nee alleen avondquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ga je snachts niet meer draaien dan?
moet volgende week weer naar schoolquote:
en dan wordt het snachts stil?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:56 schreef dragems het volgende:
[..]
moet volgende week weer naar school
raar genoeg heb ik die dus niet ff zoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:56 schreef Martinovibes het volgende:
Dragems heb je black betty ...je weet........... Ram Jam "Black Betty
ik denk hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan wordt het snachts stil?
moet je ook wat normalere tijden aannemenquote:
weet t.. maar zolang ik ziek ben... blijf ik rare tijden houden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:00 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je ook wat normalere tijden aannemen
moet je niet ziek zijn dat is voor mietjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet t.. maar zolang ik ziek ben... blijf ik rare tijden houden...
Ik geloof dat de limewire of nieuwsgroepen het goed oen bij Dragemsquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:58 schreef dragems het volgende:
[..]
raar genoeg heb ik die dus niet ff zoeken
Ben al een maand een mietje....quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:01 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je niet ziek zijn dat is voor mietjes
weet ook niet waardoor dat kwam maarja laat maar weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
anders kap je t liedje af...
? wat heb je dan dat je al een maand ziek bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben al een maand een mietje....
bronchitus en de griep.. gewoon de fucking griep...quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:02 schreef dragems het volgende:
[..]
? wat heb je dan dat je al een maand ziek bent
Een hele maand lang ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bronchitus en de griep.. gewoon de fucking griep...
jups... heb al kuurtjes gehad, vitamine spuiten, etc... grrmblquote:
Mexicaantje of ..................beterschap IIGquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups... heb al kuurtjes gehad, vitamine spuiten, etc... grrmbl
moet echt geen maand duren daar ga je dood aan moet je echt ff naar een dokter toequote:Op donderdag 20 januari 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups... heb al kuurtjes gehad, vitamine spuiten, etc... grrmbl
gewone... heb geen zin in siësta'squote:Op donderdag 20 januari 2011 02:04 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Mexicaantje of ..................beterschap IIG
waar denk je dat ik die kuurtjes heb gehaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:05 schreef dragems het volgende:
[..]
moet echt geen maand duren daar ga je dood aan moet je echt ff naar een dokter toe
maar toch oppassenquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar denk je dat ik die kuurtjes heb gehaald
dan hoor je mij weer niet maar heb voor volgende week een goeie micquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:05 schreef Martinovibes het volgende:
Ik weet precies wat je mist , het is net niet hard genoeg
Laat jezelf ff sjekken op een longontsteking.aan de andere kant als je heel de rotzooi al hebt gehad ..........ff goed in de gaten houden hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewone... heb geen zin in siësta's
is teminste muziekquote:
presentatie klinkt IDD kut maar daar gaat het bij ONZ radio toch niet om ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:06 schreef dragems het volgende:
[..]
dan hoor je mij weer niet maar heb voor volgende week een goeie mic
Die plaat van nu wel.quote:
guns & roses wel maar motley crue niet?quote:
Juistem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:09 schreef dragems het volgende:
[..]
guns & roses wel maar motley crue niet?
okequote:
nog steeds 11quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb je al meer luisteraars?
lol ben er zelf ook 1 vanquote:
dan heb je eigenlijk een heel mooi rond getalquote:
top zat op 99 maar ik weet het niet of het nou echt het hoogtepnt wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:14 schreef Martinovibes het volgende:
Hoe gaat het trouwens overdag met die ONZ radio ?....beetje veel luisteraars of ............?
is een beetje te heftigquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:12 schreef Martinovibes het volgende:
@ dragems Sepultura - Convicted In Life ?
ik vind 11 keigeilquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb je eigenlijk een heel mooi rond getal
Nou ik doe zelf ook internetradio maar dat is best veel hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:14 schreef dragems het volgende:
[..]
top zat op 99 maar ik weet het niet of het nou echt het hoogtepnt was
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lol ben verschillende avatars aan het uitproberen..
je moet wat als je geen hobby's hebtquote:
lol blijkbaar welquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet wat als je geen hobby's hebt
zoeken op google dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lol... ik moet meer avatars hebben
quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lol... ik moet meer avatars hebben
Je hebt toch van die plaatjes sites voor bijv msn messenger ?quote:
ben druk aan het googlen.. maar werd afgeleid door mooie dames en heren op googlequote:
ff inkloppen in google avatars for messengerquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben druk aan het googlen.. maar werd afgeleid door mooie dames en heren op google
dat probleem heb ik ook vaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben druk aan het googlen.. maar werd afgeleid door mooie dames en heren op google
ben nu meer mensen aan het kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:24 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
ff inkloppen in google avatars for messenger
lol mooi toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Dat rooster loopt wel lekker zeg sta zelfs nog in geroosterd in 2021
Knetterkrankjorum is aan het zoeken naar plaatjes van Helga van Leurquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben nu meer mensen aan het kijken![]()
Rond die tijd hoop ik toch andere dingen te doenquote:
neequote:
boeie dan zien we wel weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond die tijd hoop ik toch andere dingen te doen
Zal ook wel een technische fout zijn.quote:
nee is gewoon vast en niet andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ook wel een technische fout zijn.
zal ijk ook zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:30 schreef Martinovibes het volgende:
krankjorem is wel erg stil opeens
nee hij wou gewoon vanacht nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Martinovibes het volgende:
FF wat anders...is webhawk dood ?
AH duidelijk dus jij bet de sjaak voorlopig ........... NP als je maar een beetje gitaartjes blijft draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:34 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hij wou gewoon vanacht niet
dit is mijn laatste nacht voorlopigquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
AH duidelijk dus jij bet de sjaak voorlopig ........... NP als je maar een beetje gitaartjes blijft draaien
heb ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:37 schreef Martinovibes het volgende:
Als je dan toch die kant op gaat 2 pac - do for love .....maar das wel heel sweet..........
Nou nee misschien voor de komende maand ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:31 schreef dragems het volgende:
[..]
nee is gewoon vast en niet anders
oh haha as je er geen zin meer hebt stop je toch gewoon of je kunt net als djrock in slaap vallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee misschien voor de komende maand ofzo.
lol heb een keer alle schijt muziek weggegooit en ben ik nu RUSTIG weer aan het downenquote:
Die is in slaap gevallen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:40 schreef dragems het volgende:
[..]
oh haha as je er geen zin meer hebt stop je toch gewoon of je kunt net als djrock in slaap vallen
ja hij was 50 min te laat voor zijn eigen showquote:
Purno gevonden?quote:
was even aan het vinger vervenquote:
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was even aan het vinger verven![]()
mozilla crashte...
niet dus.. je had even 1 luisteraar minderquote:
Hang af van welke dag het is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:14 schreef Martinovibes het volgende:
Hoe gaat het trouwens overdag met die ONZ radio ?....beetje veel luisteraars of ............?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jow hoezow late reactie
trustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:58 schreef Dhaha het volgende:
dat gaf een goed gevoel, nu ga ik weer slapen.
Hallooooooo............snelle jelle.........quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:58 schreef Dhaha het volgende:
dat gaf een goed gevoel, nu ga ik weer slapen.
ja en ik dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga msn en.. tis hier ook zo dood..
blijf wel luisteren
je reageert super traag.. msn it isquote:
jaaa ik ben ook nog bezig met een showquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je reageert super traag.. msn it is
wrom ga jij niet msn en dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:07 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa ik ben ook nog bezig met een show
Ja en ik dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom ga jij niet msn en dan?
omdat ik geen 16 meer benquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom ga jij niet msn en dan?
moet je wel af en toe hier wat zeggen?quote:
op msn kun je het over meer dingen hebben dan hier..quote:
je kunt me ook een pm of dm sturen of me emailen met foto'squote:Op donderdag 20 januari 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op msn kun je het over meer dingen hebben dan hier..
en ach ik blijf eeuwig 8
fotows?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:10 schreef dragems het volgende:
[..]
je kunt me ook een pm of dm sturen of me emailen met foto's
quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:08 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je wel af en toe hier wat zeggen?
Jullie doen me pijnquote:
jij wil het over meer hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fotows?![]()
wat moet ik je vertellen via pm of dm dan?
sorry!quote:
echt? sorryquote:
ja dat is zo.. maar zal je met mijn schunnige gedachtegangen niet lastig vallenquote:
jij mag me altijd lastig vallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is zo.. maar zal je met mijn schunnige gedachtegangen niet lastig vallen
ik ga gewoon een poging doen om verder te gaan met schrijven
Ik was er ook nooit, maar dat neemt nog niet weg dat ik hier wel achter blijf als jij op msn gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry!![]()
![]()
![]()
wist echt niet dat je er was
maar dan ben je samen met dragems.. dat is toch super gezellig?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:15 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ik was er ook nooit, maar dat neemt nog niet weg dat ik hier wel achter blijf als jij op msn gaat.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:15 schreef dragems het volgende:
[..]
jij mag me altijd lastig vallen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:15 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ik was er ook nooit, maar dat neemt nog niet weg dat ik hier wel achter blijf als jij op msn gaat.
nee raar genoeg alleen tegen jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg je vast tegen alle meisjes
ben ik altijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan ben je samen met dragems.. dat is toch super gezellig?
Sorry, onze muziek smaak verschilt te erg.. dat wordt hommelesquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan ben je samen met dragems.. dat is toch super gezellig?
maar dragems is best lief hoor.. af en toe...quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:19 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Sorry, onze muziek smaak verschilt te erg.. dat wordt hommeles
boeiequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:19 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Sorry, onze muziek smaak verschilt te erg.. dat wordt hommeles
komt u maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems doe je ook verzoekjes?
ben altijd liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dragems is best lief hoor.. af en toe...
Sorry knetterkrankjorum..quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dragems is best lief hoor.. af en toe...
ik kan niet op commando komenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:22 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Sorry knetterkrankjorum..
Ik heb het geprobeerd.. Maar ik denk dat we gewoon te erg verschillend zijn, onze interesses liggen gewoon te ver uit elkaar. Ik heb nog me best gedaan om deze relatie staande te houden.. maar het lukt gewoon niet meer.
Ik denk dat de vonk en klik tussen ons ook gewoon een beetje verdwenen is sinds je zei dat ik het met dragems ook gewoon gezellig kan hebben.
Schatje, het was een leuke periode en ik zal ons samenzijn ook nooit vergeten. Je bent me eerste echte internet liefde geweest.
Ik hoop dat je je er een beetje bij neer kan leggen.
en hé! Wie weet spreek ik je wel weer in ons volgend leven
echt? die hoer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet op commando komen![]()
maar mijn verzoekje :
Caro Emerald That man
quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:22 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Sorry knetterkrankjorum..
Ik heb het geprobeerd.. Maar ik denk dat we gewoon te erg verschillend zijn, onze interesses liggen gewoon te ver uit elkaar. Ik heb nog me best gedaan om deze relatie staande te houden.. maar het lukt gewoon niet meer.
Ik denk dat de vonk en klik tussen ons ook gewoon een beetje verdwenen is sinds je zei dat ik het met dragems ook gewoon gezellig kan hebben.
Schatje, het was een leuke periode en ik zal ons samenzijn ook nooit vergeten. Je bent me eerste echte internet liefde geweest.
Ik hoop dat je je er een beetje bij neer kan leggen.
en hé! Wie weet spreek ik je wel weer in ons volgend leven
quote:
Het spijt me.. Huil alsjeblieft niet! Je maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom...
dit kun je niet doen...
niet nu....
![]()
ik snap het niet.. wat heb ik verkeerd gedaan... is er nog een kans?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:25 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Het spijt me.. Huil alsjeblieft niet! Je maakt het alleen maar erger.
dank u dank uquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat spreek je mijn naam toch weer geil uit
laat gaan die loserquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap het niet.. wat heb ik verkeerd gedaan... is er nog een kans?
maar het komt zo plotseling...quote:
Ik wist dat je me niet kon laten gaan, maar dit gaat gewoon een moeilijke periode voor ons beide worden.. misschien nog een keer afscheid sex? Laat je nummer maar achter via PM dan kunnen we wat regelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap het niet.. wat heb ik verkeerd gedaan... is er nog een kans?
vind het niks en ik moet haar dus in april live zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het komt zo plotseling...
Geef toe.. dit klinkt lekker! ze kan best zingen:)
dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:27 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ik wist dat je me niet kon laten gaan, maar dit gaat gewoon een moeilijke periode voor ons beide worden.. misschien nog een keer afscheid sex? Laat je nummer maar achter via PM dan kunnen we wat regelen.
En wat ging er fout? Je moest gewoon niet zeggen dat ik met dragems het ook gezellig kon hebben, want dat weet ik wel.. Ik vind het gewoon vervelend als je iets zegt wat ik eigenlijk al wist. En...
Misschien ben je net iets te krank jorum voor mij, ik ben bang dat ik je niet bij kan houden
..
moet? aaah geweldig toch!quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:28 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het niks en ik moet haar dus in april live zien
lol maar ook golden earing das wel tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet? aaah geweldig toch!
Thanks voor je PM.. zie je morgen dus om 1 uur?quote:
ik dacht dat je smaak had.. maar caro niet goed vinden... hmzz jammer... erg jammerquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:30 schreef dragems het volgende:
[..]
lol maar ook golden earing das wel tof
haha niet dus ik ga er eerst ff over heen lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:30 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Thanks voor je PM.. zie je morgen dus om 1 uur?
Dragems, let jij even op me schatje en zorg je dat ze veilig haar bed bereikt?thanks ouwe reus.
1 uur klopt.. ik draag het minirokje en laarzen zoals je gezegd hebt. en mijn ondergoed laat ik thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:30 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Thanks voor je PM.. zie je morgen dus om 1 uur?
Dragems, let jij even op me schatje en zorg je dat ze veilig haar bed bereikt?thanks ouwe reus.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 uur klopt.. ik draag het minirokje en laarzen zoals je gezegd hebt. en mijn ondergoed laat ik thuis
ik wil je
Zolang ze haar bed bereikt en ze morgen nog voldoende fit is om mij te bevredigen; sla je slag chef!quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:31 schreef dragems het volgende:
[..]
haha niet dus ik ga er eerst ff over heen lol
komt voor de bakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:32 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Zolang ze haar bed bereikt en ze morgen nog voldoende fit is om mij te bevredigen; sla je slag chef!
Sorry schatje, wil je morgen met of zonder condoom neuken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou ja zeg.. heb ik er ook nog wat over te zeggen?
nou nee dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou ja zeg.. heb ik er ook nog wat over te zeggen?
zonder natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:33 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Sorry schatje, wil je morgen met of zonder condoom neuken?
zonder natuurlijk.. ik wil jouw babysquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:33 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Sorry schatje, wil je morgen met of zonder condoom neuken?
Ik denk dat ik je nog te kort ken om babys met je te maken.. Laten we nog maar ff met condoom doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zonder natuurlijk.. ik wil jouw babys
mooi toch maar wat had je geschreven over orgasmes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lol zit net te schrijven over orgasmes etc.. beginnen jullie hiermee....![]()
dan pijp ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:35 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je nog te kort ken om babys met je te maken.. Laten we nog maar ff met condoom doen.
mietjequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:35 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je nog te kort ken om babys met je te maken.. Laten we nog maar ff met condoom doen.
oh ben gwoon met een verhaaltje bezig.. en het uitstellen van het mannelijke orgasme komt erin voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:35 schreef dragems het volgende:
[..]
mooi toch maar wat had je geschreven over orgasmes?
ben je er ook nog?quote:
ik slik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:36 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ja hallo je mag me echt wel pijpen zonder condoom hoor.. als je maar wel slikt.
nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ben gwoon met een verhaaltje bezig.. en het uitstellen van het mannelijke orgasme komt erin voor
het verloopt tot nu toe aardig jaquote:
halloquote:
lol nog meer mensenquote:
sletjequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hallo
voel ik nu een zweep
dag geil ding van mequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:37 schreef Puntenslijpers het volgende:
Nou dragems jij redt je hier volgens mij wel.
Hou je haaks tijger.
KKJ: babey ik spreek je morgen.
welk nummerquote:
ooh je weet mijn favo koosnaampje nog!quote:
Net aangevraagd:quote:
heb 15 nummers van die gast maar die dan weer nietquote:
Better together?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:39 schreef dragems het volgende:
[..]
heb 15 nummers van die gast maar die dan weer niet
Bubble toesquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:39 schreef dragems het volgende:
[..]
heb 15 nummers van die gast maar die dan weer niet
You bet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hallo
voel ik nu een zweep
Ik bel jequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
roep me even als er iets boeiends gebeurt hier..
stuur is wat op dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry ben aan het schrijven!
yupquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:47 schreef CRAPjoris het volgende:
Lol, zijn dat niet de Dire Straits?
sturenquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil er wel even mee ophouden.. zit toch net op een neukstukje.. zo boeiend is het nu niet..
waar ik nu mee bezig ben?quote:
ja dat met purno en zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar ik nu mee bezig ben?
gaat wel erg ver hoorhet verhaaltje...
zal je wel ff pm en... laat je me dan wel weten wat je er tot nu toe van vind?quote:
surequote:Op donderdag 20 januari 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal je wel ff pm en... laat je me dan wel weten wat je er tot nu toe van vind?
maar dan ga jij nu lezen.. gevolg weer dood hier.. hmzz dan schrijf ik nog ff verderquote:
hey was jij er ook nogquote:
klaar en geweldigquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal je wel ff pm en... laat je me dan wel weten wat je er tot nu toe van vind?
Tuurlijk ben ik er nog!quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hey was jij er ook nog![]()
dacht dat ik alleen nog maar postte
u like?quote:
die mug mag er wel uit. kutmugquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
u like?![]()
![]()
![]()
hijs nog nie af he...
ik ken het nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 03:59 schreef CRAPjoris het volgende:
Word ik trouwens raar aangekeken (lees: ge-reply'ed) als ik zeg:
Ultimate Kaos - Casanova?
wahahahhaha vond het zelf wel grappig gevondenquote:
yupquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahahahhaha vond het zelf wel grappig gevonden![]()
ben best goed in vieze verhaaltjes schrijven.... ergens toch ook weer erg eng.. heb ik dan echt zo'n zieke geest
je beaamt dat ik een zieke geest heb.. thx a lot matequote:
lol is alleen maar goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je beaamt dat ik een zieke geest heb.. thx a lot mate
nou da weeknie hoor...quote:
ken je hem niet?quote:
als je niet de verkeerde dingen zegt op verkeerde momenten dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou da weeknie hoor...![]()
zo goed is dat niet altijd...
ja lol die ken ik idd welquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:04 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
ken je hem niet?
Erg, erg!
een van de foutste nummers ooit!![]()
zoals?quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:06 schreef dragems het volgende:
[..]
als je niet de verkeerde dingen zegt op verkeerde momenten dan is er niks aan de hand
tot zooooquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik ga m'n laptop even van kantoor naar bed verplaatsen, tot zo
weet ik veel grappen op een begravenisquote:
ik lig al in bedquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:07 schreef CRAPjoris het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik ben nog hard aan het werken! (:quote:
neej.. zover ga ik niet...quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:07 schreef dragems het volgende:
[..]
weet ik veel grappen op een begravenis
Maar was om 4:00 klaarquote:
je hebt werkpaarden en luxe paardenquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:08 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik ben nog hard aan het werken! (:
ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:08 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik ben nog hard aan het werken! (:
Hahah daar heb je mequote:Op donderdag 20 januari 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en luxe paarden
ik dacht ook al.. wat voor werk dan?quote:
lol het is 4:11 op een donderdagquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:11 schreef CRAPjoris het volgende:
Momentje, heel even snel pilsje halen!
boeie ga je toch op google zoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom hebben de meesten die snachts aanwezig zijn.. geen fobo. of fotows op hun fobo?
kan ik helemaal geen fotows kieken
ik zag neptietenquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:12 schreef dragems het volgende:
http://www.google.com/ima(...)n&aq=f&aqi=&aql=&oq=
heb ik ook nog liggen super lekker drink zelf vaak le chouffequote:Op donderdag 20 januari 2011 04:15 schreef CRAPjoris het volgende:
Nu ga ik hem wel halen, tot zo!
Het wordt trouwens een Grand Prestige, dat jullie het maar weten..!!
[ afbeelding ]
Wat schrijf je dan zoal?quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga mijn poging om verder te schrijven opgeven..word hem vannacht niet meer ben ik bang
bij mij begon casanova net opnieuw!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:17 schreef CRAPjoris het volgende:
stream is 'm aan het trippen?
"..Een ongen.." "alst.." "DJ is.." "..was echt fantastisch"
stoute verhaaltjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:18 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Wat schrijf je dan zoal?
teksten, of columns of waar moet ik aan denken?
jaaa zit te veel op internetquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:17 schreef CRAPjoris het volgende:
stream is 'm aan het trippen?
"..Een ongen.." "alst.." "DJ is.." "..was echt fantastisch"
Hahha wilde PRECIES hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ophouden met porno kijken!
vieze geilaard
lol er staan er een paar hier op fok.. en een paar op een andere site.. maar daar staat een te foute foto van mij bijquote:
foute foto's ok stuur maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol er staan er een paar hier op fok.. en een paar op een andere site.. maar daar staat een te foute foto van mij bij
again..quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol er staan er een paar hier op fok.. en een paar op een andere site.. maar daar staat een te foute foto van mij bij
neeej.....de foto is te ergquote:
jawel johquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor mijn ingesproken tekstje haast nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |