Dan kun je idd maar beter wachten. Hou je het lekker nog tegoed, is ook fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben inmiddels besloten dan maar niet te gaan deze zomer. Manlief moest op een bepaalde dag op zijn werk zijn en dat was midden in de geplande vakantie. We zouden dan eerder kunnen gaan, maar dan zaten we echt vol in het hoogseizoen van de campings en dus duur. Dan spaar ik nog wel effe verder en kijken we dit najaar wel.
Bedoel je dan het andere gedeelte van het park of gewoon echt een gehele andere camping? Want het zijn eigenlijk twee campings toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:57 schreef Ticootje het volgende:
OH, ik zie foto's van "onze" camping <3
Zin in dus... Wij gaan in september naar Frejus, maar dan de camping er tegenover... Stacaravan. <3
Die camping waar miss stond zijn inderdaad een soort van 2 campings, maar ze zitten gewoon aan elkaar hoor en de zwembaden mag je gewoon gebruiken. Het heet la baume - la palmeraie.. La baume is de camping met tenten en caravans, het andere deel is het deel met de huisjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bedoel je dan het andere gedeelte van het park of gewoon echt een gehele andere camping? Want het zijn eigenlijk twee campings toch?
Wij zijn ook aan het kijken voor in september daar. Ik wil een bastidon. De meneer een stacaravan.
Pipo de Clown. Ik zou een stop ergens langs de Vierwaldstättersee maken in Zwitserland. Echt prachtig daar!
Ik weet wel een hotel daar in Merlischachen dat ook voor die regio heel goedkoop is maar dat zijn dan hun traditionele kamers. Je moet er van houdenMaar op zich voor één overnachting goed te doen denk ik. Het is inclusief lekker ontbijtje op het terras 's ochtends en ze hebben eventueel een zwembad(je) binnen om een duik in te nemen na aankomst.
Dit is hun site en dan direct ook de kamer die ik bedoel. (Ze hebben namelijk ook veel mooiere en dus duurdere kamers). http://www.schloss-hotel.ch/zimmer/chalet-zimmer/index.html
Het ligt op ongeveer 8 uur rijden van Nederland en ze doen aan kinderbedjes weet ik uit ervaring.
Ze hebben in een vierkant meerdere gebouwen bij elkaar liggen maar onderstaande is dus waar je dan een kamer zou krijgen. Ik persoonlijk vind het echt een ontzettende charme uitstralen. Aan de overkant van de weg ligt direct het meer.
[ afbeelding ]
Pipo dat ziet er geweldig uit! Mag ik (evt in PM) weten waar dat is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wij gaan in september naar Toscane met kleine "Bientje" naar een olijvenboerderij met een zwembadje enz enz. Echt super zin in, maar vroeg me af of er hier nog mensen tips hebben waar te stoppen in Duitsland / Zwitserland om de reis in tweeën te delen.
Hoor het graag
Foto'tjes van de boerderij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Borgo Casalvento geboekt via My Italy. Een vrouw die in 2000 oid naar Italie is vertrokken en daar tussenpersoon is geworden voor huisjes waar ze zelf geweest is. Vonden we wel een fijn gevoel en rechtstreeks contact zodat alles snel te regelen was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Pipo dat ziet er geweldig uit! Mag ik (evt in PM) weten waar dat is?
Ik had het stiekem al gevonden via de link van je foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Het is Borgo Casalvento geboekt via My Italy. Een vrouw die in 2000 oid naar Italie is vertrokken en daar tussenpersoon is geworden voor huisjes waar ze zelf geweest is. Vonden we wel een fijn gevoel en rechtstreeks contact zodat alles snel te regelen was.
Ook voor de tussenstop zijn we er uit, de vrienden waarmee we op vakantie gaan wilden dolgraag naar Europapark, dus we gaan een dag eerder. Vertrekken op donderdagochtend, zijn dan in de middag in Zuid Duitsland. Daar beentjes strekken en wat rondneuzen, pitten. Volgende dag naar Europapark en vroeg naar bed, en dan op zaterdagochtend het laatste stuk Zwitserland / Italie, nog een keer 6 uur dus
Graag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik zal wel laten weten hoe het geweest is, al zijn we pas eind september terug
Hebben het allemaal los geboekt, was prima te doen. Hadden een boek, Cornwall with kids, daar hebben we een hoop uitgehaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ray_nl, dat ziet er ook geweldig uit! Wij willen nog steeds een keer naar Engeland. Hoe heb je dit geboekt? Allemaal los? Of was het een rondreis?
Om nog even een oude post aan te halen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:15 schreef miss_sly het volgende:
Op heel veel campings kun je tegenwoordig een stacaravan huren met eigen toilet en douche. Dat combineert de hele fijne dingen van een camping met in ieder geval de luxe van eigen sanitair
Ik ben ook niet echt een tent-kampeerder, maar als deze camping goed bevalt, kan het zomaar zijn dat we volgend jaar een bungalow- of safaritent huren daar. Lijkt me voor Senna toch wel een hele leuke ervaring, namelijk.
Wat ik leuk vind aan een camping, is dat je heel veel buiten leeft. Meer dan dat je in een hotel of huisje doet. Het heeft iets gezelligs (en dan niet eens op een SBS-achtige manier).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om nog even een oude post aan te halen...
Wat zijn de "hele fijne dingen van een camping" eigenlijk? Ik kan me er echt niks bij voorstellen (als hotel en vakantiehuis bezoeker).
Het meer buiten leven, het gemakkelijker rond laten lopen van een kind, contacten met andere kinderen maken; het is allemaal wat losser naar mijn idee. Ik hoef dan ook niet zo nodig naar een enorme camping zoals je die veel ziet tegenwoordig die veel lijken op de all inclusive resorts. Dan gaan we namelijk wel naar een hotel dat al die dingen heeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat zijn de "hele fijne dingen van een camping" eigenlijk? Ik kan me er echt niks bij voorstellen (als hotel en vakantiehuis bezoeker).
Superleuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef oeke het volgende:
Leuk Nijna! Klinkt als een gezellig weekje.
Poeh, ik vind het ineens heel spannend!
We hebben vanmiddag tickets geboekt naar Turkije.
Alleen nog maar tickets dus. Voor 3 weken, in de herfst.
We gaan met zijn drietjes rondtrekken.
Wrs veel met de trein en bus en ik heb ook wat boottochten op het oog.
Nu eerst maar eens een leuk low budget pension vinden in Istanbul om mee te beginnen. En wat reisgidsen halen bij de bieb.
Ik heb er zin in! Onze eerste echte verder-weg-reis met kind.
Vooral voor Isa is het geweldig, heel veel contact met andere kinderen. Die zie je nauwelijks op de camping, is continu op avontuur met leeftijdgenootjes. En wij vinden het buiten leven toch ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zelf vond het wel meevallen, wel redelijk last gehad van stijve armquote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef oeke het volgende:
Zoek je een vakantie helemaal geregeld, Miss?
Voor onze vlucht naar Turkije betaalden we alvast de volle mep, maar ik begreep uit de reisgidsen dat je op hotels vaak een kleinere prijs betaalt voor een campingbedje.
Maar goed, dat is geen georganiseerde reis, dus dat is misschien anders.
Weet iemand of de hepatitus A prik erg veel pijn doet? Ko moet die prik krijgen voor Turkije en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop.
Zou graag gerustgesteld worden.
Oh, dat kan je wrs wel een beetje wegmasseren bij zo'n kleintje vlak na de prik, denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zelf vond het wel meevallen, wel redelijk last gehad van stijve arm
Heb in juni nog een hep a+b gehad, merk je weinig van. Schijnt voor volwassenen zelfs pijnlijker te zijn dan voor kinderen, dus kinderen zouden er helemaal weinig van moeten merken.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef oeke het volgende:
Zoek je een vakantie helemaal geregeld, Miss?
Voor onze vlucht naar Turkije betaalden we alvast de volle mep, maar ik begreep uit de reisgidsen dat je op hotels vaak een kleinere prijs betaalt voor een campingbedje.
Maar goed, dat is geen georganiseerde reis, dus dat is misschien anders.
Weet iemand of de hepatitus A prik erg veel pijn doet? Ko moet die prik krijgen voor Turkije en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop.
Zou graag gerustgesteld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |