uhuh , zn wat jongere jaren, echt hotquote:
quote:
Dan zal je flinke last hebben van je kakenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t zijn van die plakplaatjes die je bij de kaugummie krijgt
nee, van mn vuisten. heb goddomme 9 basisschoolklassen in elkaar geramd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zal je flinke last hebben van je kaken
En er zijn er maar 8quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, van mn vuisten. heb goddomme 9 basisschoolklassen in elkaar geramd!
ben op tournee geweest door t landquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
En er zijn er maar 8Heb je gewoon een klas 2 keer gemept
Arme kinders...quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben op tournee geweest door t land
maar ik ga ook maar eens richting bed. wekker gaat om 8uur....
Slaap lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker iedereen! en iedereen die dit pas leest wanneer hij/zij opstaat: GOEDEMORGEN!
Goed bezig, kerel! Werk ze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:15 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMORGEN!
waarom is mijn wekker niet gegaan? heb me nu ee nuurtje vrslapen. niet dat dat heel erg boeit, maar ik was liever een uurtje eerder uit bed geweest.
tot later!
Ola Roel, bevalt het werkend bestaan een beetje?quote:
quote:
Een beetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ola Roel, bevalt het werkend bestaan een beetje?
Maar ze houden je zo wel bezig?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een beetje. Nah, prima
. Hopelijk snel een opdracht, maar daar wordt aan gewerkt
.
Is ook niet altijd geweldig. En je mist ook contact met collega's. Soms wel es handig en gezelligquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze houden je zo wel bezig?
Ik geloof niet dat ik zonder deadlines en zo de discipline zou hebben om thuis te werken
Oh je mag die van mij zo hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook niet altijd geweldig. En je mist ook contact met collega's. Soms wel es handig en gezellig.
Goede vraag. Weet niet. Doe elke dag maar wat. Eerst een bak thee. Dan ga ik eens goed nadenken over je vraagquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Hansje, wat voor werk doe jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag. Weet niet. Doe elke dag maar wat. Eerst een bak thee. Dan ga ik eens goed nadenken over je vraag.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag. Weet niet. Doe elke dag maar wat. Eerst een bak thee. Dan ga ik eens goed nadenken over je vraag.
jij doet toch iets met computers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat mij inderdaad wel iets van bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij doet toch iets met computers?
Hij doet ze aan en uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij doet toch iets met computers?
dat is al heel wat! ik ken mensen die dat niet kunnenquote:
ik vind tiesto ook nix, zal dus ook niet luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is die Sandstorm niet zo'n Tiësto fan, nadat het nieuws bekend is over Tiësto heeft hij al aardig wat tweets gestuurd waaruit je kunt opmerken dat hij er niet echt fan van is.
Hai haiquote:
quote:
Die had ik er ook nog nooit in gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef purplerose het volgende:
lieve lieve lieve meid! Elke dag met je benen wijd!
ik zal het nu nooit meer anders horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had ik er ook nog nooit in gehoord.
Neontrees - Animalquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef Susi het volgende:
Is dit dat liedje van iets met Neon ?
Het is in elk geval een vrij standaard deuntje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |