?
We hebben een overstap en ik denk dat het fijn is als we hem dan kunnen gebruiken maar anders nemen we alvast een drager mee in de handbagage.
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 09:52:13 #297
5428 crew  miss_sly
pi_102906553
Hij mocht mee tot het vliegtuig en verdween toen in het ruim. Probleem kwam pas later toen de buggy pas met de bagage op de band terugkwam. Een drager is denk ik wel handig.
pi_102906689
Ah, dank je wel! Dat is goed om te weten. We hebben een overstap van een uur en ik weet niet hoe groot het vliegveld is. Dragen op de arm vind ik een stuk vermoeiender dan op de rug. ;)
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 10:00:12 #299
5428 crew  miss_sly
pi_102906725
Klopt, ik was ook blij met de ringsling :Y

Spannend oeke en leuk! Alvast heel veel plezier daar :*
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:41:19 #300
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_103161370
En: op zoek naar een kindvriendelijke camping in noord italie of zuid frankrijk voor zomer 2012! Tips??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')