Checkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Wie komen er allemaal op de meeting dan?
belachelijk man laat mensen lekker roken, 5 jaar terug was het ook geen probleemquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
Geïnteresseerden ja. Zoals de banner al aangeeft, is het een animo check. Wilde eerst weten of er genoeg interesse is voordat ik het idee verder ga uitwerkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
CindieY heeft een lijstje van geïnteresseerden.
jij komt gewoon! desnoods kom ik je halen. ga ik door heel Overijssel heen lopen met Useless Men uit een boombox tot je naar buiten komt!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt gewoon! desnoods kom ik je halen. ga ik door heel Overijssel heen lopen met Useless Men uit een boombox tot je naar buiten komt!
Ik kan me goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan roken/rokers. ik rook zelf graag een sigaret op z'n tijd, maar heb niet graag dat een ander er last van heeft. Ik ga dan ook graag buiten staanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
belachelijk man laat mensen lekker roken, 5 jaar terug was het ook geen probleem
Ik mis wel veel zeg en ik ben nog niet eens zo lang weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Wie komen er allemaal op de meeting dan?
Ow... Dat wil ik meemaken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt gewoon! desnoods kom ik je halen. ga ik door heel Overijssel heen lopen met Useless Men uit een boombox tot je naar buiten komt!
Het idee is al een paar nachten oudquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis wel veel zeg en ik ben nog niet eens zo lang weg.
Ik ook op zijn tijd, helaas is die tijd elke 5 minuten als ik aan de pc zitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan roken/rokers. ik rook zelf graag een sigaret op z'n tijd, maar heb niet graag dat een ander er last van heeft. Ik ga dan ook graag buiten staan![]()
Klinkt een beetje als een kettingrokerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook op zijn tijd, helaas is die tijd elke 5 minuten als ik aan de pc zit. Ik kan overigens gerust een hele tijd zonder als het ergens niet mag
.
Dank jequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Komen zo te lezen alleen maar toffe mensen @ meeting
ik met mijn grote mond ook altijd!quote:
Ah jij dus ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een kettingroker
Nou ja ik ben net iets meer dan twee weken hier verdwenen ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het idee is al een paar nachten oud
Nee tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik ben net iets meer dan twee weken hier verdwenen ofzo.
Site werkt gewoon hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
Ik ben 3fm loos, geen een stream wil meer
.
Nou ik was er vorige week een avondje. Maar ik ga weer wat vaker langskomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee tochIk heb je wel vaker zien posten. Of ik denk dat ik je zie posten, dat kan ook
www.nederland.fm ook niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
.
Probeer het over 15- min even weer want dan heb ik de stream niet meer nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
.
Das wel erg vaakquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook op zijn tijd, helaas is die tijd elke 5 minuten als ik aan de pc zit. Ik kan overigens gerust een hele tijd zonder als het ergens niet mag
.
Nope hapert en buffert ookquote:
Dan ligt het aan je verbinding. Die werkt hier perfectquote:
Ether FTW!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
.
Als ik aan de pc zit (vooral als ik ook bier heb) dan is het de ene na de anderequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Das wel erg vaak![]()
Thuis rook ik weinig, op het werk wat meer. Er roken veel mensen binnen de psychiatrie, zowel cliënten als begeleiders en af en toe is het fijn om even achter de pc weg te gaan. Wanneer ik uitga, rook ik bijna niet meer sinds het rookverbod.
Laat ff weten wanneer je vertrekt, kan ik kijken of ik vrij kan krijgen van mn werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik met mijn grote mond ook altijd!
Dat zou eigenlijk wel geniaal zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ether FTW!
Komt Michiel met z'n locatiesetje met Gerard Ekstra Weekend doen vanaf de meeting.
ehm, ik kom ook hoor...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef -Hans- het volgende:
je kan mijn link nog proberen http://freaknacht.hole1988.nl/vlc/asx.php?npo/3fm-bb maar dan hou het op en ligt het aan de verbindingquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je verbinding. Die werkt hier perfect
Ik heb een fucking 100mb up en down streamquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou eens naar je internetverbinding kijken.
Je reist vanuit Leeuwarden, neem ik aanquote:
Haha, dan pwnt mijn 8mbit jouw 100mbitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een fucking 100mb up en down stream, zou toch genoeg moeten zijn
.
je had toch Greasemonkeyquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Nou ik kan niks vinden in de OP over de meeting.
Schijnbaar nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een fucking 100mb up en down stream, zou toch genoeg moeten zijn
.
Morgen even langs de oogarts gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
quote:
hoppa, ff mn ego opgekrikt!quote:
waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je reist vanuit Leeuwarden, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |