Dat doe ik nu ook wel veel meer, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd totdat ik erop kon internetten twitteren etc.
Ik zag al dat 12 mensen uit mijn lijst het hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Van al m'n contacten hebben er maar 4 Whatsapp, schiet voor mij dus niet zo op
ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook al een aantal keer mn mobiele heb gebruikt om iets op internet op te zoeken. ff in de gaten houden wat me dat kost,. anders ff internetabo erbij afsluiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook wel veel meer, ja
ik snap em nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef DaMook het volgende:
Ah ik weet nu waarom noortje hier niet meedoet![]()
.
Dingen opzoeken op je mobielquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook al een aantal keer mn mobiele heb gebruikt om iets op internet op te zoeken. ff in de gaten houden wat me dat kost,. anders ff internetabo erbij afsluiten.
Mjah iets met smsquote:
Maar wie bedoel je met noortjequote:
Ik had tot december prepaid via AH-mobiel (lekker goedkoop!), maar dat werd op een gegeven moment iets te duur. Sms'te ¤30 per maand weg (bij AH krijg je daar ¤60 gratis bij...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook al een aantal keer mn mobiele heb gebruikt om iets op internet op te zoeken. ff in de gaten houden wat me dat kost,. anders ff internetabo erbij afsluiten.
dat dus...vooral ov-tijden, bioscooptijden en eigenlijk zou ik ook wel willen gaan mobiel twitteren....maar voorlopig doe ik dat niet zo heel vaak per maand dus kan het nog niet uit. en ik heb geen smartphone, maar een nokia6303quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dingen opzoeken op je mobielIk kan altijd checken welke aansluiting ik heb, mocht m'n trein vertraging hebben. Even 't nieuws lezen 's ochtends op nu.nl. Checken of 't gaat regenen/sneeuwen.
![]()
jupquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Maar wie bedoel je met noortjeMexicaantje. of wat?
Tot zo, waarschijnlijkquote:
en die heeft iets tegen smsen?quote:
Twitpiccen is ook leuk! Zou ik eigenlijk veel en veel meer moeten doen. Smartphonequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus...vooral ov-tijden, bioscooptijden en eigenlijk zou ik ook wel willen gaan mobiel twitteren....maar voorlopig doe ik dat niet zo heel vaak per maand dus kan het nog niet uit. en ik heb geen smartphone, maar een nokia6303
Geen idee. La Rouxquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zij klinkt heel bekend. Wie is dat?
Nee, dat was die meneer met die vuurtoren in zijn avatarquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tot zo, waarschijnlijk?
Welterusten
Jup rond 6 uur ben ik er helaas weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tot zo, waarschijnlijk?
Welterusten
Neequote:
Volgens iemand was het twitpic dagquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitpiccen is ook leuk! Zou ik eigenlijk veel en veel meer moeten doen. Smartphone
Dat las ik ook jaquote:
Dago, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat was die meneer met die vuurtoren in zijn avatar
Dan draai ik me nog lekker omquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup rond 6 uur ben ik er helaas weer.
[..]
Nee.
[..]
Volgens iemand was het twitpic dag.
Ik vond het magertjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat las ik ook jaM'n zusje had een hele lekkere lunch vandaag
Ook niet van jezelf joh. Gewoon van dingen en situatiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
twitpiccen...ik ben helemaal niet van het foto's maken eigenlijk....
Ik nog wel vijf keer, ik hoef er helemaal niet uit morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dago, toch?
[..]
Dan draai ik me nog lekker om
Ja, ach. Zusje hè.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond het magertjes. Wel lekker dat wel
.
Eenschquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef Allrounder het volgende:
Go Back To The Zoo zo'n top band hoor je niet aftekorten.
Doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
hoewel, het lijkt me wel gaaf om gewoon al mijn poepwerk te twitteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |