Geen idee, deze student komt niet zo vaak in de kroeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen, hoevaak zie je niet dat Jan Student in de kroeg zit te zuipen met zijn medestudenten?
Die termijn is niet vastgesteld; de spelregels worden tussentijds veranderd. Dat is het probleem.quote:Nu klagen ze dat er gekort gaat worden als ze hun studie niet kunnen behalen binnen een bepaalde termijn waarvan je weet dat die min of meer is vastgesteld.
Introductiemaandquote:Dan doen ze maar geen zgn introductiemaand om zgn te "socializen". Gelijk aan de bak met je kadaver. Schaf dat af, laat ze leren en naar prestatie studeren. Klaar uit. Geen ongein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop