quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister snert gegeten
En een goddelijk toetje. Allejezus wat was dat lekker. Straciatella-ijs met verkruimelde chocolate chip cookies en slagroom![]()
quote:
Bier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer van zitten snoepen?
quote:
quote:
Eindeloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zo heerlijk genieten van chocola he!
hey meisquote:
Ik doe gewoon alsof ik vrolijk benquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer van zitten snoepen?
Ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
daar word ik niet zo vrolijk van hoor.
Nee, deze single is aan het multitaskenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Echt half singles is werkloos geloof ik.
Daarom werken wij voor 2quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Jij mag altijd mijn bier opdrinken schat.quote:
Je weet niet half hoe gelukkig ik daar van word.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn bier opdrinken schat.
Daarom heb ik dus meer werk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Zeker niet werkloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik vind het altijd zo apart om net mijn 2de bak koffie te drinken en dan half singles te zien posten dat ze net hun nest uit zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet werkloos
Ik mag nog een tijdje blijven werken
Alleen begin ik wel op achterlijke tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |