Daar heb je de rest van je leven op fok last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
En wat als bij de meet de mensen helemaal niet zo tof zijn als in het topic?![]()
Zie je ook es je eerste kroeg vanbinnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
Ach joh, je lijkt me een aardige vent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die slaan we in elkaar! (nou ja, ik sla niet mee want ik word geslagen)
En ik de oudste volgens mij, dat kan me niks schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zie je ook es je eerste kroeg vanbinnen
En gillend weer weg gerend ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.
Dan is er geen reden om niet mee te gaan..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.
tot ik mn cirkelzaag pak.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh, je lijkt me een aardige vent.
fijn dat ik dan toch niet de jongste ben, ouwe quoteverneuker!quote:
Je verwacht dat wij allemaal zitten te kijken naar de muziek die je luistert? Wat een egoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
Valt mee, nog geen commentaar op de muziek die ik nu luister.
quote:
Goed hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je verwacht dat wij allemaal zitten te kijken naar de muziek die je luistert? Wat een ego
Nee, is gewoon niet iets waar ik graag rondhang.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zal een kinderzitje achterin mijn auto zetten dan
Dat wordt vast nog erger als je iedereen irl zietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doen jullie me aan, m'n kaken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot ik mn cirkelzaag pak.....
[..]
fijn dat ik dan toch niet de jongste ben, ouwe quoteverneuker!
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*quote:
Mja, ik zal binnenkort eens naar de tandarts of de dokter gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wordt vast nog erger als je iedereen irl ziet.
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*
vink een raar iets.. zwaai jij met je armen als je hard wegrent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*
Wie zegt zonder tietenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.
In mijn geval op zéker met...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatendquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vink een raar iets.. zwaai jij met je armen als je hard wegrent?
Dat doet toch geen mens, ik hou ze dan toch op zijn minst naast mijn lichaam
Zie jij tieten dan?quote:
Je wil niet weten wat ik allemaal op de andere tabs heb staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik zou niet proberen op te vallen als er iemand met een kettingzaag achter je zitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
In mijn geval op zéker met...
[..]
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatend
Maar nu heb ik leuke muziekquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, hup, nu moet je echt gaan hoor! Welterusten!![]()
we gaan toch niet een parenclub???quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wordt vast nog erger als je iedereen naakt ziet.
ik vind het leuk om als een halve nicht met mn armen wapperend een straat over te steken. mijn collegas schamen zich dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
In mijn geval op zéker met...
[..]
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatend
Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als dat gebeurt, is me tot nog toe nooit overkomen... Wel wat geweld meegemaakt in m'n werk, maar daar ben ik niet van onder de indrukquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen op te vallen als er iemand met een kettingzaag achter je zit
Nee, dan hebben we per man een vrouw nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we gaan toch niet een parenclub???
er kunnen ook een paar "mannen"thuisblijven! ik ga mee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we per man een vrouw nodig, dat redden we niet
.
Ik heb je muziek gezien. Ga eens heeeeeel gauw naar bedquote:
Ja, dat! Gewoon hysterisch lopen doen zonder aanleidingquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het leuk om als een halve nicht met mn armen wapperend een straat over te steken. mijn collegas schamen zich dan.
Jij keek niet zei jequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb je muziek gezien. Ga eens heeeeeel gauw naar bed
Nee, maar je bleef maar doorgaan op de muziek die je luisterde, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. What has been seen cannot be unseenquote:
Ik zou met CindieY, Mex, Minthy enzo kunnen gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er kunnen ook een paar "mannen"thuisblijven! ik ga mee!
Pardon? 1 man op 3 vrouwen? Dat dacht ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou met CindieY, Mex, Minthy enzo kunnen gaan.
Mileyquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar je bleef maar doorgaan op de muziek die je luisterde, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. What has been seen cannot be unseen
miley cyrus is een lekker wijf, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een cd van haar heb gehoord. maar om nou urenlang die but te draaien. wissel dan een beetje af met Kelly Clarkson ofzo!quote:
Nope, kan hij ook heul niet aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pardon? 1 man op 3 vrouwen? Dat dacht ik niet
Dan mag pino ook meequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pardon? 1 man op 3 vrouwen? Dat dacht ik niet
"Hello Minthy, I wanna play a game" MWOEHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miley cyrus is een lekker wijf, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een cd van haar heb gehoord. maar om nou urenlang die but te draaien. wissel dan een beetje af met Kelly Clarkson ofzo!
en ik dan??quote:
Ik ook, maar ik kon me niet zo goed inhouden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan nog niet noemen, vond ik sneu
Proberenquote:
*slik*quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"Hello Minthy, I wanna play a game" MWOEHAHAHAHAHAHA
Zullen we de meet gewoon in Zwolle houden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan nog niet noemen, vond ik sneu
u heeft 2 handjes en een piemelot. moet lukken dusquote:
Life or die, make your choise.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"Hello Minthy, I wanna play a game" MWOEHAHAHAHAHAHA
Prima plan, top locatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen we de meet gewoon in Zwolle houden?
Zag je je naam ? Nou danquote:
Ik vind het primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
+1quote:
Doe mij maar "live", al is dat soms ook crapquote:
Oh dan haak ik af.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een tongquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u heeft 2 handjes en een piemelot. moet lukken dus
wehehe, met zn allen via webcams comuniceren en 3fm luisteren. das wel heel nerdy!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Zullen we gewoon een videomeet houden, hoeft niemand van huis weg
Ik twijfelde al.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij maar "live", al is dat soms ook crap
Ik zeg even serieus: midden van het land. Utrecht, vermoedelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Zwolle? dies gekVeulstever weg. Ik zeg Eindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |