Ola Roel, bevalt het werkend bestaan een beetje?quote:
quote:
Een beetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ola Roel, bevalt het werkend bestaan een beetje?
Maar ze houden je zo wel bezig?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een beetje. Nah, prima
. Hopelijk snel een opdracht, maar daar wordt aan gewerkt
.
Is ook niet altijd geweldig. En je mist ook contact met collega's. Soms wel es handig en gezelligquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze houden je zo wel bezig?
Ik geloof niet dat ik zonder deadlines en zo de discipline zou hebben om thuis te werken
Oh je mag die van mij zo hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook niet altijd geweldig. En je mist ook contact met collega's. Soms wel es handig en gezellig.
Goede vraag. Weet niet. Doe elke dag maar wat. Eerst een bak thee. Dan ga ik eens goed nadenken over je vraagquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Hansje, wat voor werk doe jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag. Weet niet. Doe elke dag maar wat. Eerst een bak thee. Dan ga ik eens goed nadenken over je vraag.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag. Weet niet. Doe elke dag maar wat. Eerst een bak thee. Dan ga ik eens goed nadenken over je vraag.
jij doet toch iets met computers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat mij inderdaad wel iets van bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij doet toch iets met computers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |